QUOTE(Robertastk @ 2011 08 09, 01:07)
O siaip karta mechanine deze ir gyvybe isgelbejo - dingus stabdziams.
Automatine pavaru deze neuzkerta galimybes stabdyti varikliu.
Beje, labai pravercia apribot pavaras ir tada, kai tenka vaziuoti snieguotu keliu ar uzbuksavus
QUOTE(denaxa @ 2011 08 09, 22:35)
Deze nesprendzia,jei jai to neleidi,tik su automatu tai kiek sunkiau.Mechankej isimeti reikiama pavara ir ramu,nereikia sukti galvos,o jei automatas ir nori vaziuoti ta o ne kita pavara-tada jau reikia suzaisti apsukom (kitaip sakant-kojom

).Bent jau as taip su "savaja" sunkiasvore vazineju,lengvaja automatu nesu vaziavus,bet isivaizduoju kad irgi panasiai galima esant reikalui
Su lengvaja panasiai. Be to, visada galima "numesti" i zemesne pavara (labai daznai naudojuosi kildama i seskines kalna).
QUOTE(vasara04. @ 2011 08 10, 12:36)
Su sita fraze visiskai nesutinku, oi kaip eina mano triptronikas, cia ta prasme staiga greitet

ar stabdyt, viskas priklauso nuo masinos metuku ir modeliuko
Mano joks ne triptronikas, o 13 metu senumo Peugeot. Rauna is vietos pakankamai greitai (nors 1.6 variklis, bet ir masina ne tankas) - ka reikia, ta aplenkiu puikiai. Isivaizduoju, kiek per 13 metu patobulejo automatines pavaru dezes
Ar automatas, ar mechanine - cia kiekvieno pasirinkimas. Kad automatine deze blogai traukia is vietos, kad jauciasi perjungiant pavaras, ir kad remontas kainuoja daug daugiau - yra mitai, ateje is 90-uju, laikas jau juos pamirst. Automatai dabar yra tiek patobuleje, kad jau geda butu taip ir sneket

. O kur dar pusiau automatines pavaros...
Mechanines as tik du privalumus pries automatine zinau:
1 - su ja labiau tauposi kuras. Bet tik tiems, kas is tikruju ji taupo, o ne belekaip laksto, irodinedami, kad mechanine geriau traukia

2 - masinos su mechanine pavara yra pigesnes
Automatines irgi negincyjamu privalumu pries mechanine ne per daugiausia. Na, rankos laisvesnes ir viena koja ilsisi
Tai, kad kazkam malonu perjunginet pavaras - nei privalumas, nei trukumas. Cia tiesiog Jusu pripratimas, kaip kad vienam labiau zalia, kitam raudona masina patinka. Automata lygiai taip pat galima jaust. Be to ne visiems vairavimo malonuma apsprendzia sankabos maigymas. Kitam malonu tiesiog tureti daugiau laiko dairytis aplink ir laisva ranka kavos puodeliui

.
Ir apskritai, kvaila diskusija - kas geriau. Mes kiekvienas zinom, kas mums geriau

. Ir turbut zinom, ka draugams patart, nes juos pazistam. Reikia ir vienu ir kitu, jei jau jas gamina.