Įkraunama...
Įkraunama...

Mechaninė ar automatinė pavarų dėžė?

QUOTE(Dženita @ 2009 01 26, 14:58)
duoda ir nuo 16-kos tik tai retas atvejis, nes ten reikia mašinos kuri sveria nedaug ir pan , bet pas mus tai retas atvejis, o ir šiaip žinai dabar ir be teisių vairuoja tada jaučiasi dar "kietesni"  doh.gif  lotuliukas.gif

21 straipsnis. Mokymas vairuoti
5. Kelyje mokomas vairuoti motorinę transporto priemonę, traktorių, savaeigę mašiną mokinys neturi būti jaunesnis daugiau kaip vienais metais negu nustatytas amžius, nuo kurio teisės aktai leidžia vairuoti tos kategorijos transporto priemonę.
Kaip zinia leidziama nuo 18 metu, taigi jauniausias gali buti 17 metu mokinys. O tai reiskia, kad jis negali vienas buti automobilyje, ant automobilio turi buti M raides.
Parodykit man prasau kur tos isimtys surasytos, busiu dekinga.
Atsakyti
QUOTE(vovere74 @ 2009 01 27, 11:55)
21 straipsnis. Mokymas vairuoti
5. Kelyje mokomas vairuoti motorinę transporto priemonę, traktorių, savaeigę mašiną mokinys neturi būti jaunesnis daugiau kaip vienais metais negu nustatytas amžius, nuo kurio teisės aktai leidžia vairuoti tos kategorijos transporto priemonę.
Kaip zinia leidziama nuo 18 metu, taigi jauniausias gali buti 17 metu mokinys. O tai reiskia, kad jis negali vienas buti automobilyje, ant automobilio turi buti M raides.
Parodykit man prasau kur tos isimtys surasytos, busiu dekinga.

Anksčiau buvo galima B1 kategorijai teises gauti nuo 16 metų, bet lyg tais nuo 2008 metų liepos 1 d. šita nuostata panaikinta.
Atsakyti
QUOTE(pikkolo @ 2009 01 27, 12:50)
Anksčiau buvo galima B1 kategorijai teises gauti nuo 16 metų, bet lyg tais nuo 2008 metų liepos 1 d. šita nuostata panaikinta.


drinks_cheers.gif kad buvo galima tikrai žinau, bet kad dabar jau nebeleidžia tai šito nežinojau
Papildyta:
va ČIA yra, trečia pastraipa nurodo amžių ir kokią mašiną galima vairuoti, bet jei sako , kad panaikino tai panaikino ax.gif
Atsakyti
QUOTE(Dženita @ 2009 01 27, 16:44)
drinks_cheers.gif  kad buvo galima tikrai žinau, bet kad dabar jau nebeleidžia tai šito nežinojau
Papildyta:
va ČIA yra, trečia pastraipa nurodo amžių ir kokią mašiną galima vairuoti, bet jei sako , kad panaikino tai panaikino  ax.gif

Radau kokia dabar tvarka. B1 kategorija tik triračiai arba keturačiai motociklai: http://www.regitra.l...mp;statid=menu1
Atsakyti
Kažkaip čia jūs jau į offtopiką nuvarėt senokai g.gif biggrin.gif

Grįžtu į temą:

Svaigau dėl automato, nusipirkau mechaninę ir atsidžiaugt negaliu. Nu kaip smagu tuos bėgius mėtyt thumbup.gif o kai įvaldai mechaninę, tada galima jau ir apie automatą galvot, ypač kai vaikų pulkelį turi biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(eskimute @ 2009 01 27, 16:53)
Nu kaip smagu tuos bėgius mėtyt  thumbup.gif o kai įvaldai mechaninę, tada galima jau ir apie automatą galvot, ypač kai vaikų pulkelį turi biggrin.gif

drinks_cheers.gif dėl smagumo. nors manęs asmeniškai prie automato nieks nepasodintų, na nebent dovanotos mašinos
Atsakyti
Aš jau kurį laiką pasvajoju apie teises, bet norėčiau laikytis su automatine pavarų dėže, nes su tom pavarom kažkoks košmaras, nejaučiu kada jas reikia perjungt unsure.gif , nors visi draugai ir namiškiai sako išsilaikyk su mechanine, o paskui galėsi važinėt su kokia nori g.gif
Atsakyti
QUOTE(tukslis @ 2009 02 10, 19:42)
Aš jau kurį laiką pasvajoju apie teises, bet norėčiau laikytis su automatine pavarų dėže, nes su tom pavarom kažkoks košmaras, nejaučiu kada jas reikia perjungt unsure.gif , nors visi draugai ir namiškiai sako išsilaikyk su mechanine, o paskui galėsi važinėt su kokia nori g.gif


Tavo draugai ir namiskiai teisus,patariu ju paklausyti 4u.gif Juk niekada nezinai,ka gyvenimas mestels,o gal kada teks prie mechankes sesti,nagus juk nusigrausi... smile.gif O su pavarom ismoksi,pradzioj nieks nejaucia,pasiimsi dar kiek pamoku,ir aplamai pradzioj ir nesvarbu kad nejauti,ziurek pagal apsukas ir nesuk sau galvos,bet ka ismoksi,ant peciu nenesiosi,o gyvenime viskas pravercia,sekmes 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(denaxa @ 2009 02 10, 19:59)
Tavo draugai ir namiskiai teisus,patariu ju paklausyti 4u.gif Juk niekada nezinai,ka gyvenimas mestels,o gal kada teks prie mechankes sesti,nagus juk nusigrausi... smile.gif O su pavarom ismoksi,pradzioj nieks nejaucia,pasiimsi dar kiek pamoku,ir aplamai pradzioj ir nesvarbu kad nejauti,ziurek pagal apsukas ir nesuk sau galvos,bet ka ismoksi,ant peciu nenesiosi,o gyvenime viskas pravercia,sekmes 4u.gif


drinks_cheers.gif pritariu as irgi is pradziu bojojau, galvojau jog ne man, o pasirode, kad ir dar kaip man smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Oxen @ 2008 12 24, 16:52)

Aš irgi persėdau ant automato ne iš tinginystės....Vairuoju ir žmonos mazdikę mechaninę, ir jokių problemų...tik kažkaip nuobodoka - sankaba-runkena-gazas-stabdis-sankaba-runkena-gazas-stabdis-sankaba-runkena-gazas-stabdis.....Viskas paprasta, aišku ir nuobodu.
...man patinka vairuot ir stebėt, kaip automatas  už mane dirba. biggrin.gif
Pradžioj nepratusius glumina toks laisvokas variklio darbas - lyg buksuotų sankaba.Paskui ateina supratimas, kad tai nieko blogo, net atvirkščiai - variklis visada pasirenka apsukas, su tinkamiausiu  sukimo momentu, ir  tuo ištaisydamas vairuoklio klaidas, išvengia trūkčiojimų....
Ir  mechaninių gerbėjos, ar matėt tokį režimą, kai spaudi gazą, spidometro rodyklė lipa aukštyn, o apsukų rodyklė tuo pačiu metu važiuoja žemyn? O su automatu tai normalus dalykas....kai kam tai apskritai nesuvokiama....
Kur tas automato nuobodulys? Jaust ir suprast reikia, kas vyksta ir nebus nuobodu...Ir jei kažkas vyksta kas netenkina, visada galima įsikišti į automato darbą ir liepti jam elgtis  kiek kitaip....


Tu truputi prieštarauji pats sau. Su mechanine greičiu dėže reikia dirbti, kaip pats sakei minti sankaba, junkti bėgį ir t.t. o su automatine dėže tai reik tik spausti gazą ir stabdi tai kur čia tas nenuobodumas? Čia kaip tik nuobodu, kame čia įdomumas tik spausti gazą? Jeigu tau atrodo, kad variklis buksuoja, tai vyruti važiuok i servisą, kol visai nesubarstei sankabos. Automatas niekada tau neparinks tinkamo sukimo momento ir neįjungs reikiamo bėgio laiku, ko galima išvengti su mechanine greičių dėže. Kaip gali greičių dėže ištaisyti tavo klaidas? Ji gali tau tik padėti išvengti tokių klaidų, kaip įjungimas netinkama pavara, ką automatas kartais irgi padaro. Trukčiojimu išvengsi jau po 10-o karto pradėjimo važiuoti. Cituoju: "Ir mechaninių gerbėjos, ar matėt tokį režimą, kai spaudi gazą, spidometro rodyklė lipa aukštyn, o apsukų rodyklė tuo pačiu metu važiuoja žemyn?" labiau nusišnekėti ir nebuvo galima... lotuliukas.gif jeigu tavo apsukos krenta žemyn, tai tu vadinasi lėtėji ir tavo spidometras proporcingai krenta žemyn. Tu man geriau paaiškink kur ten yra smagesys? Tu automato darbą gali įtakoti tik pasirinkdamas sport rėžimą, kuris tiktai nėra atsvara mechaninei greičių dėžei, su kuria gali iškarto pasižeminti iki tokios pavaros kurios tau reikia.
Atsakyti
QUOTE(Katute @ 2009 02 11, 14:22)
Tu truputi prieštarauji pats sau. Su mechanine greičiu dėže reikia dirbti, kaip pats sakei minti sankaba, junkti bėgį ir t.t. o su automatine dėže tai reik tik spausti gazą ir stabdi tai kur čia tas nenuobodumas? Čia kaip tik nuobodu, kame čia įdomumas tik spausti gazą? Jeigu tau atrodo, kad variklis buksuoja, tai vyruti važiuok i servisą, kol visai nesubarstei sankabos. Automatas niekada tau neparinks tinkamo sukimo momento ir neįjungs reikiamo bėgio laiku, ko galima išvengti su mechanine greičių dėže. Kaip gali greičių dėže ištaisyti tavo klaidas? Ji gali tau tik padėti išvengti tokių klaidų, kaip įjungimas netinkama pavara, ką automatas kartais irgi padaro. Trukčiojimu išvengsi jau po 10-o karto pradėjimo važiuoti. Cituoju: "Ir  mechaninių gerbėjos, ar matėt tokį režimą, kai spaudi gazą, spidometro rodyklė lipa aukštyn, o apsukų rodyklė tuo pačiu metu važiuoja žemyn?" labiau nusišnekėti ir nebuvo galima... lotuliukas.gif jeigu tavo apsukos krenta žemyn, tai tu vadinasi lėtėji ir tavo spidometras proporcingai krenta žemyn. Tu man geriau paaiškink kur ten yra smagesys? Tu automato darbą gali įtakoti tik pasirinkdamas sport rėžimą, kuris tiktai nėra atsvara mechaninei greičių dėžei, su kuria gali iškarto pasižeminti iki tokios pavaros kurios tau reikia.


Hmm...cia tu visiskai neteisi,taip,didejant greiciui,kai persijungia aukstesnis begis-apsukos krenta,jei dar spaudi-vel kyla,po to jungiasi dar aukstesnis begis-tada vel krenta,na,tas pats,kas ir mechaninej,tik kad begiai patys persijungia.O jei automata nori priversti dirbti taip kaip tu nori,o ne taip kaip jis nori-tada yra kas veikti ir su automatu,kita karta dar ir galva pasukti reikia.
Uzsimindamas apie sankabos buksavima Oxen kaip supratau turejo galvoj tai(o visai ne buksuojancia sakaba-ji tik kaip pavyzdys palyginimui),kad automate nera tiesioginio begiu perjungimo kaip mechankej,kazkuri laika (nors ir labai trumpa,bet vis tiek juntama) variklis zulinasi tusciai ir tik po to perduodamas sukimas ratams,mechankej tai vyksta is karto ijungus begi.
Beje,vaziuodama automatu visada zinau kokiu begiu vaziuoju smile.gif Ir automato darba gali itakoti,pvz.,palaikant tam tikras apsukas pasiekti kad jungtusi-nesijungtu kitas begis,ir pan.,tam uztenka tik stabdzio-gazo pedalu smile.gif
Bet mechanke-tai geriausias relaxas po sunkios darbo dienos thumbup.gif
Atsakyti
QUOTE(Katute @ 2009 02 11, 14:22)
Tu truputi prieštarauji pats sau. Su mechanine greičiu dėže reikia dirbti, kaip pats sakei minti sankaba, junkti bėgį ir t.t. o su automatine dėže tai reik tik spausti gazą ir stabdi tai kur čia tas nenuobodumas? Čia kaip tik nuobodu, kame čia įdomumas tik spausti gazą? Jeigu tau atrodo, kad variklis buksuoja, tai vyruti važiuok i servisą, kol visai nesubarstei sankabos. Automatas niekada tau neparinks tinkamo sukimo momento ir neįjungs reikiamo bėgio laiku, ko galima išvengti su mechanine greičių dėže. Kaip gali greičių dėže ištaisyti tavo klaidas? Ji gali tau tik padėti išvengti tokių klaidų, kaip įjungimas netinkama pavara, ką automatas kartais irgi padaro. Trukčiojimu išvengsi jau po 10-o karto pradėjimo važiuoti. Cituoju: "Ir  mechaninių gerbėjos, ar matėt tokį režimą, kai spaudi gazą, spidometro rodyklė lipa aukštyn, o apsukų rodyklė tuo pačiu metu važiuoja žemyn?" labiau nusišnekėti ir nebuvo galima... lotuliukas.gif jeigu tavo apsukos krenta žemyn, tai tu vadinasi lėtėji ir tavo spidometras proporcingai krenta žemyn. Tu man geriau paaiškink kur ten yra smagesys? Tu automato darbą gali įtakoti tik pasirinkdamas sport rėžimą, kuris tiktai nėra atsvara mechaninei greičių dėžei, su kuria gali iškarto pasižeminti iki tokios pavaros kurios tau reikia.


Kai tachometro rodyklė eina žemyn, didėjant greičiui - tai vyksta hidromovos blokavimasis, jau esant įjungtai aukščiausiai pavarai...Kur tu čia matai nusišnekėjimą?...
Tvarkingas automatas VISADA parinks tai ką reikia, ar nematei gal tvarkingo?

Ir apskritai - tingiu atsakinėt į kiekvieną liapsusą tavo poste...
Niekur nieko aš sau neprieštarauju, o nusišneki pati kiekvienam sakiny.Geriau jau nekištum savo trigrašio ten, kur absoliučiai nieko nenutuoki.
Ačių DENAXA už palaikymą.
Atsakyti