Įkraunama...
Įkraunama...

Mechaninė ar automatinė pavarų dėžė?

Teko vazinet su ivairiais automatais ir ne po truputi nuvaziuot o net po kelis tukstancius kilometru. Maciau ir nuobodu automatu ir zvitriu, net pakankamai smagiu. Bet nei vienas neprilygo mechaninei dezei.
Autostradoj aisku naudojuos 6 begiu ir autopilotu, tai nejauciu jokio skirtumo.
O siaip karta mechanine deze ir gyvybe isgelbejo - dingus stabdziams.

Arciausiai vairavimo malonumo buvo SMG deze, bet tai mechanines dezes tipas.
Bei uz vairo esancios "pavaros".

Labai nemegstu kai uz mane sprendzia deze. Mechanine man asmeniskai suteikia vairavimo laisve, pasirinkima daryti tai kas patinka arba yra reikalinga.

Siaip automato pasigendu nebent velai vakare vaziuojant visiskai ramybei apemus, arba kai tenka sunis veziotis. smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Robertastk @ 2011 08 09, 01:07)
Labai nemegstu kai uz mane sprendzia deze. Mechanine man asmeniskai suteikia vairavimo laisve, pasirinkima daryti tai kas patinka arba yra reikalinga.


Deze nesprendzia,jei jai to neleidi,tik su automatu tai kiek sunkiau.Mechankej isimeti reikiama pavara ir ramu,nereikia sukti galvos,o jei automatas ir nori vaziuoti ta o ne kita pavara-tada jau reikia suzaisti apsukom (kitaip sakant-kojom ax.gif ).Bent jau as taip su "savaja" sunkiasvore vazineju,lengvaja automatu nesu vaziavus,bet isivaizduoju kad irgi panasiai galima esant reikalui smile.gif
Atsakyti
o kai nepavyksta buna taip, pvz. kylant i seskines ar tauro kalna koks karosa autobusas vis permetineja pavaras - rodos antra jau per leta pavara, o ant trecio dar neistraukia - tai trukcioja taip pirmyn-atgal. Volvo busuose rodos galima pasireguliuoti apsukas tiek kada permeta ar bent jau blokuoti perjungima i aukstesne pavara wink.gif
QUOTE(denaxa @ 2011 08 09, 21:35)
Deze nesprendzia,jei jai to neleidi,tik su automatu tai kiek sunkiau.Mechankej isimeti reikiama pavara ir ramu,nereikia sukti galvos,o jei automatas ir nori vaziuoti ta o ne kita pavara-tada jau reikia suzaisti apsukom (kitaip sakant-kojom ax.gif ).Bent jau as taip su "savaja" sunkiasvore vazineju,lengvaja automatu nesu vaziavus,bet isivaizduoju kad irgi panasiai galima esant reikalui smile.gif

Atsakyti
9 metus atvazinejau su mechanine, dabar turim automata thumbup.gif kitokios ir nenoriu,galiu ir begius jungineti, cia skaitosi triptronikas, bet nera poreikio, viskas puiku ir taip, wub.gif kita bus ir tik automatas, darbe vazineju su mechanine, tai doh.gif jokio komforto vaziuojant schmoll.gif
Papildyta:
QUOTE(Yogurtas @ 2011 08 08, 08:40)

automatas netinka tiems kurie mėgsta svilint padangas- staiga greitėt, staigiai stabdyt;


Su sita fraze visiskai nesutinku, oi kaip eina mano triptronikas, cia ta prasme staiga greitet rolleyes.gif ar stabdyt, viskas priklauso nuo masinos metuku ir modeliuko mirksiukas.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo vasara04.: 10 rugpjūčio 2011 - 11:31
QUOTE(mskapas @ 2011 08 10, 10:51)
o kai nepavyksta buna taip, pvz. kylant i seskines ar tauro kalna koks karosa autobusas vis permetineja pavaras - rodos antra jau per leta pavara, o ant trecio dar neistraukia - tai trukcioja taip pirmyn-atgal. Volvo busuose rodos galima pasireguliuoti apsukas tiek kada permeta ar bent jau blokuoti perjungima i aukstesne pavara wink.gif

Cia taip buna kai gaza perspaudi per daug ir deze i trecia persimeta,apsuku per mazai-atgal i antra,ir trukcioja tada,jau nebelabai islaikysi,o reikia spausti tiek kad nesijungtu ta trecia,jei dirbi ne ant savo masinos-sunku tai,nes nezinai ties kokiom apsukom jungiasi,ir siaip labai daug nuo dezes darbo priklauso,maniske po remonto irgi nelabai tolygiai dirba.Nepriklausomai nuo markes ta blokuojanti funkcija gali buti,gali ir nebuti-ziurint,kokia deze stovi,mano masinoj prie gazo pedalo yra taip vadinamas "kigdaunas' (nezinau kaip teisingai rasosi),bet ,kaip sakiau,po remonto nelabai sklandziai dirba,kad netrukciotu pries ji jungiant irgi reikia teisingas apsukas pagaut ax.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo denaxa: 10 rugpjūčio 2011 - 13:37
QUOTE(Robertastk @ 2011 08 09, 01:07)
O siaip karta mechanine deze ir gyvybe isgelbejo - dingus stabdziams.


Automatine pavaru deze neuzkerta galimybes stabdyti varikliu.
Beje, labai pravercia apribot pavaras ir tada, kai tenka vaziuoti snieguotu keliu ar uzbuksavus

QUOTE(denaxa @ 2011 08 09, 22:35)
Deze nesprendzia,jei jai to neleidi,tik su automatu tai kiek sunkiau.Mechankej isimeti reikiama pavara ir ramu,nereikia sukti galvos,o jei automatas ir nori vaziuoti ta o ne kita pavara-tada jau reikia suzaisti apsukom (kitaip sakant-kojom ax.gif ).Bent jau as taip su "savaja" sunkiasvore vazineju,lengvaja automatu nesu vaziavus,bet isivaizduoju kad irgi panasiai galima esant reikalui smile.gif


drinks_cheers.gif

Su lengvaja panasiai. Be to, visada galima "numesti" i zemesne pavara (labai daznai naudojuosi kildama i seskines kalna).


QUOTE(vasara04. @ 2011 08 10, 12:36)
Su sita fraze visiskai nesutinku, oi kaip eina mano triptronikas, cia ta prasme staiga greitet  rolleyes.gif ar stabdyt, viskas priklauso nuo masinos metuku ir modeliuko  mirksiukas.gif


Mano joks ne triptronikas, o 13 metu senumo Peugeot. Rauna is vietos pakankamai greitai (nors 1.6 variklis, bet ir masina ne tankas) - ka reikia, ta aplenkiu puikiai. Isivaizduoju, kiek per 13 metu patobulejo automatines pavaru dezes wub.gif

Ar automatas, ar mechanine - cia kiekvieno pasirinkimas. Kad automatine deze blogai traukia is vietos, kad jauciasi perjungiant pavaras, ir kad remontas kainuoja daug daugiau - yra mitai, ateje is 90-uju, laikas jau juos pamirst. Automatai dabar yra tiek patobuleje, kad jau geda butu taip ir sneket smile.gif. O kur dar pusiau automatines pavaros...

Mechanines as tik du privalumus pries automatine zinau:
1 - su ja labiau tauposi kuras. Bet tik tiems, kas is tikruju ji taupo, o ne belekaip laksto, irodinedami, kad mechanine geriau traukia smile.gif
2 - masinos su mechanine pavara yra pigesnes

Automatines irgi negincyjamu privalumu pries mechanine ne per daugiausia. Na, rankos laisvesnes ir viena koja ilsisi smile.gif

Tai, kad kazkam malonu perjunginet pavaras - nei privalumas, nei trukumas. Cia tiesiog Jusu pripratimas, kaip kad vienam labiau zalia, kitam raudona masina patinka. Automata lygiai taip pat galima jaust. Be to ne visiems vairavimo malonuma apsprendzia sankabos maigymas. Kitam malonu tiesiog tureti daugiau laiko dairytis aplink ir laisva ranka kavos puodeliui smile.gif.

Ir apskritai, kvaila diskusija - kas geriau. Mes kiekvienas zinom, kas mums geriau smile.gif. Ir turbut zinom, ka draugams patart, nes juos pazistam. Reikia ir vienu ir kitu, jei jau jas gamina.
Atsakyti
Kainos automatu yra didesnes nes tokia pavara bendrai tarnauja ilgiau ir auto su automatu paliginus su lygiai tokiu paciu bet mechanika skaitosi aukstesnio komforto lygio. Varikli su automatu sunkiau uzpjaut nei su mechanika, isimtys dyzelis, bet apie dyzelinio variklio savybes manau cia atsira tema. Man teko pavazineti su mechanika kokius 4 metus, viskas buvo gerai nes buvo toks jaunystes laikotarpis kai norejosi su savo pigiu drundulu ir mersus aplenkt ir pasirodyt kokia as didele ,,sumaxere''. Dabar jau 3 metai kai vairuoju su automatu ir negaliu atsidziaugti. Gyvenu uz miesto ribu, pastoviai daug ir ilgai vaziuoju, stoviu kamstyje non stop ir dziaugiuosi kad galiu be problemu ir darba paskaityt spustyje ir pasidazyti ir vaika pagirdyti, o jei butu mechanika jauciu reiketu papildomos laisvos rankos begiam pirmyn atgal jungiot. Automobilis man ne pramoga, o transporto priemone kuri privalo tarnauti man. Taigi kai manes klausia kas geriau ne puolu irodineti kas geriau, nes viskas priklauso nuo gyvenimo budo ir ko tikimes is savo geleziniu augintiniu. Negalima pasakyti kad tas yra gerai o tas blogai, ju neimanoma paliginti. 0.9 mechanika uostys dumus nuo automatinio 2.0, bet 2.0 mechanika bus greitesne nei 2.0 automatas.Jei kalbeti apie dyzelinius tai irgi skirtumu jura, ar su ipurskimu ar su turbina, su leta ta sena ar su ta nauja.Zodziu, tam kad rasti butent sau tinkancia transporto priemone reikia ne tik suzinoti kitu nuomones, bet isigyti asmenine ju vairavimo patirti. To kiekvienam ir linkiu. 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(jurgacka @ 2011 08 16, 12:55)
Automatine pavaru deze neuzkerta galimybes stabdyti varikliu.
Beje, labai pravercia apribot pavaras ir tada, kai tenka vaziuoti snieguotu keliu ar uzbuksavus



Joks automatas, net ir geriausias trip tronicas nebutu isgelbejes manes. smile.gif
Ir uzbuksavus nera geresnio dalyko nei mechanine, na bent man.
Atsakyti
Paskutinis zodis ("man") - viska sudelioja i savo vietas biggrin.gif
Atsakyti
Kazkada mane irgi labai nervino automatines dezes.Jos manes "neklause" schmoll.gif .
Deja,teko pakeist neigiama poziuri i automatines dezes ir dabar matau vien ju privalumus thumbup.gif .Ypac kai variklis galingas ir deze kokiu 6 - 7 pavaru arba variatorius.Siuolaikines automatines dezes net lenkia mechanines dinamika ir kuro ekonomija smile.gif ir i vienus vartus laimi mieste komforto atzvilgiu ( ypac kamsciuose ).
As uz automatines pavaru dezes: ir kava gert gali vaziuodamas,ir telefonu kalbet,ir tuo paciu dar posukius rodai ( ko vaziuojantys su mechanine tikrai nedaro biggrin.gif )
Atsakyti
QUOTE(Brella @ 2011 08 17, 20:22)
Kazkada mane irgi labai nervino automatines dezes.Jos manes "neklause"  schmoll.gif  .
Deja,teko pakeist neigiama poziuri i automatines dezes ir dabar matau vien ju privalumus  thumbup.gif .Ypac kai variklis galingas ir deze kokiu 6 - 7 pavaru arba variatorius.Siuolaikines automatines dezes net lenkia mechanines dinamika ir kuro ekonomija  smile.gif  ir i vienus vartus laimi mieste komforto atzvilgiu ( ypac kamsciuose ).
As uz automatines pavaru dezes: ir kava gert gali vaziuodamas,ir telefonu kalbet,ir tuo paciu dar posukius rodai ( ko vaziuojantys su mechanine tikrai nedaro  biggrin.gif  )


Na del dinamikos dristu gincytis, nes sprendimas dezes pagal pedala uzima laiko, kad ir sekundes dalis. O mechaninej viskas nuspresta.
Maniske mechanine irgi turi 6 pavaras.
Ir privaluma matau tik kamsciuose. smile.gif
Telefonu kalbu ir taip visada tik kad naudojuos laisvu ranku iranga ir ne del taisykliu o del savo sveikatos.
Kuo greiciau judama tuo labiau dideja SAR spinduliuote. Vaziuojant 120km/h gali padideti iki 10 (ar daugiau) kartu.
Ir jeigu daug kalbama su rageliu prie ausies galva skaudet pradeda. Na, bet cia dalinai offtopicas.
Atsakyti
Manau rasciau siai dienai ir geresniu rezultatu...

Motorisierung
Motorbauart
Reihen-4-Zylinder-Ottomotor mit Benzindirekteinspritzung und Abgasturboaufladung
Reihen-4-Zylinder-Ottomotor mit Benzindirekteinspritzung und Abgasturboaufladung
Hubraum
1798 cm3
1798 cm3
Max. Leistung
118 (160)/4500-6200 kW (PS) bei min -1
118 (160)/4500-6200 kW (PS) bei min -1
Max. Drehmoment
250/1500-4500 Nm bei min -1
250/1500-4500 Nm bei min -1
Motormanagement
Vollelektronisches Motormanagement mit E-Gas
Vollelektronisches Motormanagement mit E-Gas
Abgasreinigungssystem
Motornaher Keramikkatalysator, Lambdasonde vor und nach Katalysator
Motornaher Keramikkatalysator, Lambdasonde vor und nach Katalysator
Fahrleistung
Höchstgeschwindigkeit
225 km/h
218 km/h
Beschleunigung 0-100 km/h
8,6 s
8,6 s
Verbrauch
Kraftstoffart
Super bleifrei 95 ROZ
Super bleifrei 95 ROZ
Kraftstoffverbrauch nach 93/116/EG in l/100km städtisch
9,5 l
9,4 l

Cia idejau Audi A4 palyginima mechanines su multitronic .Kaip matom isibegejimas iki 100km/h lygus,o sanaudos mieste net mazesnes.Priedo elektronika tobuleja ir tikrai ateis laikas,kai elektronika greiciau ir tiksliau perjungs begi negu zmogaus ranka.Cia tik laiko klausimas smile.gif
Atsakyti