QUOTE(Oxen @ 2008 12 08, 14:10)
Buvo man atvejis, beje, gan toli nuo namų - sulūžo užvedimo spyna...Metodą užvest radau greit - prasiardžiau apdailas ir užtrumpinau laidelius...Parvažiavau....
ir tik įvažiavęs garažan, rimtai susimasčiau:" o tai kaipgi man dabar išjungt variklį"????
metodas "stabdis ant bėgio" netinka...
Kaip isjungei? As kartais darbine tiesiogiai nuo starterio uzvedinejau (dabar jau sutvarke,vedasi

),bet niekad nepagalvojau o ka gi reiktu daryti jei neitu uzgesint
Papildyta:
QUOTE(Subjektyvi @ 2008 12 07, 23:23)
Pirmoji tema
Tęsiam toliau..
Bet čia buvo ne kartą rašyta, kad kartais automatą valdyti žymiai sunkiau, jį reikia jausti, ypač kai persijungia bėgiai, su juo reikia "susidraugauti", nes valdai iš dalies ne tu, o automobilis "galvoja" kaip jam geriau. Todėl čia dar klausimas, ką įžeidžiam ir ko ne.

Patogumas, kad nereikia minkyti pedalų ir ranka laisva, bet kad "nėra kas veikti" - tikrai ne.
Man buvo su automatu labai sunku,dvi savaites kankinausi kol "susidraugavau"

Po darbo lekdavau i miesta atsipalaiduoti su mechanke,nervams nuraminti