Įkraunama...
Įkraunama...

Pradedančios vairuotojos

QUOTE(pikkolo @ 2009 05 13, 12:53)
Bet aš norėčiau išgirsti argumentuotą paaiškinimą kodėl tai yra ekonomiška, t.y. kas vyksta variklyje, kad jis nenaudoja kuro.



paklausiau draugo, kodėl ekonomiškiau. šnekėjau apie mažus atstumus (tarkim iki šviesoforo ar panašiai, o ne ilgas distancijas, pvz nuo kalno). tai kaip supratau (jei teisingai viską atsimenu), tai kuomet mašina važiuoja laisvu bėgiu, tai jai nereikia energijos papildomos, ji rieda. vadinasi nereikia ir kuro daugiau. o kai važiuoji su bėgiais, tai reikia jėgos, kad ten suktų viską, ir tuomet reikia daugiau energijos, o tai reiškia, kad reikia daugiau kuro. jis man paaiškino taip 4u.gif

taip pat paklausiau dar vieno truputuką mašinisto, tai jis pasakė, kad kai privažiavimui kad ir iki šviesoforo, tai įjungus laisvą bėgį mašina ima tiek pat benzino (tarkime), kaip ir ima stovėdama, o kai stabdai bėgiais, tuomet jei nepergazuoji ir ramiai junginėji pavaras (žemesnes šiuo atveju), tuomet kuro susinaudoja nežymiai daugiau. o jei pergazuoji, perjungi per greit pavaras, tuomet kuro sąnaudos labai padidėja būtent stabdymui. na nežinau, ar gerai pasakiau, ką noriu pasakyt, bet mano žinios tokios 4u.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo *Evut: 13 gegužės 2009 - 15:34
Kadangi tokios diskusijos uzvire... Paklausiau pas instruktorius... ax.gif
Laisvu riedant masina ryja daugiau benzino nei perjunginejant pavaras! 4u.gif Kodel ir kaip nesigilinau, vis tiek neatsiminciau ka pasake... blush2.gif
Atsakyti
QUOTE(wikne @ 2009 05 13, 12:58)
as vazineju su Laguna. is pradziu buvo baisoka del jos dydzio, nes visada norejau mazytes masinytes, bet su laiku apsispratau ir kitokios ne nenoriu(nors ir nedaug ju esu isbandziusi. o vairuoti mokinausi tai su ziguliu ir antru golfu  biggrin.gif  ), tik gaila,kad po masinos sutvarkymo turbut ja parduosim  verysad.gif

comep, nerealus paveiksliukas thumbup.gif

Malonu sutikti bendraminciu Renault atzvilgiu drinks_cheers.gif .
O as sendien pirma karta nusikeikiau masinoje blush2.gif vaziavau mieste ir isvaziavus is uz posukio mano juosta eina sau tokia bobute su kriukuciu,saligatvis salia o ji eina viduriu mano kelio doh.gif ,lenkti negalejau nes ir priekio sunkvezimis vaziavo unsure.gif turejau visiskai sustoti ir laukti kol bobule susiprotes nueiti ant saligatvio doh.gif ...dabar suprantu is kur atsirado posakis: 74metu mociute staiga isbego y vaziuojamaja kelio daly...
Atsakyti
QUOTE(ligapi @ 2009 05 13, 09:14)
Ir ka.... Teises turiu jau 10 metu, bet uz vairo sedejusi kokius 5 kartus ir tai pries kokius 4 metus.



Is kur gaut drasos ir pasitikejimo?????? verysad.gif

Identiška mano situacijai tavoji, aš sėdau ir važiavau po vieno pamokymo. Išdrįsau ir nesigailiu. Per 9 metus gal vairavus porą kartų buvau ir tai ne viena.

QUOTE(pikkolo @ 2009 05 13, 10:01)
Norėčiau išgirsti argumentus. Savuosius jau pateikiau. Įdomu būtų išgirsti kuom motyvuoja kitaip galvojantys.
Beje, JAV yra draudžiama važiuoti laisvu bėgiu, netgi yra baudos numatytos. Tik įdomu kaip jie tai gali patikrinti g.gif Ir šiaip keistas reikalavimas, žinant kad JAV didžioji dalis mašinų yra automatai.

O dabar transporto inžinerijos magistro komentaras apie ekonomiškumą:

Ekonomiškumas priklauso nuo mašinos, koks variklis ir koks dešimtmetis
tarkim senos mašinos su mono-įpurškimu ar karbiuratorium tai visada vartoja kurą, ar laisvu bėgiu, ar pavara
naujesnės, su elektroniniu įpurškimu, taip pat dyzeliai su elektronika atjungia purkštukus važiuojant pavara ir atleidus gazą


tai va merginos, vistik nuo mašinos priklauso 4u.gif

O beja, stabdant laisvu sakė stabdžiai drožias greičiau.
Atsakyti
QUOTE(ANETELE @ 2009 05 13, 09:07)

O kokiomis jus masinomis pradejote vazineti?Kai issilaikete teises?

aš tai nedidukę pradėjau vairuot, dabar norėčiau didesnės, nors dar gabaritų būna, kad nejaučiu ax.gif kai tenka pro dvi mašinytes pravažiuot tai taip baisu būna, kad tik pratilpčiau neužkliudžius biggrin.gif
Atsakyti
Aš tai šiandien grįždama iš sodo pasibaisėjau vaikais , kurie keliu vinguriavo su dviračiu. Nesuprantu, nedideli vaikai dviese ant dviračio ir vingiuoja sau keliu, persigandau, kad nepalįstų po ratais, mašinos tuo keliu važiuoja, eismas gana judrus, kaip tėvai leidžia kokių 8-9 metų vaikams tokioje judrioje gatvėje važinėtis. Ir dar nežinosi, kas jiems ,,šaus į galvą"? Tai važiavau vos riedėjau, kol pro juos pravažiavau, o kas beliko daryti... Pravažiavau pro tuos vaikus, tai net lengviau atsikvėpiau.
Papildyta:
QUOTE(ANETELE @ 2009 05 13, 17:55)
Malonu sutikti bendraminciu Renault atzvilgiu  drinks_cheers.gif .
O as sendien pirma karta nusikeikiau masinoje  blush2.gif vaziavau mieste ir isvaziavus is uz posukio mano juosta eina sau tokia bobute su kriukuciu,saligatvis salia o ji eina viduriu mano kelio  doh.gif ,lenkti negalejau nes ir priekio sunkvezimis vaziavo  unsure.gif turejau visiskai sustoti ir laukti kol bobule susiprotes nueiti ant saligatvio  doh.gif ...dabar suprantu is kur atsirado posakis: 74metu mociute staiga isbego y vaziuojamaja kelio daly...

O aš šį rytą einu prie mašinos važiuoti į darbą, sutinka senučiukę su lazdele, tai sako ar šiandien šeštadienis, atikėliau, kad nepramiegočiau turgaus, einu apsipirkit. Pasakiau, kad šiandien trečiadienis, tai net nežinau, kur ta senučiukė benuėjo. Taip kad seni žmonės ir eina gatvės viduriu, matyt, nebesupranta, kur eiti, nebeorientuojasi. Taip kad ir seną žmogų prie šaligatvio pamačius reikia važiuoti atsargiai, taip kaip pamčius vaiką, nežinosi, kas ,,šaus į galvą''.
Atsakyti
Na va dar papasakosiu naujiena,(man tai buvo gera naujiena biggrin.gif ) dairemes sendien internete draudima automobiliui kad galeciau ir as vazineti su SB Renault Safrane,tai "if" draudimas maloniai nustebino nes metams draudimo suma nesieke net 160lt. bigsmile.gif .Automobilis formintas ant MB,bet ziurint y tai kad dar neturiu ne men.vairavimo stazo tai thumbup.gif .Rytoj skambinsiu issiklausineti viska ar nera kokiu "kabliuku" smile.gif .
Atsakyti
QUOTE(ANETELE @ 2009 05 13, 20:46)
Na va dar papasakosiu naujiena,(man tai buvo gera naujiena  biggrin.gif ) dairemes sendien internete draudima automobiliui kad galeciau ir as vazineti su SB Renault Safrane,tai "if" draudimas maloniai nustebino nes metams draudimo suma nesieke net 160lt.  bigsmile.gif .Automobilis formintas ant MB,bet ziurint y tai kad dar neturiu ne men.vairavimo stazo tai  thumbup.gif .Rytoj skambinsiu issiklausineti viska ar nera kokiu "kabliuku"  smile.gif .

Del draudimo buvau teisi bigsmile.gif ,jei zmogus vyresnis kaip 23 metu,viskas gerai thumbup.gif .
Atsakyti
labas rytas mirksiukas.gif
QUOTE(ANETELE @ 2009 05 13, 09:07)
O kokiomis jus masinomis pradejote vazineti?Kai issilaikete teises?

kai teises laikiausi važinėjausi su vw polo, vw golf ir opel astra. Po teisių išsilaikymo porą kartų teko važiuoti su MB volviuku, o šią savaitėlę nusipirkom vw polo universalą. Gal ir didokas mašiniukas, bet manau priprasiu greit važiuoti smile.gif
Atsakyti
QUOTE(*Evut @ 2009 05 13, 16:26)
paklausiau draugo, kodėl ekonomiškiau. šnekėjau apie mažus atstumus (tarkim iki šviesoforo ar panašiai, o ne ilgas distancijas, pvz nuo kalno). tai kaip supratau (jei teisingai viską atsimenu), tai kuomet mašina važiuoja laisvu bėgiu, tai jai nereikia energijos papildomos, ji rieda. vadinasi nereikia ir kuro daugiau. o kai važiuoji su bėgiais, tai reikia jėgos, kad ten suktų viską, ir tuomet reikia daugiau energijos, o tai reiškia, kad reikia daugiau kuro. jis man paaiškino taip  4u.gif

taip pat paklausiau dar vieno truputuką mašinisto, tai jis pasakė, kad kai privažiavimui kad ir iki šviesoforo, tai įjungus laisvą bėgį mašina ima tiek pat benzino (tarkime), kaip ir ima stovėdama, o kai stabdai bėgiais, tuomet jei nepergazuoji ir ramiai junginėji pavaras (žemesnes šiuo atveju), tuomet kuro susinaudoja nežymiai daugiau. o jei pergazuoji, perjungi per greit pavaras, tuomet kuro sąnaudos labai padidėja būtent stabdymui. na nežinau, ar gerai pasakiau, ką noriu pasakyt, bet mano žinios tokios  4u.gif

Man atrodo, kad yra labai didelis skirtumas kur variklis suka ratus, ir kur ratai suka variklį. Pirmu atveju mašina greičiau lėtėja, nei antru. Todėl reikia mažiau stabdyti, o kiekvienas stabdymas valgo kurą. Tad čia taupymas nei vienu nei kitu atveju nepasireiškia. O tai jei įsimeti laisvą, tai nereik stabdyt? g.gif Kaip tik reik labiau stabdyt, nes ratai kaip sukosi tuo pačiu greičiu taip ir toliau sukasi. O kai stabdai varikliu, variklis stabdo ratus ir todėl nereik taip stipriai stabdyti.

QUOTE(Aga @ 2009 05 13, 18:51)
Ekonomiškumas priklauso nuo mašinos, koks variklis ir koks dešimtmetis
tarkim senos mašinos su mono-įpurškimu ar karbiuratorium tai visada vartoja kurą, ar laisvu bėgiu, ar pavara
naujesnės, su elektroniniu įpurškimu, taip pat dyzeliai su elektronika atjungia purkštukus važiuojant pavara ir atleidus gazą
tai va merginos, vistik nuo mašinos priklauso  4u.gif

O beja, stabdant laisvu sakė stabdžiai drožias greičiau.

N tai aš buvau teisi. Su karbu tai šiek tiek tauposi važiuojant laisvu, nes tada paduodama mažiau kuro. Bet tas taupymas labiau menamas, o ne tikras.
Beje, kai paklausiu kai kurių vairuotojų kodėl jie važiuoja laisvu, tai jie sako, kad taip patarė tėvai. O kaip žinia mūsų visų tėvai mokėsi vairuoti su Žiguliais ir Moskvičiais. O šiuose automobiliuose ėjo ne keturtakčiai varikliai (kaip kad dabar), o dvitakčiai. Ir tai labai didelis skirtumas (net pavarų buvo tik 4, ir varantys ratai tik galiniai). Na apie variklius jau čia aš nepapasakosiu kuom skiriasi, žiūrėjau internete, bet tiesą sakant per daug nesigilinau.
Atsakyti
QUOTE(pikkolo @ 2009 05 14, 09:43)
Beje, kai paklausiu kai kurių vairuotojų kodėl jie važiuoja laisvu, tai jie sako, kad taip patarė tėvai.


O man tiesiog patogiau taip, ipratau ir viskas... ax.gif Niekas nei sake, nei patare, tiesiog savaime taip lengviau... ax.gif
Atsakyti
QUOTE(pikkolo @ 2009 05 14, 09:43)

O tai jei įsimeti laisvą, tai nereik stabdyt? g.gif Kaip tik reik labiau stabdyt, nes ratai kaip sukosi tuo pačiu greičiu taip ir toliau sukasi. O kai stabdai varikliu, variklis stabdo ratus ir todėl nereik taip stipriai stabdyti.



nu kažkaip aš manyčiau, kad kai įsimeti laisvą ir nieko nedarai, tiesiog riedi, tai mašina pati lėtėja, tačiau tam tikrą atstumą ji nurieda, o ne važiuoja visą laiką tuo pačiu greičiu g.gif juk jei minate dviratį ir nebeminate po šiek tiek laiko, tai dviratis važiuoja, tačiau po kiek laiko važiuoja lėčiau ir jūs vėl paminate, kad įgytų didesnį greitį unsure.gif
Atsakyti