QUOTE(Marija5 @ 2010 10 14, 13:11)
Pagal LR BAĮ, savininkas gali pats tvarkyti įmonės apskaitą, o UAB turi buti buhalteris arba pagal sutartį tvarkyti įmonė.
Ar tikrai 300 Lt yra daug?
Už 100 Lt laikome įmones, kurios visai veiklos nevykdo, tačiau ataskaitas Sodrai, VMI teikti reikia.
Paskaičiuokite, jeigu jus pasamdysite buhalterį pagal darbo sutartį. Prie atlyginimo jums dar prisidės ir mokesčiai. Abejoju, ar kas norės dirbti už 100 Lt.
Pvz. DU 300 Lt. Darbo vietos kaina gaunasi - 393.24 Lt.
Taip pat buvo situacijų, kai savininkai, vadovai bandė patys tvarkytis. Jeigu neišmanote buhalterijos, tai geriau net ir nepradėti. Nes po to dar blogiau buna.
Tik jums spręsti kaip ir kur tvarkyti apskaitą
Drisciau pasigincyti... Na jei tas UAB kaip jau rasiau yra mazas mazuliukas, tarkim dar tik pradedantis veikla, tai 300 lt i menesi man atrodo yra dideli pinigai.
Jus skaiciuojat, kad jei samdytum zmogu, kainuotu daugiau. As tokios versijos net nekeliu, nes mazoje imoneje buhalteriui net nebutu ka veikti... Bet moketi 300 lt mazai imonelei tai butu kaip paciam pasikabinti kilpa ant kaklo, juk tai pastovios nekintancios islaidos...
Man atrodo, kad tai didele suma, nes turiu siek tiek patirties savo versle, tik ne LT. Turejome nedidele prekybos imonele, apskaitai tvarkyti samdeme buhalterijos imone, ir mokejome tikrai nedaug. Jei palygintume proporcionaliai gyvenimo lygi ir valiutas, tai litais gal butu analogiskai 300 lt i trimestra, o ne kas menesi. Ta buhalterijos imone turejo virs 100 ivairiu mazu ir dideliu klientu, todel galejo sau leisti gerus tarifus, o ir darbo tikrai nebuvo daug, todel man ir atrodo, kad tokios kainos kaip 300 lt i menesi mazai imonei yra siaubingai dideles.