QUOTE(Išmintinga @ 2014 09 19, 23:50)
Įdomi Jūsų logika. Tai, ko aš nesakiau, nėra anot manęs
Tai, kaip Jūs suprantat ir vertinat Sakramentą, yra Jūsų asmeninė problema. Bažnyčios nuomonė yra kitokia. O Bažnyčia yra ne tik dvasininkija, bet ir visi tikintieji. Jei Jūs nepriklausote Katalikų Bažnyčiai, Jūs nesate jos dalis. Todėl nei suprantate apie ką kalbate, nei Jus apskritai tai kaip nors liečia. Kaip ir jokia kita Bažnyčia ir jos ritualai, taisyklės ar sprendimai. Kaip suprantu, Jūs pati nusprendėt koks yra Dievas, koks turi būti tikėjimas ir kas yra teisinga, o kas ne (čia jau aukščiausia puikybės forma, kai žmogus nusprendžia kas ir koks yra Dievas).
Galit nerašyti jokiomis raidėmis. Jūsų nuomonę aš supratau. Tik skirtingai nuo Jūsų aš nesipiktinu, nesinervinu ir nebandau Jūsų pažeminti. Tai Jūsų pasirinkimas. Jūs turit tokią teisę
Tai, kaip Jūs suprantat ir vertinat Sakramentą, yra Jūsų asmeninė problema. Bažnyčios nuomonė yra kitokia. O Bažnyčia yra ne tik dvasininkija, bet ir visi tikintieji. Jei Jūs nepriklausote Katalikų Bažnyčiai, Jūs nesate jos dalis. Todėl nei suprantate apie ką kalbate, nei Jus apskritai tai kaip nors liečia. Kaip ir jokia kita Bažnyčia ir jos ritualai, taisyklės ar sprendimai. Kaip suprantu, Jūs pati nusprendėt koks yra Dievas, koks turi būti tikėjimas ir kas yra teisinga, o kas ne (čia jau aukščiausia puikybės forma, kai žmogus nusprendžia kas ir koks yra Dievas).
Galit nerašyti jokiomis raidėmis. Jūsų nuomonę aš supratau. Tik skirtingai nuo Jūsų aš nesipiktinu, nesinervinu ir nebandau Jūsų pažeminti. Tai Jūsų pasirinkimas. Jūs turit tokią teisę
Nemanau kad reikia ka komentuoti, tiesiog uzurpavusio Dieva chamo izvalgos, menkinancios kito zmgoaus tikejima, jo poziuri, vien todel kad nesutampa.
Dabar suprantama, del ko baznyciose tiek dvasinio ir fizinio smurto.
QUOTE(_una_ @ 2014 09 19, 23:57)
Būtent jūs, Moonte, painiojat muses su barščiais, manydama, kad kunigystė yra profesija. Iš čia ir visos suvokimo problemos, nepripažįstant tikintiesiems svarbių argumentų, painiojant juos su materialistų argumentais - žinoma, kad materialistas nieko neaukos dėl dvasinių dalykų, nes jis nepripažįsta ir nepažįsta dvasinio gyvenimo, kokia jam prasmė siekti amžinybės, kuria jis netiki. Kodėl jūs nesipiktinat dėl andai daibavos minėtiems gaisrininkams keliamų reikalavimų išlaikyti fizinę formą tam tikrame lygyje ir metamiems iš darbo, jei nepajėgia įvykdyti normatyvų - nes žinote, kad fiziškai nepajėgus gaisrininkas nepajėgs jums padėti gaisro atveju. Bet jūs piktinatės dvasininkų luomui keliamais reikalavimais, nes jūs neketinate naudotis jų pagalba, ir jums nerūpi, ar jie pajėgs vykdyti savo tarnystę. Taigi labai mielaširdingai kovojate už jų "teises", net neklausdama ar tos teisės nebus jiems akmeniu po kaklu.
Diskutuodama as niekur nesu uzsiminusi apie materialines vertybes, man jos sioje temoje nera rodiklis, ir aplamai gyvenime tai nera mano siekiamybe. Kokiu pagrindu jus mane apvadinote materialiste. Jei ka as AGNOSTIKE, jei norisi kabinti etiketes, prasom, isveikata. Del sios priezasties, itariu, numanau daugiau apie dvasinius dalykus nei jus. Jusu ismanymas ribotas tik katialiku tikejimu, kai as domiuosi visom esanciom zemeje religijom, filosofijom.
Na matot, jums susituokusio kunigo buvimas itakoja tikejima, bet kunigas gyvenantis dviguba gyvenima pasirodo geris ir nekelia abejoniu jo lojalumu baznyciai, tinkamui tarnystei.
Kodel sios teises turi buti jiems akmeniu po kaklu, jei jie samoningai pasirinko celibata?