QUOTE(Brella @ 2011 08 17, 22:02)
Manau rasciau siai dienai ir geresniu rezultatu...
Motorisierung
Motorbauart
Reihen-4-Zylinder-Ottomotor mit Benzindirekteinspritzung und Abgasturboaufladung
Reihen-4-Zylinder-Ottomotor mit Benzindirekteinspritzung und Abgasturboaufladung
Hubraum
1798 cm3
1798 cm3
Max. Leistung
118 (160)/4500-6200 kW (PS) bei min -1
118 (160)/4500-6200 kW (PS) bei min -1
Max. Drehmoment
250/1500-4500 Nm bei min -1
250/1500-4500 Nm bei min -1
Motormanagement
Vollelektronisches Motormanagement mit E-Gas
Vollelektronisches Motormanagement mit E-Gas
Abgasreinigungssystem
Motornaher Keramikkatalysator, Lambdasonde vor und nach Katalysator
Motornaher Keramikkatalysator, Lambdasonde vor und nach Katalysator
Fahrleistung
Höchstgeschwindigkeit
225 km/h
218 km/h
Beschleunigung 0-100 km/h
8,6 s
8,6 s
Verbrauch
Kraftstoffart
Super bleifrei 95 ROZ
Super bleifrei 95 ROZ
Kraftstoffverbrauch nach 93/116/EG in l/100km städtisch
9,5 l
9,4 l
Cia idejau Audi A4 palyginima mechanines su multitronic .Kaip matom isibegejimas iki 100km/h lygus,o sanaudos mieste net mazesnes.Priedo elektronika tobuleja ir tikrai ateis laikas,kai elektronika greiciau ir tiksliau perjungs begi negu zmogaus ranka.Cia tik laiko klausimas
Motorisierung
Motorbauart
Reihen-4-Zylinder-Ottomotor mit Benzindirekteinspritzung und Abgasturboaufladung
Reihen-4-Zylinder-Ottomotor mit Benzindirekteinspritzung und Abgasturboaufladung
Hubraum
1798 cm3
1798 cm3
Max. Leistung
118 (160)/4500-6200 kW (PS) bei min -1
118 (160)/4500-6200 kW (PS) bei min -1
Max. Drehmoment
250/1500-4500 Nm bei min -1
250/1500-4500 Nm bei min -1
Motormanagement
Vollelektronisches Motormanagement mit E-Gas
Vollelektronisches Motormanagement mit E-Gas
Abgasreinigungssystem
Motornaher Keramikkatalysator, Lambdasonde vor und nach Katalysator
Motornaher Keramikkatalysator, Lambdasonde vor und nach Katalysator
Fahrleistung
Höchstgeschwindigkeit
225 km/h
218 km/h
Beschleunigung 0-100 km/h
8,6 s
8,6 s
Verbrauch
Kraftstoffart
Super bleifrei 95 ROZ
Super bleifrei 95 ROZ
Kraftstoffverbrauch nach 93/116/EG in l/100km städtisch
9,5 l
9,4 l
Cia idejau Audi A4 palyginima mechanines su multitronic .Kaip matom isibegejimas iki 100km/h lygus,o sanaudos mieste net mazesnes.Priedo elektronika tobuleja ir tikrai ateis laikas,kai elektronika greiciau ir tiksliau perjungs begi negu zmogaus ranka.Cia tik laiko klausimas

Kad prakalbom apie audi automatus tai teko vaziuot su audi a8 d3, tiksliau s8.
Automatas labai linksmas budavo jeigu uzmini gazo pedala iki dugno:
1 begis > 2 begis > 3 begis (tada sumasto, kad siek tiek mazokai apsuku)> vel 2>3>4...

Kiek zinau buvo programine/kompo klaida pirmose isleistose, veliau perprogramuotos.
As i automata matyt persesiu , tada kai masiskai gamins begius uz vairo
