Noriu visas ispeti del Eliziejaus odiniu baldu.Jokiu budu nepirkit!
pirkom prieš metus labai gražaus įdomaus dizaino sofą, laukėm 4 mėn, atvežė. na iškarto pastebėjom keletą brokų tokių kaip odos raukšles, kurių niekaip nepavyksta išlyginti, sofa girgždėjo, po kokio mėnesio susidarė duobės ant sėdimosios dalies. na, kažkaip nekreipėm dėmesio, jei tik tiek būtų, tai ir o.k., nesam labai reiklus. bet oda ant sėdimosios dalies išsitampė ir nusmuko, ir tarp nugarėlės ir sėdimosios dalies matosi plyšys ir pamušalinė medžiaga, na gerai ir į šitą dėmesio nekreipėm. bet kai vaikas užsikabino su kojine už vinies, kuri kišo iš to pamušalo, pradėjom tikrinti viską. Tokių vinių yra kelios ir jos plėšo pamušalinę medžiagą. Vaizdas toks, kai kas nors atsisėda, tarp nugarėles ir sėdimosios dalies susidaro duobė, į kurią laisvai įkrenta TV pultelis, ir dar vinys kišo. Kovo mėn. parašiau jiems el. laišką, tyla. Prisiskambint neįmanoma. Į laiškus neatsako. Tada atspausdinom skundą ir vyras nuvažiavo įteikti. Direktorius toks nustebęs, pirmą kart girdi. Pasirašyti skundo nenorėjo. Mes buvom nusiteikę gražiuoju įspręsti problemą. Na visiems pasitaiko, jei gerbia savo vardą, tikrai geranoriškai kartu išspręsim šią problemą. Kai dir. pasirašė skundą, taip vyra ir įtikinėjo, prašė atsiusti defektų nuotraukas, ir kad su gamintojais susitars. Nusiuntė vyras nuotraukas, tyla. Pradėjom skambinti po savaitės tylos, jo visą laiką nėra. Taipdar savaitę negalėjom prisiskambinti, galiausiai į skambučius atsakanti mergina, pareiškia, kad jo nėra ir bus tik po 3 sav. Tada vyras nuvažiavo ir rado jį parduotuvėje. Tas pradėjo aiškinti, kad galim kreiptis, kur norim, nieko jie mums netaisys ir negrąžins

Teko kreiptis į ne maisto produktų kokybės inspekciją. Žinokit, kai atvažiavo specialistes iš inspekcijos, apžiūrėjo sofą, jos pasibaisėjo, rado dar daugiau brokų. Nelygi oda, nevienoda oda, išsitampė viskas, siūlės kreivos, na baisu...Gavom jų pranešimą, kad sofa tikrai yra nekokybiška, kad mūsų skundas pagristas, ir kad rekomenduoja UAB "Prekybos alėja" grąžinti mums pinigus. Beje į inspekcijos skambučius jie irgi neatsako, reg. laiškų neatsiima. Aišku, kad įmonė apsimeta, kad nieko apie šį sprendimą nežino, ir nieko nevykdo. Dabar inspekcija perdavė mūsų bylą į vartotojų teisių apsaugos tarnyba. Žiūrėsim, kuo viskas baigsis, gal mums ir nepavyks jų nubausti, bet tikrai noriu apsaugoti kitus pirkėjus, jokiu būdu nepirkit iš šios įmonės baldų. Kai jie nori parduoti, tai tas direktorius taip gražiai kalba...man jie iškarto kėlė įtarimą, surizikavau, nusivyliau

Labai daug ir greitai rašiau, tad iš anksto atsiprašau už klaidas.