QUOTE(Katute @ 2009 02 11, 14:22)
Tu truputi prieštarauji pats sau. Su mechanine greičiu dėže reikia dirbti, kaip pats sakei minti sankaba, junkti bėgį ir t.t. o su automatine dėže tai reik tik spausti gazą ir stabdi tai kur čia tas nenuobodumas? Čia kaip tik nuobodu, kame čia įdomumas tik spausti gazą? Jeigu tau atrodo, kad variklis buksuoja, tai vyruti važiuok i servisą, kol visai nesubarstei sankabos. Automatas niekada tau neparinks tinkamo sukimo momento ir neįjungs reikiamo bėgio laiku, ko galima išvengti su mechanine greičių dėže. Kaip gali greičių dėže ištaisyti tavo klaidas? Ji gali tau tik padėti išvengti tokių klaidų, kaip įjungimas netinkama pavara, ką automatas kartais irgi padaro. Trukčiojimu išvengsi jau po 10-o karto pradėjimo važiuoti. Cituoju: "Ir mechaninių gerbėjos, ar matėt tokį režimą, kai spaudi gazą, spidometro rodyklė lipa aukštyn, o apsukų rodyklė tuo pačiu metu važiuoja žemyn?" labiau nusišnekėti ir nebuvo galima...

jeigu tavo apsukos krenta žemyn, tai tu vadinasi lėtėji ir tavo spidometras proporcingai krenta žemyn. Tu man geriau paaiškink kur ten yra smagesys? Tu automato darbą gali įtakoti tik pasirinkdamas sport rėžimą, kuris tiktai nėra atsvara mechaninei greičių dėžei, su kuria gali iškarto pasižeminti iki tokios pavaros kurios tau reikia.
Hmm...cia tu visiskai neteisi,taip,didejant greiciui,kai persijungia aukstesnis begis-apsukos krenta,jei dar spaudi-vel kyla,po to jungiasi dar aukstesnis begis-tada vel krenta,na,tas pats,kas ir mechaninej,tik kad begiai patys persijungia.O jei automata nori priversti dirbti taip kaip tu nori,o ne taip kaip jis nori-tada yra kas veikti ir su automatu,kita karta dar ir galva pasukti reikia.
Uzsimindamas apie sankabos buksavima Oxen kaip supratau turejo galvoj tai(o visai ne buksuojancia sakaba-ji tik kaip pavyzdys palyginimui),kad automate nera tiesioginio begiu perjungimo kaip mechankej,kazkuri laika (nors ir labai trumpa,bet vis tiek juntama) variklis zulinasi tusciai ir tik po to perduodamas sukimas ratams,mechankej tai vyksta is karto ijungus begi.
Beje,vaziuodama automatu visada zinau kokiu begiu vaziuoju

Ir automato darba gali itakoti,pvz.,palaikant tam tikras apsukas pasiekti kad jungtusi-nesijungtu kitas begis,ir pan.,tam uztenka tik stabdzio-gazo pedalu
Bet mechanke-tai geriausias relaxas po sunkios darbo dienos