Įkraunama...
Įkraunama...

***Regitra***

Ale ot mergikės čia "pavarėt" bigsmile.gif Neapsilankiau dienelę - o čia tiek džiugių naujienų. Sveikinu visas išlaikiusias clap.gif Esat šaunuolės, nes pagal save žinau, kad tie egzaminai daug nervų kainuoja ax.gif

O apie egzaminuotojus - jie tikrai daug lemia. Galiu palyginti net tris blush2.gif - pirmasis buvo liuks - kažin ar ne tas pats, tau KramTyk papuolė? toks malonus, jaunas, ir mašiną užvedė, ir šviesas įjungė, ir padrąsino, ir net trečią kartą leido pasitaisyti mašiną, kai mačiau , kad T sankryžoj ant linijos užvažiuosiu. Antrasis taip pat buvo nieko - ramus, keletą sakinių pasakė, kažkiek mane ramino ir kai nepasisekė - pasakė -ir ar reikia taip jaudintis? reikia viską ramiau daryti.
O štai kai trečią pamačiau... blink.gif nelabai gera pasidarė. Pirmas įspūdis - pilkojo veido kardinolas ir aš neklydau - kaip ir rašiau, ko paklausi - išgirsti vienareikšmį, šaltą atsakymą - jei pasakysiu - skaitysis klaida( blink.gif g.gif o aš, pavyzdžiui, paklausiau apie šviesas ar čia maždaug taip įsijungia kaip golfe?) ir važiuojant mieste su juo buvo nelengva, supratau, kad tiesiogiai jį šnekinti negaliu - tikrai blogai baigsis, tai bandžiau šiaip abstrakčiai ką kalbėti ir kažkiek man tai padėjo. Taip kad tikrai galiu pasakyti, kad nuo to, kaip jie nusiteikę tikrai priklauso egzamino sėkmė
Atsakyti
Taip, zinoma, kad labai daug tai ivyksta del musu paciu klaidu, juk ne jie jas padaro..as nesakau, kad jie tokie visi yra, bet tarkim as irgi maciau, kad ivaziavus i aikstele ne viena neisvaziavo islaikiusi ir nesakau, kad kalti egzaminuotojai..kalti laikantieji, nes jie klysta, bet as ne apie tai kalbu smile.gif
As pasakiau juk palyginima kokiu egzaminuotoju buna..tarkim vienas uz kiekviena pro peti nepaziurejima, arba kaip sakei tau, 4 pavaros neperjungima, uzsirasys kaip nekritine klaida ir is tokiu klaideliu susidarys tos 8, del kuriu egzaminas bus neislaikytas, nes taip turi buti..o kitas matys, kad viena kita klaidele darai, bet galbut sito nesizymes ir islaikysi.. ax.gif as jokiu budu nesakau, kad yra egzaminuotojai kalti, kad zmones daro klaidas ( buna isimciu retai), bet bandziau palyginti kokiu egzaminuotoju yra ir kiek nuo ju priklauso egzamino baigtis smile.gif

bela, bet butent prie to blogiecio ir pavyko islaikyt biggrin.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo klik: 01 kovo 2009 - 20:05
QUOTE(bela @ 2009 03 01, 20:54)



jei kur nors pamatyčiau nuotrauką, tai pasakyčiau biggrin.gif manasis toks buvo su apgamėliais ant veido, tamsių plaukų, liepė palaukt, kol mašiną išvarys, tai viską ir padarė, ką reikėjo...
o, sakykit, trečiasis gal buvo toks neaukštas ir praplikęs? g.gif
Papildyta:
QUOTE(klik @ 2009 03 01, 20:57)



supratau supratau 4u.gif dėl tos 4pavaros gal tik ne taip supratot. tiesiog kai važinėjau su draugo ar tėčio mašinom, tai buvau pripratus, o ten mašinytę naują gavau, ketvirtą golfą, tai ką aš ten žinau, kaip ji urgzt turi, kai nori didesnės pavaros biggrin.gif
Atsakyti
supratau supratau 4u.gif dėl tos 4pavaros gal tik ne taip supratot. tiesiog kai važinėjau su draugo ar tėčio mašinom, tai buvau pripratus, o ten mašinytę naują gavau, ketvirtą golfą, tai ką aš ten žinau, kaip ji urgzt turi, kai nori didesnės pavaros biggrin.gif
[/quote]

Smagu, kad viena kita supratom 4u.gif
O tai nebuvo regitrinej masinoj to aparaciuko, kur rodo variklio apsukas ar kaip ten? g.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo klik: 01 kovo 2009 - 20:13
QUOTE(kRamTyk @ 2009 03 01, 20:59)
jei kur nors pamatyčiau nuotrauką, tai pasakyčiau  biggrin.gif manasis toks buvo su apgamėliais ant veido, tamsių plaukų, liepė palaukt, kol mašiną išvarys, tai viską ir padarė, ką reikėjo...
o, sakykit, trečiasis gal buvo toks neaukštas ir praplikęs?  g.gif
Papildyta:

kažkaip man atrodo, kad tamstelės egzaminuotojas buvo mano pirmasis - labai jau panašu - ir man liepė palaukt, kol mašiną išvarys ir tamsių plaukų tik va, ar buvo apgamėlių, tikrai nepamenu iš to streso ax.gif lotuliukas.gif
O trečias buvo pusamžis vyriškis ( na maždaug 45 metų ar kiek daugiau man taip atrodė), nedidelio ūgio, pakankamai lieknas, plaukai tokie pilki - nei šviesūs nei tamsūs, bet kad praplikęs būtų, nu rupke, nepamenu g.gif Tik kad jie reti, tai kažką prisimenu ax.gif Turiu pasakyti, kad net laimingai pasibaigus egzaminui, aš jį prisimenu ne itin noriai - tai tikrai ne iš maloniųjų žmonių.Tiesa, esu sutikus ir baisesnių, bet šis iš tų, šaltųjų, net paskyčiau kiek bejausmių ir nekantrių, beje(tie jo barbenimai parkeriu į papkutę iš proto galėjo išvesti blink.gif )
Atsakyti
QUOTE(bela @ 2009 03 01, 21:09)
kažkaip man atrodo, kad tamstelės egzaminuotojas buvo mano pirmasis - labai jau panašu - ir man liepė palaukt, kol mašiną išvarys ir tamsių plaukų tik va, ar buvo apgamėlių, tikrai nepamenu iš to streso ax.gif  lotuliukas.gif
O trečias buvo pusamžis vyriškis ( na maždaug 45 metų  ar kiek daugiau man taip atrodė),  nedidelio ūgio, pakankamai lieknas, plaukai tokie pilki - nei šviesūs nei tamsūs, bet kad praplikęs būtų, nu rupke, nepamenu g.gif Tik kad jie reti, tai kažką prisimenu ax.gif  Turiu pasakyti, kad net laimingai pasibaigus egzaminui, aš jį prisimenu ne itin noriai - tai tikrai ne iš maloniųjų žmonių.Tiesa, esu sutikus ir baisesnių, bet šis iš tų, šaltųjų, net paskyčiau kiek bejausmių ir nekantrių, beje(tie jo barbenimai parkeriu  į papkutę iš proto galėjo išvesti blink.gif )


tai galvoju, kad gal tas vadinamasis ryžas Jums pateko ax.gif nes jis nė velnio toks nėra ir nežinau, kodėl jį taip vadina biggrin.gif
Papildyta:
QUOTE(klik @ 2009 03 01, 21:09)
Smagu, kad viena kita supratom 4u.gif
O tai nebuvo regitrinej masinoj to aparaciuko, kur rodo variklio apsukas ar kaip ten? g.gif


aišku, kad buvo, bet nu važiavau ant tos ribos - pusantro tūkstančio apsukų ir ji gražiai važiavo, nors, pvz, kai pasiekiau 50, ji nepyko. o pas tėtį mašinoj jau pyko nuo 40. tai dėl to ir nežinojau biggrin.gif nes niekad nežiūriu į apsukas. na tik kai reikia antrą pavarą perjungt, o toliau tik greitį stebiu. nes iš esmės tai pagrinde stebiu kelią 4u.gif biggrin.gif
Atsakyti
O dėl pavarų - man instruktorius buvo įkalęs - privalai visas 4 pavaras įjungti, kur tik reikia ir kuo greičiau pasiekti 50 km/h greitį(aišku, ne tose vietose, kur greitis ribojamas - ten su 3 važiuoti) Bet kaip jis man sakė ir 3 pavara galima važiuoti 50, tai klaida nesiskaitys, bet geriau nerizikuoti - kitiems egzaminatoriams tai nepatinka.Ir kuo daugiau su jomis girbti - perjunginėti. Tai aš sąžiningai tai dariau - ir mačiau, kad pačioj pradžioj jis itin atidžiai stebėjo kur ir kaip aš tas pavaras perjunginėju.
o dėl dairymosi per petį - aš, galima, sakyti, beveik nesidairiau - tik jau kiek įmanoma akyliau žiūrėjau į visus veidrodėlius ax.gif
Atsakyti
aišku, kad buvo, bet nu važiavau ant tos ribos - pusantro tūkstančio apsukų ir ji gražiai važiavo, nors, pvz, kai pasiekiau 50, ji nepyko. o pas tėtį mašinoj jau pyko nuo 40. tai dėl to ir nežinojau biggrin.gif nes niekad nežiūriu į apsukas. na tik kai reikia antrą pavarą perjungt, o toliau tik greitį stebiu. nes iš esmės tai pagrinde stebiu kelią 4u.gif biggrin.gif
[/quote]


Nu, man instruktoriai sake, kad reikia perjungti jau, kai siekia 2tukst, o kylant i kalna, galima ir daugiau, tai taip ir darydavau smile.gif nors vieni draugai pasakojo, kad yra tokiu masinu, kur nera nei to, kur rodo tas apsukas, nei aplamai vaziuojant jusi kada reikia.. g.gif nors kai vaziuodavau jau masina tiesiog kaukdavo, kai neperjungi pavaros ax.gif
O cia jau nuo egzaminuotojo priklausys, jis tai fiksuos kaip klaida ar jam gerai bus smile.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo klik: 01 kovo 2009 - 20:21
QUOTE(kRamTyk @ 2009 03 01, 21:13)
tai galvoju, kad gal tas vadinamasis ryžas Jums pateko  ax.gif nes jis nė velnio toks nėra ir nežinau, kodėl jį taip vadina  biggrin.gif
Papildyta:
Tai tada visko gali būti, nes kai  tiek kartų lankiausi Regitroj, tai tik vieną ryžą temačiau ir jis tik teoriją laikančius priima g.gif



aišku, kad buvo, bet nu važiavau ant tos ribos - pusantro tūkstančio apsukų ir ji gražiai važiavo, nors, pvz, kai pasiekiau 50, ji nepyko. o pas tėtį mašinoj jau pyko nuo 40. tai dėl to ir nežinojau  biggrin.gif nes niekad nežiūriu į apsukas. na tik kai reikia antrą pavarą perjungt, o toliau tik greitį stebiu. nes iš esmės tai pagrinde stebiu kelią  4u.gif  biggrin.gif

Prisipažinsiu ir aš - į tas apsukas beveik nežiūriu, tik kai pirmą pavarą reikia jungti, pažiūriu, kiek ten to apsukų yra, kad tikrai neužgesčiau ir pajudėčiau iš vietos, o po tik į greitį ir į kelią, kelią, kelią...
Atsakyti
QUOTE(bela @ 2009 03 01, 21:23)
Prisipažinsiu ir aš - į tas apsukas beveik nežiūriu, tik kai pirmą pavarą reikia jungti, pažiūriu, kiek ten to  apsukų yra, kad tikrai neužgesčiau ir pajudėčiau iš vietos, o po tik į greitį ir į kelią, kelią, kelią...




O as kaip tik pajudedama niekad neziuriu, nes ten ju kaip ir nelabai yra..kol 3 pavara pasiekiu greit aki uzmetu i tas apsukas, o po to jau irgi nebe smile.gif
Atsakyti
Aš tai kas dvidešimt km/h perjunginėju smile.gif pirma pajudu, 20 km/h - antra, 40 km/h - trečia, 60 - ketvirta ir t.t. ax.gif
Nors labai nuo mašinos priklauso, pvz benziniuke tai žymiai anksčiau reikia..
Atsakyti
aš važinėjau su dviem pežais ir su mitsubishi evolution. su evo tai iš viso tragedija, pavaras perjungi ten nesąmoningai biggrin.gif biggrin.gif kaip nesupratau, taip ir nebenoriu dar pavairuot jo.. bet tai vis tiek, nu jei jau kaukia mašina nesveikai, tai perjungi pavarą, bet jeigu ji nekauks iki 60, o Tu važiuoji 3 pavara, nors reikia 4 jau, tai tada irgi nebesuprantu mašinos biggrin.gif
Atsakyti