QUOTE(Gytutė @ 2004 09 18, 20:35)
Na tokios temos atrodo neradau.
Patys neseniai pabaigėm buto remontą. Viskas daug maž gerai, tačiau jau su durim, tai prisikamavom, jau gal 3 savaitės gyvenam be jų. O kaltininkas - firma Skrema. Nenoriu daug rašyti, tačiau jei nenorite susigadinti nervų, ten geriau nesikreipkite. Nes pradedant sekretore, baigiant išvežiojančiu "personalu" visi jaučiasi dideli ponai, kurie tau daro paslaugą.
Nu viskas, įsivažiavau
1. Pirmiausiai jie nesugeba žmoniškai pasiskambinti. Jeigu po vieno skambučio niekas nepakelia, tai daugiau ir nebeskambina (čia kad susitartų, kada atvažiuoti išmatuoti). O po to priekaištauja, kad matote, mūsų niekada nebūna namuose. Taigi, susitarėm tik po kokios savaitės.
2. Tiesa, meistrų jie neturi, reikėjo ieškotis patiems, kas duris įdėtų.
3. Po to atvežė ne tų išmatavimų staktas. Ai, dar ir durų stiklas ne toks kokio prašėm.
4. Taigi, sekretorė (arba kitaip vadybininkė) mane vos ne durna išvadino, kad mūsų meistrai nemoka durų dėti ir t.t. Po to liepė pasakyti, kokių mums tų staktų reikia ir jie atveš (lygtai tai būtų mano darbas tinkamai sienas matuoti ir žinoti kokių ten reikia), o matai, jų žmogus tik po 2 savaičių galės atvykti ir t.t. Vienu žodžiu, jokios pagarbos klientui.
5. Matuoti atvažiavo po pusės valandos pats direktorius. Čia viskas lygtai ir gražu. Vėliau paskambino sekretorė, nuramino, kad viskas bus gerai, kad jie viską pakeis ir atveš rytoj.
6. Paskambina rytoj ir praneša, kad staktas veža tik po savaitės. Tada, žinokit rankos visai nusileido. Bet nieko, laukiam.
7. Atveža duris (pakeistas, su mūsų norimu stiklu) ir staktas. O čia, matai didelis ponas atvežė, pradėjo ant manęs beveik rėkti, kodėl staktos (tos netinkamos) nesudėtos, kaip jam dabar žinoti, kurias vežti, kur jų dėžė (ją jau buvom išmetę, kai ruošėmės dėti), kodėl neišardytos, kad jis neturi įrankių ir kad jam tai nepriklauso daryti. Tada beveik jau žliumbiau iš nevilties. Nu galų gale paprašė atsuktuvo, išardė ir persidėjo į kitą dėžę.
Vienu žodžiu, nežinau, kas dabar su tom firmom darosi, bet net plaukai šiaušiasi.
Tiesa, nepaminėjau kad durų meistram buvo n kartų skambinta, kviesta ir atšaukta. O Buto remontą darantis vaikinas negali jo pabaikti, kol nesudėtos durys.
Nežinau, bet kaip moteris, tai taip ir kvailina kas gali
Patys neseniai pabaigėm buto remontą. Viskas daug maž gerai, tačiau jau su durim, tai prisikamavom, jau gal 3 savaitės gyvenam be jų. O kaltininkas - firma Skrema. Nenoriu daug rašyti, tačiau jei nenorite susigadinti nervų, ten geriau nesikreipkite. Nes pradedant sekretore, baigiant išvežiojančiu "personalu" visi jaučiasi dideli ponai, kurie tau daro paslaugą.
Nu viskas, įsivažiavau

1. Pirmiausiai jie nesugeba žmoniškai pasiskambinti. Jeigu po vieno skambučio niekas nepakelia, tai daugiau ir nebeskambina (čia kad susitartų, kada atvažiuoti išmatuoti). O po to priekaištauja, kad matote, mūsų niekada nebūna namuose. Taigi, susitarėm tik po kokios savaitės.
2. Tiesa, meistrų jie neturi, reikėjo ieškotis patiems, kas duris įdėtų.
3. Po to atvežė ne tų išmatavimų staktas. Ai, dar ir durų stiklas ne toks kokio prašėm.
4. Taigi, sekretorė (arba kitaip vadybininkė) mane vos ne durna išvadino, kad mūsų meistrai nemoka durų dėti ir t.t. Po to liepė pasakyti, kokių mums tų staktų reikia ir jie atveš (lygtai tai būtų mano darbas tinkamai sienas matuoti ir žinoti kokių ten reikia), o matai, jų žmogus tik po 2 savaičių galės atvykti ir t.t. Vienu žodžiu, jokios pagarbos klientui.
5. Matuoti atvažiavo po pusės valandos pats direktorius. Čia viskas lygtai ir gražu. Vėliau paskambino sekretorė, nuramino, kad viskas bus gerai, kad jie viską pakeis ir atveš rytoj.
6. Paskambina rytoj ir praneša, kad staktas veža tik po savaitės. Tada, žinokit rankos visai nusileido. Bet nieko, laukiam.
7. Atveža duris (pakeistas, su mūsų norimu stiklu) ir staktas. O čia, matai didelis ponas atvežė, pradėjo ant manęs beveik rėkti, kodėl staktos (tos netinkamos) nesudėtos, kaip jam dabar žinoti, kurias vežti, kur jų dėžė (ją jau buvom išmetę, kai ruošėmės dėti), kodėl neišardytos, kad jis neturi įrankių ir kad jam tai nepriklauso daryti. Tada beveik jau žliumbiau iš nevilties. Nu galų gale paprašė atsuktuvo, išardė ir persidėjo į kitą dėžę.
Vienu žodžiu, nežinau, kas dabar su tom firmom darosi, bet net plaukai šiaušiasi.
Tiesa, nepaminėjau kad durų meistram buvo n kartų skambinta, kviesta ir atšaukta. O Buto remontą darantis vaikinas negali jo pabaikti, kol nesudėtos durys.
Nežinau, bet kaip moteris, tai taip ir kvailina kas gali

labai atsiprasau, teko kreiptis i sia firma, galiu papriestarauti, viskas ten ok. nebent esate konflikuota kliente. Pati dirbu su klientais, bet nesiruosiu kartis ir batu buciuoti uz tai, kad perka mano preke. o jus to matyt tikejotes. sia firma likome patenkinti.
Papildyta:
QUOTE(verbus @ 2009 10 18, 18:08)
ir ta,kad parasau,jog kiti neuzkibtu.labai jau "fainuolis"-sliuzas nelaimingas .darbo darbu nepavadinsi-tapetuotojas-siules sviecia is tolo tapetai atsokineja,dar tik metai praejo.dazyt nemoka-kur tepta kur ne.
galeciau ant stiulpu didelem raidem parasyciau, kad vagis,ir +foto priklijuociau,tik deja nelabai ryskia turiu.
galeciau ant stiulpu didelem raidem parasyciau, kad vagis,ir +foto priklijuociau,tik deja nelabai ryskia turiu.
o ka pavoge??