Įkraunama...
Įkraunama...

Wizz Air

Lauksime daugiau visu ispudziu smile.gif
Papildyta:
Ar registruotam bagaze kur bus visokie skyscia ( vaistai, pasta, skutimosi putos, gerimas it t.t.) reiks istraukt ten ir parodyt ir sudet i maiselius kazkokius?
Atsakyti
QUOTE(Feisiuke @ 2011 04 22, 10:29)
Lauksime daugiau visu ispudziu smile.gif
Papildyta:
Ar registruotam bagaze kur bus visokie skyscia ( vaistai, pasta, skutimosi putos, gerimas it t.t.) reiks istraukt ten ir parodyt ir sudet i maiselius kazkokius?

Registruota bagaza tiesiog atiduosite registruodamiesi, nieko ten kraustyti nereikia. I maisiukus dedami ir rodomi tik rankinio bagazo skysciai.
Atsakyti
QUOTE(Elegantiškai sninga @ 2011 04 22, 04:58)
WOW  doh.gif  schmoll.gif Bet rimtai sovietų laikais pakvipo. Gal rimtai moteriškės pagyvenusios? Bet kokiu atveju, puiku, kad rašysi. Yra etiketas ir bendravimo taisyklės, reikia jų ir laikytis. Galų gale ir mūsų šalies reputaciją tokiu elgesiu blogina.

Viena moteris kokių 40-45 metų, kitos dvi jaunos, įpusėjusios trečią dešimtį.
Noriu tikėti, kad tai tik vienkartinis pilnaties paveiktas poelgis.
Atsakyti
QUOTE(Neverk @ mama,2011 04 22, 02:28)
Ateinu su įspūdžiais apie wizzair. Tiksliau - jo darbuotojas. O dar tiksliau - tas moteriškes, kurios dirbo balandžio 18 d. VNO prie įlaipinimo vartų. Galima buvo pagalvot, kad tarybiniai laikai grįžo su tipiniu to laiko paslaugų personalo elgesio modeliu. Tampyti klientus, rėkti ant jų - to nemačiau nuo "šlovingojo" devintojo dešimtmečio aname amžiuje. Paprašytos pasireguliuoti tonaciją ir pasirinkti tinkamą retoriką bendravimui su klientais pagrasino iškviesti aviacijos saugumo tarnybą. Va čia tai bent.
Kaupiuosi. Kaupiuosi rašyt laišką wizzairo tarnyboms.

Ne wizzairui, Neverk, mama reikia rašyti, o Litcargus.lt wink.gif

Beje, ar skaitėt?
“Wizzair” avialinijų starto proga – APGAUTI potencialūs klientai ir nieko neišmanančių atstovų pamokymai keleiviams.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Makalius: 22 balandžio 2011 - 15:39
QUOTE(Makalius @ 2011 04 22, 16:37)

O prie ko čia Litcargus???
Atsakyti
QUOTE(Mindauqas @ 2011 04 22, 17:12)
O prie ko čia Litcargus???

Nes prie įlaipinimo vartų dirba ne Wizzair avialinijų darbuotojai, o "Litcargus" arba BGS (antžeminio aptarnavimo įmonė). Tos pačios moterys/mergaitės registruoja bagažus visiems skrydžiams ir paskui bėga laipinti keleivių ir tikrinti jų įlaipinimo kuponų su pasais. Lygiai ta pati įmonė ir Kaune dirba, nežinau kaip Palangoj. Ai va matau, ir Palangoj jie.

Neteko tokio dalyko regėt? Prašom pasiskaityt tuomet:

http://www.litcargus...u_aptarnavimas/
http://www.bgs.aero/...u_aptarnavimas/

Partnerių info dar neatnaujinta. Tikrai ne į Wizzair kreiptis, o į BGS arba litcargus.lt nurodytais kontaktais. Draugė dirba VNO, registravo Wizzairo skrydžiui, sakė dar niekad tiek šakočių ir kitokių gėrybių nėra regėjus paliktų oro uoste biggrin.gif

BGS
Kokybės ir mokymų departamentas
Tel.: +370 5 252 56 21

Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Makalius: 22 balandžio 2011 - 17:06
QUOTE(Makalius @ 2011 04 22, 17:55)
Nes prie įlaipinimo vartų dirba ne Wizzair avialinijų darbuotojai, o "Litcargus" arba BGS (antžeminio aptarnavimo įmonė). Tos pačios moterys/mergaitės registruoja bagažus visiems skrydžiams ir paskui bėga laipinti keleivių ir tikrinti jų įlaipinimo kuponų su pasais. Lygiai ta pati įmonė ir Kaune dirba, nežinau kaip Palangoj. Ai va matau, ir Palangoj jie.

Neteko tokio dalyko regėt? Prašom pasiskaityt tuomet:

http://www.litcargus...u_aptarnavimas/
http://www.bgs.aero/...u_aptarnavimas/

Partnerių info dar neatnaujinta. Tikrai ne į Wizzair kreiptis, o į BGS arba litcargus.lt nurodytais kontaktais. Draugė dirba VNO, registravo Wizzairo skrydžiui, sakė dar niekad tiek šakočių ir kitokių gėrybių nėra regėjus paliktų oro uoste biggrin.gif


Be abejo teko girdėti, tik ponas Rimvydai prieš rašant reiktų pasidomėti kas aptarnauja Wizz Air. Būtent, kad juos aptarnauja BGS, o ne Litcargus.
Taigi, eilinį kartą siūlyčiau pirmiau labiau pasidomėti ar pasikalbėti su drauge, prieš šmeižiant kitus ir sarkastiškai nerašinėti.
Atsakyti
QUOTE(Mindauqas @ 2011 04 22, 18:09)
Be abejo teko girdėti, tik ponas Rimvydai prieš rašant reiktų pasidomėti kas aptarnauja Wizz Air. Būtent, kad juos aptarnauja BGS, o ne Litcargus.
Taigi, eilinį kartą siūlyčiau pirmiau labiau pasidomėti ar pasikalbėti su drauge, prieš šmeižiant kitus ir sarkastiškai nerašinėti.

Nu tai va, prieš dėliojant žinutes su trim klaustukais prie ko čia ir kas, galima buvo atsakyt į klausimą ir būtų išpręstas kriukis biggrin.gif lotuliukas.gif
Atsakyti
QUOTE(Makalius @ 2011 04 22, 17:55)
Nes prie įlaipinimo vartų dirba ne Wizzair avialinijų darbuotojai, o "Litcargus"


Litcargus ir Ryanair aptarnauja berods?

Tai gal cia visi sie nesusipratimai su ilaipinimais yra "konkurencijos" dalis? bigsmile.gif g.gif Nes kazkuriame vieno is naujienu portalo komentare teko skaityti, kad zmogus buvo neieistas su 40 gr virsijanciu rankiniu bagazu.

Siaip manau, nieko blogo, kad ir pats Wizzair suzinotu apie situacija. mirksiukas.gif
Atsakyti
QUOTE(linole @ 2011 04 22, 18:13)
Litcargus ir Ryanair aptarnauja berods?

Tai gal cia visi sie nesusipratimai su ilaipinimais yra "konkurencijos" dalis?  bigsmile.gif  g.gif Nes kazkuriame vieno is naujienu portalo komentare teko skaityti, kad zmogus buvo neieistas su 40 gr virsijanciu rankiniu bagazu.

Siaip manau, nieko blogo, kad ir pats Wizzair suzinotu apie situacija.  mirksiukas.gif


linole, Litcargus aptarnauja Ryanair Kaune ir nuo gegužės mėnesio aptarnaus Ryanair Vilniuje. Wizz Air aptarnauja BGS.

O gal ponas Rimvydai tiesiog reiktų pripažinti klydus ir atsiprašyti. O kitą kartą labiau pasidomėti.
Atsakyti
QUOTE(Kriss @ 2011 04 20, 23:48)
Ar teko kam susidurti: išpirkdama bilietus, neteisingai nurodžiau keleivio statusą (Ms vietoj MR) biggrin.gif Ar bus dėl to bėdų?

as irgi taip buvau parasius biggrin.gif Bet niekas nieko net nesake mirksiukas.gif
Atsakyti
QUOTE(Makalius @ 2011 04 22, 16:37)

Ooo...cia kazkas "vauceri" jau pardavinejo maciau smile.gif
Atsakyti