QUOTE(Mutė @ 2010 08 11, 12:46)
Na mes tai tik liuksus ir mini liuksus isbande-apie juos nieko gero negalime pasakyti
Labai gaila,kad seimininkai nereaguoja i klientu atsiliepimus.
Siais metais ten nebeapsistojame,vistik miego kokybe mums svarbi.
Lietuvos viesbutyje radome patogias minkstas lovas,gera patalyne.Va tik kas del spa atmosferos ten prasciau,SpaVilniuje tam jokiu priekaistu 

Siais metais ten nebeapsistojame,vistik miego kokybe mums svarbi.


Na zinote, "seimininkai visiskai nereaguoja i klientu atsiliepimus". As dirbau sitame viesbutyje, kiekviena menesi pats savininkas atsiusdavo visiems padaliniams klientu skundu sarasa ir jie privaledavo buti iskabinti darbuotoju matomoje vietoje, kad galetume i tai atsizvelgti ir taisyti savo klaidas. O del jusu skundo del lovu..Na ka, nejau jus taip naiviai tikites, kad jei jums vieniems buvo nepatogu tai iskart pirks naujas lovas? Tikrai ne, juk visokiu klientu pasitaiko, vienam televizorius negeras, kitam per mazai sviesos, dar kitam pagalve per kieta ir daug panasiu absurdisku atsiliepimu. Noriu pasakyti, kad viesbucio kambariai po biski yra atnaujinami, vienur pakeista viena kitur kita, bet pildyti visu nepatenkintu klientu norus del baldu neimanoma, ypac jei skundziasi per mazu kambariu. Na ir ka jie gali padaryt? Gal ji padidint?
