Įkraunama...
Įkraunama...

Mechaninė ar automatinė pavarų dėžė?

QUOTE(Robertastk @ 2011 11 11, 02:14)
Pavyzdys ir beje visiskai realus. Atvaziavo kompanija prie ezero i sodyba. Vienas is kompanijos tradiciskai padaugino bet gerokai padaugino ir nusirideno laiptais - atviras luzis. Vienintele galinti vairuoti mergina net neisivaizduoja KAIP vairuoti su mechanine. Iki ligonines daugiau nei 30km.
Teko vairuot gerokai isgerusiam zmogui kol pasitiko policija ir greitoji kelyje.


Nuskrido kompanija i kalnus, pilotas prisigere ir nusirideno nuo kalno. Kompanijoj vienintele turinti piloto teises mergina mokejo valdyti tik oro baliona ir net neisivaizduoja, KAIP skraidyti su malunsparniu..

Nuvaziavo kompanija i Kinija, vienintelis mokantis kinu kalba prisigere ir... Kompanijoj vienintele studijavusi Rytu kultura, moka tik hindi kalba...

Nuplauke kompanija su jachta i... o vienintele jurininko dukra tik valti irkluot moka...

Kaip Jums mano pavyzdziai? smile.gif

Niekas nesigincija, kad kuo daugiau zmogus moka, tuo geriau. Sita tema apskritai ne apie tai. Ir siaip jau su mechanine nera vaziuot taip sudetinga, tad greiciau cia buvo asmens baimes ir kvailu isitikinimu problema, o ne mokejimo/nemokejimo. Prie ko cia turejimas ar neturejimas B kategorijos pazymejimo. Kazkodel beveik visi zmones, pirma karta uzsede uz vairo, visai normaliai su mechanine pavaziuoja. Mieste netgi. O ne kazkur laukais nuo ezero. Esu tikra, kad pavojaus akivaizdoje mechanine pavairuotu bet kas, net tas, kas niekada uz vairo nera sedejes. Tik turetu kas nors paaiskinti, kaip. O Jusu pavyzdyje buvo pasirinkimas, todel ta mergina ir nesedo uz vairo.

Ir siaip esat neteisi del to, kad "zmogus turi sugebet vairuot abi pavaru dezes, bent minimaliai". Nu kas per poziuris.. Zmogus apskritai neprivalo moket vairuot. Ir tikrai del to, kad nevairuoja, nera kazkuo prastesnis uz kitus.

Del Amerikos - ten salis turtinga, todel kiekvienas kaimo runkelis nera toks ubagas, kuriam belieka tik gert, o jis yra pastebimas, apsokinejamas, parodomas per TV. Kadangi musu runkeliai sedi savo kaimuose ir daugiabuciu landynese nematomi - tai mes ju i bendra tautos IQ neiskaiciuojam ar kaip? O vertetu... Beje, kad amerikieciu runkeliai Lietuvos nezino ir Ryga musu sostine vadina, tai nereikia pykt. Kiek is musu zino, kokia yra Dzibucio ar Mianmaro sostine? Kur yra Paramaribo? Ir kad apskirtai tai vienos is sostiniu pavadinimas? (p.s. pati pagooglinau ir to nesigediju)

Griztant prie temos - pritariu kliamka, as irgi noreciau "abieju is karto" smile.gif. Kamsciams ir rupesciams automatas, o atsiradus norams - persijungi ir kaip su mechanine smile.gif. Dar noreciau, kad mechaninej nereiktu sankabos minkyt - uztektu tik ranka pavaras perjungt. Labai tokia patiktu smile.gif.
Atsakyti
jurgacka pilnai sutinku su tavo nuomone ir pateiktais pavyzdžiais 4u.gif

O kas liečia "abiejų iš karto", tai tau puikiai tiktų automatas/triptronikas, berods taip vadinasi, sankabos nėra, jei nori važiuoji automatu, jei nori gali su svirtim junginėt pavaras. Visai neseniai tokią pardavėm Mazda 6, vyras labai patenkintas ja buvo, šiaip jis nebemėgsta mechaninių, bet kai užeidavo noras "padragint", tai jungdavosi tą triptroniką smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Robertastk @ 2011 11 10, 18:17)
Nesmerkiu zmoniu kurie vazineja automatu, bet man atrodo apgailetina kai zmogus nesugeba vairuot tiek to tiek to.

O man jusu mastymas atrodo apgailetinas.
Svarbu zmogus aplamai moka vairuoti masina,o kokia,tai nera visiskai jokio skirtumo,kad vairuoja,jau yra pliusas,koks skirtumas ka biggrin.gif .
Atsakyti
QUOTE(jurgacka @ 2011 11 12, 11:52)
Nuskrido kompanija i kalnus, pilotas prisigere ir nusirideno nuo kalno. Kompanijoj vienintele turinti piloto teises mergina mokejo valdyti tik oro baliona ir net neisivaizduoja, KAIP skraidyti su malunsparniu..

Nuvaziavo kompanija i Kinija, vienintelis mokantis kinu kalba prisigere ir... Kompanijoj vienintele studijavusi Rytu kultura, moka tik hindi kalba...

Nuplauke kompanija su jachta i... o vienintele jurininko dukra tik valti irkluot moka...

Kaip Jums mano pavyzdziai? smile.gif



Nu gi labai nevyke. Nes cia su automobiliais butu pavyzdys kaip turint B kategorija sest uz C,CE,D ar pns.
Tai tera kvaili isitikinimai.

jeigu atvirai pavargau galva dauzyt. neturit gabumu isvis siulau dviraciu vazinet.
ekologiska, ekonomiksa, sveika ir t.t.
Atsakyti
QUOTE(Robertastk @ 2011 11 13, 21:56)
jeigu atvirai pavargau galva dauzyt. neturit gabumu isvis siulau dviraciu vazinet.
ekologiska, ekonomiksa, sveika ir t.t.

O su mechanine pavaru deze reikia dideliu gabumu vairuoti,lyginant su automatine biggrin.gif ?Svarbiausias dalykas vairavime,moketi perjungineti pavaras biggrin.gif ?Svarbiausia moketi valdyti masina,o kokia tu valdysi,jokio skirtumo.
Atsakyti
QUOTE(Robertastk @ 2011 11 12, 04:37)
Panasu, kad niekad nesidomejot ir neesat buvusi kritinej situacijoj.
Siulau pasidometi, ka bendrasis pagalbos centras siulo tokiais atvejais... Skambini - pranesi apie situacija, kazkur pasitinka pvz policija ir perima viska...

Apie oro balionus nereik nusisneket visiskai. Skirtumas yra, kad TURI B KATEGORIJOS VAIRUOTOJO PAZYMEJIMA, tai buk malonus mokek su B vaziuot.
Cia tas pats, kaip vazinejat su yariu ir staiga reikia pavairuot koki autobusiuka lengvaji ir nebesugebat del jo kitokiu gabaritu ar dar ko. Cia artimesne situacija.
As pvz nemoku/nemegstu vazinet dyzeliais, bet esant reikalui tai didesniu problemu nekelia...
Apie pavoju kitiem tokioj situacijoj nera ka kalbet. Cia tas pats kaip nakti vaziuot 70 jeigu parasyta 70 km/h - nera jokios prasmes.
Apie pirma pagalba taip pat zinot kaip ji vyksta pas mus jeigu turit teises... Juolab, kad koja savaime suprantama aprista buvo ir tik tada vezem. I atvira luzi lengva pasigaut infekcija...


Ne dryskit man cia aiskinti su kuom as esu susidurusi o su kuom ne. Jus ne galite zinot kiek ir kokiu situaciju kitas zmogus yra patyres ir koki kieki kraujo mates. Siaip apie viena jau rasiau doh.gif Net ne tame esme. Joks pasaulio pagalbos centras nepasiulys tokioj cituacijoj uz vairo sest neblaiviam asmeniui. Nenusisnekekyte, manau net ne buvo pranesta apie tai kad girtas sedasi uz vairo. Nes jei pasakytumete kaip ir buvo is tikruju kad vaziuoti nera kam tai tikrai jums nesiulytu vaziuot link ju. Manes klause ar galiu vairuot, esu isitikinusi kad ir jus tuo paties klause, o jus sumelavot...Jus toks super druper vairuotojas tai gal man parodykite kur parasyta kad girtam uz vairo leidziama, manau cia visoms butu labai idomu paskaityti. Kodel zmogus privalo moket? O jei ta panele ir moketu, bet butu istikta soko, panikos priepuolio, tai matyt zmogus ir i ta neturi teises ar ne?
Zenklai ir greicio apribojimai galioja kaip diena taip ir nakti jei nera kitu tai paneikianciu zenklu. Jei jus manot kad nakti laikytis nurodyto greicio nera prasmes tai man jusu nuosirdziai gaila ir mano pareiga ispet kad anksciau ar veliau tokie ereliai baigia arba uz grotu arba suzaidzia medine deze. O kas del infekcijos tai tik tiek kad netinkamai suteikus pirmaja pagalba ir tampant po automobili galejote ne tik sukelti infekcija bet ir pridaryti paciam nukentejusiam daugiau zalos nei naudos.


QUOTE(jurgacka @ 2011 11 12, 13:52)
Nuskrido kompanija i kalnus, pilotas prisigere ir nusirideno nuo kalno. Kompanijoj vienintele turinti piloto teises mergina mokejo valdyti tik oro baliona ir net neisivaizduoja, KAIP skraidyti su malunsparniu..
Nuvaziavo kompanija i Kinija, vienintelis mokantis kinu kalba prisigere ir... Kompanijoj vienintele studijavusi Rytu kultura, moka tik hindi kalba...
Nuplauke kompanija su jachta i... o vienintele jurininko dukra tik valti irkluot moka...
Kaip Jums mano pavyzdziai? smile.gif

thumbup.gif Kokie faini pavyzdziai lotuliukas.gif Gerai pagalvojus tai jei ir su mechanika nemoki tai ant pirmos pavaros galima vaziuot extra atveju iki 40 km o jei ten sunkelis tai daugiau greicio ir nereikia.O vat kad buvo pasirinkimas tai merginai tai nesutinku, girtas vairuotojas tai ne pasirinkimas, keista kad blaivus zmogus visiskai neblaiviai sumaste. As zmones ne pagal IQ koficienta ir ne pagal ju tautybe vertinu, manau cia jau rasizmu kvepia. Beje ir nuo to ar mechanika ar automata vairuoja nieko nesikeicia. biggrin.gif Svarbiausia kaip zmogus vairuoja o ne ka.

Atsakyti
Taip i pagalbos centra buvo pranesta ir pasitiko policija gal prie antros sankryzos islindus is visu misku. ir labai operatyviai pastikiko masina, pereme viska i savo rankas ir lydejo iki greitosios ir tiesiai i ignalinos ligonine.

apie kitka dar kart sakau, nebesigincysiu, nes jauciuosi, kaip besigincydamas su "troliais" arba "botais".
Atsakyti
QUOTE(Robertastk @ 2011 11 13, 21:56)
Nu gi labai nevyke. Nes cia su automobiliais butu pavyzdys kaip turint B kategorija sest uz C,CE,D ar pns.
Tai tera kvaili isitikinimai.

jeigu atvirai pavargau galva dauzyt. neturit gabumu isvis siulau dviraciu vazinet.
ekologiska, ekonomiksa, sveika ir t.t.


Man atrodo, kad cia Jus gabumu stokojate, jei turedama B kategorija, nesugebetumet kritiniu atveju nuo ezero iki antros sankryzos su sunkvezimiu ar autobusu nuvaziuot. Siaip si diskusija yra apie tai, su kokia auto yra lengviau, patogiau, maloniau vaziuot, o ne moki/nemoki. Didzioji dauguma vairuojanciu automatines kritiniu atveju pavairuotu mechanine, ir atvirksciai. Matyt nebuvo kritinis atvejis, bet tos merginos, kuri atsisake sest uz vairo, protui.

O galvos dauzyt nebutina - proto nuo to nepadauges 4u.gif

Renata_Bo, del pasirinkimo - tai jis buvo. Ir rinkosi ta mergina, kuri atsisake vairuot. Nesakau, kad jis teisingas smile.gif. Nieko, kita syki bus protingesne ir gers su visais, vis tiek vairuot nemoka ir proto neturi, kad taip pasirinko.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo jurgacka: 14 lapkričio 2011 - 11:16
QUOTE(denaxa @ 2011 11 11, 22:56)
Nebuvo kalbeta apie vaziavima letai,jei turimas galvoj mano pasisakymas,buvo kalbeta apie laipsniska pavaru perjungima-taip is vietos isjudama greiciau,negu iskart zaibiskai gaza dugnan minant,ir perkant-tikrinant masina irgi reikia pajusti,kaip persijungia ir ar isvis persijungia begiai.Beje,as automato begius kazkiek ir pati reguliuojuosi,ypac ziema ir kai i kalna reikia pakilti-pagal apsukas,tai niekaip neiseina pasakyti kad elektronika valdo-elektronika daro tai ko man tuo momentu reikia,tik tiek kad su mechanine sita padaryti lengviau  ax.gif


O as visai nereguoju i tuos persijungimus ir nesistengiu, kad jie taip ramiai persijunginetu smile.gif jei reikia ir kylu greitai, jei neskubu letai kazkaip as su automatu vaziuodama visai nesuku galvos del tu persijungimu, man tam ir yra automatas kad nereiketu mastyti smile.gif o del junginejimo paciai as kartais su triptroniku irgi pati pasijungineju pzv. kai reikia aplenkti greitai, tada pats gali zemesne pavara ijungti, arba ziema, galima ir zeminti pavaras tik leciau reguoja nei mechanine smile.gif Jus irgi vairuojate automata kaip suprantu? smile.gif
Atsakyti
QUOTE(jurgacka @ 2011 11 14, 11:12)
Man atrodo, kad cia Jus gabumu stokojate, jei turedama B kategorija, nesugebetumet kritiniu atveju nuo ezero iki antros sankryzos su sunkvezimiu ar autobusu nuvaziuot. Siaip si diskusija yra apie tai, su kokia auto yra lengviau, patogiau, maloniau vaziuot, o ne moki/nemoki. Didzioji dauguma vairuojanciu automatines kritiniu atveju pavairuotu mechanine, ir atvirksciai. Matyt nebuvo kritinis atvejis, bet tos merginos, kuri atsisake sest uz vairo, protui.

O galvos dauzyt nebutina - proto nuo to nepadauges  4u.gif

Renata_Bo, del pasirinkimo - tai jis buvo. Ir rinkosi ta mergina, kuri atsisake vairuot. Nesakau, kad jis teisingas smile.gif. Nieko, kita syki bus protingesne ir gers su visais, vis tiek vairuot nemoka ir proto neturi, kad taip pasirinko.


Atsisėskit jūs gerbiamoji už autobuso ar sunkvežimio vairo (bet jau to tikrojo), paplosiu jeigu per 10 minučių sugebėsit užsivest ir nuvažiuot 500 metrų, be užgesimo, kratymosi ar purtymosi.

Aš asmeniškai nepraleidžiu progos pavairuot viską ką įmanoma. Sakyčiau hobis. Esu vairavęs net kombainą, vieną iš rimtesniu- John Deer'o, esu ir su C kategorijos Daf'u bandęs važiuot, labai smagu kai ten tūkstantis ir vienas bėgis.
Esu vairavęs ir mašinų su 600 ag ir su 1000nm (klausimas tik ar ką nors tai sako), važiavau ir su motociklu "litriniu" ir niekada nekėliau problemų putodamas, kad nemoku arba su tuo važinėja idiotai ar tik "profai".


Nereikia šnekėt ten, kur iš tikrųjų, supratimo nulis. Žmogui kuris neturi gabumų niekas nepadės ir beje, labai nemažai tokių, kurie nesugeba normaliai įsiparkuoti, geba sukelti avarines situacijas išsigandę skraidančio maišelio ant kelio, nematančių kitų, įvažiuojančių į "subinę", nes net nesugeba stabdžio deramai šlaikyti sankryžoj.
Dažniausiai mane netgi mažiau siutina žmonės, kurie skrenda ir nuskrenda nesimaišydami kitiems, sugebėdami įvertinti situaciją, nekeldami pavojaus kitiems (nepaisant greičio fakto), turėdami tinkamų įgūdžių ir technikos.

O tuo tarpu "principingi, atidūs vairuotojai(~30procentų masės)/vairuotojos(~70procentų masės) prisikišę prie priekinio stiklo" (aišku situacija gal kiek hiperbolizuota, tačiau...) dažnai neturi net bendrų žinių apie techniką, neturi supratimo apie padangas, stabdymo kelia, nuolatinę priežiūrą (o ne profilaktinius apsilankymus servise), stabdymą - automobilio valdymą kritinėj situacijoj (pvz - slydimas, suktukas). Jums galbūt ir atrodo kvaila, kad sakau, jog vairuotojui neturėtų būti problemos vairuoti tą ar tą. Galimai atrodo, kad ir žmonės viršijantys greitį - potencialūs žudikai, arba tikitės, kad nuvažiuojat nusipirkti ir/ar sumontuoti padangas jums padės išsirinkti tinkamas padangas ir tinkamai sumontuos.

Mano apibendrinimas būtų toks: paprastas pavyzdys - psichologiniai žmonių/personalo valdymo modeliai teorijos X ir Y. Kad ir kaip norėtumėte naudoti Y visiems, tačiau tai yra neįmanoma. Visada teorija ir praktika skiriasi, kaip ir užsispyrimai ar nepagrįsta nuomonė.
Nereikia suprimityvėti, neargumentuotai (argumentuojant tik pasirinkimu šiuo atveju) neigti viską.

Žmogui reikia tobulėti, nes tuo jis ir yra išskirtinis, toli gražu ne visi gyvenimą paprastinantys malonumai tai skatina ir tai visiškai nėra kalbama apie "automatą".
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Robertastk: 14 lapkričio 2011 - 21:16
O kodel Jus manot, kad as nesu sedejus uz, tarkim, furos vairo? Na, autobuso ar kombaino nesu vairavus, bet jei nuo to priklausytu kazkieno gyvybe, tai patikekit del nei vienos zeme riedancios priemones nesudvejociau. O per peti plot man nereikia - kazkaip nevilioja biggrin.gif.

Beje, tobulet galima ir kitose srityse, ne tik automobiliuose. Kiti zmones prioritetus susidelioja kitur. Mastykit placiau, gerbiamasis.



Atsakyti
QUOTE(jurgacka @ 2011 11 14, 22:35)
O kodel Jus manot, kad as nesu sedejus uz, tarkim, furos vairo? Na, autobuso ar kombaino nesu vairavus, bet jei nuo to priklausytu kazkieno gyvybe, tai patikekit del nei vienos zeme riedancios priemones nesudvejociau. O per peti plot man nereikia - kazkaip nevilioja biggrin.gif.

Beje, tobulet galima ir kitose srityse, ne tik automobiliuose. Kiti zmones prioritetus susidelioja kitur. Mastykit placiau, gerbiamasis.


O tai ir nebuvo tik automobiliuose. Aš kai diskutuoju mėgstu įsiklausyti, ką oponentas kalba...
Atsakyti