QUOTE(Masha @ 2009 12 30, 14:25)
Zinant baltic'o poziuri i klientus ir aptarnavimo kultura, tai nusispjoviau ir neberasiau. Pagailejau laiko nes ir taip tasiausi dar kita diena oro uoste, paskiau faxus siunciau. Buciau net nepradejusi, jeigu oro uoste butu normaliai isaiskine ka reikes toliau daryti, o jie daugmaz dave suprasti kad as cia uzpildau ir viskas.

Be to mergina kitoje temoje sake jog ne viena oro bendrove neduoda ismoku uz sulauzytas spynas (pas manes ji buvo visiskai nunesta, bet ir pats lagaminas sudauzytas), bet
Na man kai sulauze lagamina (remas buvo luzesm skridau su SAS+AirBaltic), tai uzpilde ta "raporta", dave numeriuka, po to paprase kvito uz lagamina (gerai, kad neseniai pirktas buvo) ir grazino pinigus po kazkiek laiko. Bet tada dar i Vilniu viska pristatinet reikejo.
Jei pataisomas lagaminas, tai sumoka uz taisyma.
O del spynos - niekas negrazina. As neberakinu, nes buvo kazkada Kopenhagoj vien del to ir uzlaikytas, kad uzrakintas, o kazkam parupo paziureti kas ten, tai spyna matyt nupjove (gaila, gera buvo..

), ir kai gavau lagamina, voduj buvo rastelis patikros...

Kai is JAV skridau, tai check-ine mergina is karto pasake, kad jei rakinsiu, jie atrakines patys.. Nors ar gali be mano zinios raustis po lagamina? Ar as tame procese netureciau dalyvauti?