Lygiai taip pat i autoservisa del 2 km nekviesit technines pagalbos. Be to, ne i visus kiemus ir parkingus su ta ju masina ivaziuotumet. Beje, jus patys turit automobili su automatine pavaru deze?
Na, taip mastant, tai zinokit ir nuolat vazinet taip yra saugiausia - nei padangos dyla, nei stabdziu kaladeles devisi, svaru ir sausa
. Bet ar racionalu?
Lygiai taip pat i autoservisa del 2 km nekviesit technines pagalbos. Be to, ne i visus kiemus ir parkingus su ta ju masina ivaziuotumet. Beje, jus patys turit automobili su automatine pavaru deze?
Lygiai taip pat i autoservisa del 2 km nekviesit technines pagalbos. Be to, ne i visus kiemus ir parkingus su ta ju masina ivaziuotumet. Beje, jus patys turit automobili su automatine pavaru deze?
QUOTE(jurgacka @ 2011 09 05, 08:39)
Na, taip mastant, tai zinokit ir nuolat vazinet taip yra saugiausia - nei padangos dyla, nei stabdziu kaladeles devisi, svaru ir sausa
. Bet ar racionalu?
Lygiai taip pat i autoservisa del 2 km nekviesit technines pagalbos. Be to, ne i visus kiemus ir parkingus su ta ju masina ivaziuotumet. Beje, jus patys turit automobili su automatine pavaru deze?
Lygiai taip pat i autoservisa del 2 km nekviesit technines pagalbos. Be to, ne i visus kiemus ir parkingus su ta ju masina ivaziuotumet. Beje, jus patys turit automobili su automatine pavaru deze?
na taip, nekviesi, aisku viskas priklauso nuo situacijos. mano automatas, vyro mechanine
QUOTE(vikce333 @ 2011 09 04, 23:37)
ketas nesumokes uz nauja pavaru deze
nes nueis pavaru deze.
mano nuomone geriau jau standzia viltim vilkti ar pan, negu kazka kazkur atjungineti ir rizikuoti. 
Standi vilktis nuo lankscios skiriasi tik tuo,kad nesilanksto-velkamai masinai nera absoliuciai jokios itakos,kokia vilkti
Tampant trumpais atstumais ir negreit pavaru dezei nieko neatsitiks,pas mus visi autobusai automatiniai,tampo istisai,bet greiciu deziu po kiekvieno patampymo kazkaip neprireikia remontuot
Beje,esu kvietus tech pagalba savo mechankei,del 4-iu km,-griztant is darbo nutruko sankabos trosas
Nu as nesuprantu apie ka jus cia, automatini galima vilkti ir nereikia temptis 20km/h ir atjungineti kardano nereikia taigi neutralke yra. Jei vaziuoji nuo kalno jungi N tai viskas gerai o jei tave velka tai suluz.
Na prajuokinot. Is Kauno i Vilniu tempe mane ir nieko neatsitiko. O kad ziema sudetinga su automatu tai virsune, as uzmesty gyvenu dar bedu neturejau. Nereikia kaltinti automobilio specifikos o reikia lavinti savo vairavimo igudzius.
QUOTE(Renata_Bo @ 2011 09 07, 18:14)
Nu as nesuprantu apie ka jus cia, automatini galima vilkti ir nereikia temptis 20km/h ir atjungineti kardano nereikia taigi neutralke yra. Jei vaziuoji nuo kalno jungi N tai viskas gerai o jei tave velka tai suluz.
Na prajuokinot. Is Kauno i Vilniu tempe mane ir nieko neatsitiko. O kad ziema sudetinga su automatu tai virsune, as uzmesty gyvenu dar bedu neturejau. Nereikia kaltinti automobilio specifikos o reikia lavinti savo vairavimo igudzius.
Teoriskai mums kursuose aiskino kad jokiu budu negalima vilkti,jei kardanas neatsuktas,o praktiskai mus tampo jokiu kardanu neatsukinedami,ir nelabai mazais greiciais,ir nieko tom dezem nesidaro
O kuriu galu nuo kalno ant N vaziuoti?
QUOTE(denaxa @ 2011 09 07, 21:58)
Teoriskai mums kursuose aiskino kad jokiu budu negalima vilkti,jei kardanas neatsuktas,o praktiskai mus tampo jokiu kardanu neatsukinedami,ir nelabai mazais greiciais,ir nieko tom dezem nesidaro
Is tikruju tai nieko baisaus jei tempiama masina uzvestu varikliu,tada tepasi ta deze,bet jei variklis nedirba reiketu atsargiau ir tiek...Ant N vaziuojant sukasi tas kardanas zaraza
,ir dezes pagrindini velena irgi suka,o tepimo ten nera jei variklis nedirba-tame ir visa esme
O kuriu galu nuo kalno ant N vaziuoti?
As ta praktikuoju tik su autobusu ir tik kai ant slidaus kelio priekaba nesti pradeda-N padetis padeda ja stabilizuoti,bet lengvuskei tas netinka 
O kuriu galu nuo kalno ant N vaziuoti?
Jei sakot sukasi tai sukasi, negaliu gincytis nes tikrai nezinau kaip ten kas. Tiesiog konstatavau fakta kad mane ne karta vilko ir nieko neatsitiko.As irgi nuo kalno N nepraktikuoju, isvis pakanka D, R ir P, jokiu bedu net ziema nors ir keliu cia pas mus nevalo o kai kur tai ju kaip ir ner.... O kaip suprasti autobusas su priekaba, cia ta garmoske atseit vairuojat?
QUOTE(Renata_Bo @ 2011 09 08, 02:36)
Jei sakot sukasi tai sukasi, negaliu gincytis nes tikrai nezinau kaip ten kas. Tiesiog konstatavau fakta kad mane ne karta vilko ir nieko neatsitiko.As irgi nuo kalno N nepraktikuoju, isvis pakanka D, R ir P, jokiu bedu net ziema nors ir keliu cia pas mus nevalo o kai kur tai ju kaip ir ner.... O kaip suprasti autobusas su priekaba, cia ta garmoske atseit vairuojat?
Aha,garmoske
Tai va,tuos musu autikus automatus be gailescio tampo,(o genda jie daznai),ir irgi nieko tom dezem neatsitinka
QUOTE(vikce333 @ 2011 09 04, 21:42)
beje kazkusi sake, kad automata galima traukti lankscia vilktim. turiu nuvilti negalima 
O kodėl ne ???
QUOTE(Anzelikangell @ 2011 09 12, 10:11)
Ismokau su mechanika, bet vairuoju automata. Kartais tenka pavairuoti vyro dzipa mechanini, tai man kancia
manau cia diskutuoti kas geriau neverta, kiekvienas gina savo automobili ir iprocius
))
Išmokau su mechanine ir jau 10 metų tokią vairuoju. Visada buvau prieš automatines dėžių pavaras, bet tik dėl to, kad mano įsitikinimu, žmonės vairuodami mašinas su automatinėmis dėžėmis, pamiršta mechaninių mašinų vairavimą
Sutinku, vairuoti automobilį su automatine pavarų dėže yra malonumas, ypač didmiesčiuose
QUOTE(*Anita* @ 2011 09 13, 08:18)
Išmokau su mechanine ir jau 10 metų tokią vairuoju. Visada buvau prieš automatines dėžių pavaras, bet tik dėl to, kad mano įsitikinimu, žmonės vairuodami mašinas su automatinėmis dėžėmis, pamiršta mechaninių mašinų vairavimą
na, ne visiems tai taikau, yra gerų vairuotojų, kurie bet ką vairuoja. Tačiau tekę matyti, kaip moteriškės nemoka vairuoti mechaninių mašinų, turėdamos didelį vairavimo stažą, ir ne tik moteriškės
Sutinku, vairuoti automobilį su automatine pavarų dėže yra malonumas, ypač didmiesčiuose
Sutinku, vairuoti automobilį su automatine pavarų dėže yra malonumas, ypač didmiesčiuose
O kam moketi tai, kuo nesinaudoji? Be abejo, vairuodamas automata, primirsti, kaip pavaras perjungineti, nes to ir nereikia. Kai reiks - prisiminsi, uztenka kamsty pastovet, ir oi kaip gerai tos pavaros jungiasi
Nesuprantu Jusu poziurio - nesinaudoti patogumu tik todel, kad pamirsit tai, ko duotuoju momentu Jums ir taip nereikes
QUOTE(jurgacka @ 2011 09 13, 08:32)
Nesuprantu Jusu poziurio - nesinaudoti patogumu tik todel, kad pamirsit tai, ko duotuoju momentu Jums ir taip nereikes 








