na o po to Paryziun vaziuosiu ir vel persedimas 30 minuciu, del bagazo nu ka padarysi, bet kaip aplamai kad speti pernesti savo kuna, kazin palukes ? ne tas pats airBaltic'as skraidins
Tai ir blogiausiai kai trumpam vaziuoji gauti veluojanti bagaza
na o po to Paryziun vaziuosiu ir vel persedimas 30 minuciu, del bagazo nu ka padarysi, bet kaip aplamai kad speti pernesti savo kuna, kazin palukes ? ne tas pats airBaltic'as skraidins
gal sakau reik i Czech avialinijas kraustytis, dargi kiek girdejau airBaltic ant bankroto ribos, o kelione tik rugseji, gal rizikinga bilieta taip anksti pirkti
paskendimas abejonese
na o po to Paryziun vaziuosiu ir vel persedimas 30 minuciu, del bagazo nu ka padarysi, bet kaip aplamai kad speti pernesti savo kuna, kazin palukes ? ne tas pats airBaltic'as skraidins
QUOTE(Bitute32 @ 2009 07 28, 22:21)
Tai ir blogiausiai kai trumpam vaziuoji gauti veluojanti bagaza
na o po to Paryziun vaziuosiu ir vel persedimas 30 minuciu, del bagazo nu ka padarysi, bet kaip aplamai kad speti pernesti savo kuna, kazin palukes ? ne tas pats airBaltic'as skraidins
gal sakau reik i Czech avialinijas kraustytis, dargi kiek girdejau airBaltic ant bankroto ribos, o kelione tik rugseji, gal rizikinga bilieta taip anksti pirkti
paskendimas abejonese 
na o po to Paryziun vaziuosiu ir vel persedimas 30 minuciu, del bagazo nu ka padarysi, bet kaip aplamai kad speti pernesti savo kuna, kazin palukes ? ne tas pats airBaltic'as skraidins
o del bagazo, tai man rodos tikrai didele tikimybe,, kad bagazo nespes perkraustyti. bet jei trumpam skrendat, gal viskas tilptu rankiniame, visai nemaza "camodana" galima isideti i lektuva.
QUOTE(rasulka @ 2009 07 28, 21:58)
o del bagazo, tai man rodos tikrai didele tikimybe,, kad bagazo nespes perkraustyti. bet jei trumpam skrendat, gal viskas tilptu rankiniame, visai nemaza "camodana" galima isideti i lektuva.
Nugi be abejo svietejiskoje spaudoje beigi Internete
Na tai pirmuoju atveju keliauju 8 dienoms, bet gales gabenti sau Gavle miestuka apie 130 km siauren nuo Stokholmo
o stai Paryziun
trim dienom, na suriu pakrovimui atves ciumodana jeigu ka po dienikes kitos
taciau gi busiu susirinkime, o viesbutuko kuriam gyvensiu registratura dirba iki 11 val. ryto, o po to tik nuo 17 val. vakaro, tai kur paliks
Na as vis raminuos manydama jog vistiek kazkokia sistema turi atidirbe permetimui bagazo, nes kiek teko uzmatyt tikrai nemazai skrydziu per Ryga eina su 30 min. persedimo intervalu
QUOTE(Bitute32 @ 2009 07 28, 21:21)
Tai ir blogiausiai kai trumpam vaziuoji gauti veluojanti bagaza
na o po to Paryziun vaziuosiu ir vel persedimas 30 minuciu, del bagazo nu ka padarysi, bet kaip aplamai kad speti pernesti savo kuna, kazin palukes ? ne tas pats airBaltic'as skraidins
gal sakau reik i Czech avialinijas kraustytis, dargi kiek girdejau airBaltic ant bankroto ribos, o kelione tik rugseji, gal rizikinga bilieta taip anksti pirkti
paskendimas abejonese 
na o po to Paryziun vaziuosiu ir vel persedimas 30 minuciu, del bagazo nu ka padarysi, bet kaip aplamai kad speti pernesti savo kuna, kazin palukes ? ne tas pats airBaltic'as skraidins
Su persėdimu problemų neturėtų būti - kitaip nepardavinėtų bendro bilieto - tačiau jei yra galimybė, aš rinkčiausi čekų avialinijas vietoj Air Baltic, kuris skleidė niekinamas žinias apie mūsų šalį. Be to, dažnai vėluoja ir siūlo žemą aptarnavimo lygį su daug mokamų paslaugų. Čekų aptarnavimas nepalyginamai geresnis, maitinimas ir bagažas nemokami...
Galiausiai jei esi vilnietė, nešerti Rygos oro uosto turėtų būti garbės reikalas;)
QUOTE(RoadWarrior @ 2009 07 28, 22:29)
Su persėdimu problemų neturėtų būti - kitaip nepardavinėtų bendro bilieto - tačiau jei yra galimybė, aš rinkčiausi čekų avialinijas vietoj Air Baltic, kuris skleidė niekinamas žinias apie mūsų šalį. Be to, dažnai vėluoja ir siūlo žemą aptarnavimo lygį su daug mokamų paslaugų. Čekų aptarnavimas nepalyginamai geresnis, maitinimas ir bagažas nemokami...
Galiausiai jei esi vilnietė, nešerti Rygos oro uosto turėtų būti garbės reikalas;)
Galiausiai jei esi vilnietė, nešerti Rygos oro uosto turėtų būti garbės reikalas;)
Na su cekais taip pat gaunasi 45 min persedimui atgal griztant 35 min, bet kaip sakete neparduotu bilieto jeigu butu sunku perbegti laiku
kaina skiriasi 120 Lt nuo airBaltic'o
QUOTE(RoadWarrior @ 2009 07 28, 22:29)
Su persėdimu problemų neturėtų būti - kitaip nepardavinėtų bendro bilieto - tačiau jei yra galimybė, aš rinkčiausi čekų avialinijas vietoj Air Baltic, kuris skleidė niekinamas žinias apie mūsų šalį. Be to, dažnai vėluoja ir siūlo žemą aptarnavimo lygį su daug mokamų paslaugų. Čekų aptarnavimas nepalyginamai geresnis, maitinimas ir bagažas nemokami...
Galiausiai jei esi vilnietė, nešerti Rygos oro uosto turėtų būti garbės reikalas;)
Galiausiai jei esi vilnietė, nešerti Rygos oro uosto turėtų būti garbės reikalas;)
Na is nusisnekate is tiesu
AirBaltic pastaruoju metu del velavimu labai pasitaise (su pernai nepalyginsi), aptarnavimu niekada nesiskundziau, o servisas ir snekos nieko bendra mano nuomone neturi
Na bulka nemokama pas Cekus aisku gerai, visada malonu maista nemokamai gauti, bet uz 100-200Lt skirtuma as restorane pavalgyt galiu puikiausiai
Ir dar... Neskraidykime su Lufthansa, jie vokieciai-fasistai, puse Europos uzkariave buvo.. Net 2 kartus
Tiesa, is kur tos zinios apie bankrota? Mano ziniomis, ju siemet rezultatai visai neblogi turint omenyje, kad jie Latvijoje yra, kur is ekonomikos isvis nekas liko
Na taip, airBaltic jau bankrotinamas nuo 2007 berods kiek Internete komentaru uztinku
na bet man niekada airBaltic nepatiko, kiek teko skristi , bet tai asmeniska, tiesiog mano poziuris
QUOTE(Frosted @ 2009 07 28, 23:07)
Na is nusisnekate is tiesu 
AirBaltic pastaruoju metu del velavimu labai pasitaise (su pernai nepalyginsi), aptarnavimu niekada nesiskundziau, o servisas ir snekos nieko bendra mano nuomone neturi
Papildomu paslaugu gali nepirkti, niekas nevercia, o bagazas internetu pasirinktinai, o kelioniu agenturose iskart iskaiciuotas i kaina, tie patys 20kg.
Na bulka nemokama pas Cekus aisku gerai, visada malonu maista nemokamai gauti, bet uz 100-200Lt skirtuma as restorane pavalgyt galiu puikiausiai
Be to, ir persedimu laikas trumpesnis, kas man asmeniskai laaabai svarbu.
AirBaltic pastaruoju metu del velavimu labai pasitaise (su pernai nepalyginsi), aptarnavimu niekada nesiskundziau, o servisas ir snekos nieko bendra mano nuomone neturi
Na bulka nemokama pas Cekus aisku gerai, visada malonu maista nemokamai gauti, bet uz 100-200Lt skirtuma as restorane pavalgyt galiu puikiausiai
Gal ir pasitaisė dėl vėlavimų, bet džiaugiuosi, kad pripažįstate, jog jų buvo:) Anksčiau su jais teko skraidyti dažnai, man to užteko.
Kad bagažas įskaičiuotas į kainą, man naujiena. Kita vertus, perkant kelionių agentūroje už paslaugą sumoki jai, tad vienaip ar kitaip airBaltic'as nepalieka keleivio nenuskalpuoto:) Gerai, kai anas dar tuo džiaugiasi;)
Pas čekus gi už bagažą nemoki, jei nėra viršsvorio, maitinimas, kaip irgi žinote, nemokamas (ir įrankiai žmoniški, metaliniai), bilietų kaina dažnai nesiskiria, skrydžiai punktualūs, lėktuvai naujesni, aviakompanija - SkyTeam narė, taigi galima kaupti lojalumo nuolaidas bet kurioje šio aljanso programų... Persėdimo laikais taip pat ligšiol neteko skųstis.
O kas dėl šnekų - nors pagarba savo tėvynei ir nepakantumas jos įžeidinėtojams kai kuriems kelia tik šypseną, tokio požiūrio nuoširdžiai nesuprantu. Jei galiu - tokių veikėjų neremiu. Apie kitas prieštaringas latvių verslo praktikas net nekalbu, pakankamai prirašyta spaudoje. Kita vertus, suprantu, kad visada bus vien kainai jautrių žmonių, su kuriais tikriausiai nerasime bendros kalbos:)
Papildyta:
QUOTE(Bitute32 @ 2009 07 28, 23:14)
Na taip, airBaltic jau bankrotinamas nuo 2007 berods kiek Internete komentaru uztinku
na bet man niekada airBaltic nepatiko, kiek teko skristi , bet tai asmeniska, tiesiog mano poziuris 
Jie lyg ir nebankrutuoja, bet išgyvena sunkius laikus - kaip ir visos aviakompanijos. Patys sakė, kad rudenį bus dar sudėtingiau.
O dėl to 120 Lt skirtumo - leisiu sau spėti, kad jei lietuviai (bent vilniečiai) mažiau skraidytų per Rygą, skrydžių iš VNO tik padaugėtų ir už juos visi mokėtume mažiau:)
nu kai kurie atrodo patyre keliautojai, kuriu patarimais norisi vadovautis, bet kai paraso kaip vaikai isizeide del kazkokiu kalbu, kurios matyt irgi trauktos is spaudos
tai kvatotis norisi. cekai niekada nepavarys ant lietuvos, nes jiems asmeniskai dzin ant jos, kaip ir visam pasauliui... nu nebent kokiam epizodui filme pamines zodi lietuvis
ai ne i tema cia jau
Vat butent, kad Lietuvos rinka tokia maza, kad niekam is "didziuju kaimynu" nerupi...
Ir jei AirBaltic pasitrauktu is Lietuvos (kuo as abejoju, nes jiems cia ne taip ir blogai sekasi), nauju skrydziu nezinia ar atsirastu, nebent koks normalus lietuvisko kapitalo vezejas atsirastu (ne Star1 lygio su vienu vieninteliu lektuvu, kuriam vos vos paskutine minute spejo dokumentus sutvarkyti).
Mes su savo 3mln. zmoniu, kurie tiek mazai keliauja, nelabai kam ir rupime - KLM ir AirFrance jau pasitrauke is visos Baltijos rinkos ir artimiausiu metu negris, o kitiems pradeti skrydzius is Lietuvos nera jokio noro, kaip parode pastarasis pusmetis, kai p. Masiulis garsiai reke, kad "gera vieta tuscia nebuna", bet sprendziant is to, kad ji vis dar tuscia, tai matyt ne tokia jau ir gera (kaip bebutu gaila)
Didziausia tikimybe, kad Lietuvos rinka krizei atslugus uzims butent AirBaltic...
O su latviais ne tik del AirBaltic, bet del visko pykstames, cia jau matyt toks musu iprotis - kas kam labiau ikas
As asmeniskai turejau problemu del bagazo su AirBaltic, bet viska labai graziai, maloniai ir profesionaliai issprende, tai likau tikrai patenkinta ir pries juos nieko neturiu
Tik Fokkerius galetu pakeisti kokiais naujesniais lektuvais
Bet tikriausiai dabar jie i tai tikrai neinvestuos...
Mes su savo 3mln. zmoniu, kurie tiek mazai keliauja, nelabai kam ir rupime - KLM ir AirFrance jau pasitrauke is visos Baltijos rinkos ir artimiausiu metu negris, o kitiems pradeti skrydzius is Lietuvos nera jokio noro, kaip parode pastarasis pusmetis, kai p. Masiulis garsiai reke, kad "gera vieta tuscia nebuna", bet sprendziant is to, kad ji vis dar tuscia, tai matyt ne tokia jau ir gera (kaip bebutu gaila)
Didziausia tikimybe, kad Lietuvos rinka krizei atslugus uzims butent AirBaltic...
O su latviais ne tik del AirBaltic, bet del visko pykstames, cia jau matyt toks musu iprotis - kas kam labiau ikas
As asmeniskai turejau problemu del bagazo su AirBaltic, bet viska labai graziai, maloniai ir profesionaliai issprende, tai likau tikrai patenkinta ir pries juos nieko neturiu
man tik asmeniškai įdomu, kaip, pvz., per greitai.lt ir pan. saitus galima nusipirkti bilietus pigiau, nei į tuos pačius savo organizuojamus skrydžius juos parduoda airBaltic'as
kur čia šuo pakastas
QUOTE(Frosted @ 2009 07 29, 08:47)
Vat butent, kad Lietuvos rinka tokia maza, kad niekam is "didziuju kaimynu" nerupi...
Nors tiesioginių skrydžių į Europą vis dar turime, apskritai sutinku - visada būsime mažai kam įdomūs su savo maža ir skurdžia rinka.
Kita vertus, dėl kelių litų skirtumo rinkdamiesi latvius, o ne kitas aviakompanijas, nepadėsime išlaikyti net ir tų kelių skrydžių iš Vilniaus - ir sustiprinsime Rygą, kas užtikrins ir tolesnį pasirinkimo nebuvimą
Aš ne prieš latvius iš principo:) Vos atėjęs airbaltic'as padarė gerą darbą kainoms. Blogai tai, kad remiamas savo valstybės konkuravo nesąžiningai, o išstūmęs LAL'ą, nutraukė beveik visus skrydžius iš Vilniaus, kad šertų tik Rygą. Tame vėlgi nebūtų nieko nenormalaus, jei pastaroji nediskriminuotų pasirinktų aviakompanijų; be to, mūsų Pabaltijo kaime vieno oro uosto sustiprėjimas reiškia kitų pabaigą. (Tada ir visokių nepagrįstų žinių skleidimas apie konkurentus įgyja kitą prasmę - tikiuosi, sutiksite, rasulka?
Papildyta:
QUOTE(Lucrezia @ 2009 07 29, 10:06)
man tik asmeniškai įdomu, kaip, pvz., per greitai.lt ir pan. saitus galima nusipirkti bilietus pigiau, nei į tuos pačius savo organizuojamus skrydžius juos parduoda airBaltic'as
dar net bagažas būna į kainą įskaičiuotas jau
kur čia šuo pakastas
kur čia šuo pakastas
Vienas žodis: didmena.





