QUOTE(ritama @ 2012 08 08, 15:02)
Yra kasmėnesinis ofiso mokestis....., pirkti bent kartą per mėnesį...., kol kas gerenio verslo plano, nei Forever Living kompanijos, neradau...
Neradai

?
o as radau...ir zadu ivesti i Lietuva, nes tokias galimybes, kurias duoda tikrai niekur nerasi...ir kas svarbiausia viskas yra etiska ir be jokiu smegenu pudrinimu!!!!! Kas man, asmeniskai, yra labai svarbu....
Imetu as savo ir kolegiu point of view kas liecia Tinklini marketinga, pasiskaitykit ir paziurekit kaip jusu atstovaujamose kompanijose yra veikiama
TINKLINIS MARKETINGAS PRIEŠ PIRAMIDINES SISTEMAS
Į Tinklinio pardavimo sritį įeina skirstomasis ir darbo užmokeščio sistemos, kitaip vadinamos Tinkline Rinkodara. Jei Tinklinė Rinkodara yra įdiegta teisingai, manau, kad tai yra puikus ir efektyvus būdas siekiant finansinės nepriklausomybės. Tiesą sakant, milijonams žmonių visame pasaulyje, tai yra konkretus būdas užsidirbti, išnaudojant savo aistrą darbui su žmonėmis ir geros kokybės produkcijai.
Tinklinė Rinkodara gimė prieš 30 metų, Jungtinėse Amerikos Valstijose, kaip alternatyva tradiciniam prekybos būdui ar reklamai, kuri, to pasekoje, tapo alternatyva brangioms reklamoms televizijoje ir spaudoje. Dėka Tinklinės Rinkodaros metodo, kompanijos nusprendžia reklamuoti savo produkciją perduodant informaciją iš lūpų į lūpas per žmones, atsakingus už įmonės vardo garsinimą ir produktų platinimą. Tačiau didžiausias privalumas Tinklinės Rinkodaros metodo yra tas, kad leidžia užsidirbti ne tik iš asmeninių pardavimų, bet tuo pačiu užsidirbti ir iš tavo sukūrto tinklo pardavimų.
Tai sistema, kurios dėka gali pamatyti konkrečius rezultatus, savo gebėjimą kuriant ir sujungiant žmones į vieną grupę, kuri duoda konkrečių ekonominių rezultatų ir laikui bėgant suteikia galimybę turėti pasyvias įplaukas. Būtent tame ir yra genialumas.
Tačiau, kaip ir visame kame, visada atsiranda gudruolių, kurie pasinaudoja ir sukūria neteisėtas ir apgaulingas sistemas, panašias i kai kurias Multi Level Marketing ar piramidines sistemas, kurios įstatymiškai yra uždraustos.
TAIGI BŪKITE DĖMESINGI!
Dėja Tinklinės Rinkodaros labai dažnai buvo užterštos kompanijomis, kurios praeityje ir iki šių dienų naudoja šį (Network Marketing) metodą neteisingai, tokiu būdu užsidirbant labai daug (labai labai ) pinigų ir klaidinant žmones. Tokios kompanijos fanatikės iki kraštutinumų, išnaudoja darbuotojus įvairiausiais būdais vietoj to, kad jos formuoti, mokyti bei augti kartu su kompanija, nes pagrindinis tokių nešvarių kompanijų tikslas yra siekti savoasmeninių siekių, kurie į tai neįtraukia darbuotojų.
Sunerimti reikėtų:
Kai pagrindinis kompanijos tikslas yra darbuotojų verbavimas ( vadinamieji distributoriai, downliners ir t.t.), o ne produkto pardavinėjimas ir/ar pats produktas. Tokiais atvejais kalba eina ne apie ka kitą, o piramidinę sistemą!
Kai kalbama apie greitą praturtėjimą be didelių pastangų
Kad nereikės nieko pardavinėti
Kad nededant jokių pastangų produktas bus perkamas savaime
Kai kompanija nekalba apie produktus, o apie premijas, kad gali turėti nemokamą kompanijos automobilį, nemokamas atostogas, įsigyti prekes pigiau ir t.t.)
Kai kompanija siūlo labai brangų nario mokestį ir\arba brangius produktus pavyzdžiams: turėti pavyzdžius yra svarbu, bet jų kaina neturėtų viršyti 500 Litų ir daugiau. Be to, konsultantui ir kompanijai atstovaujančiam asmeniui turėtu būti suteikta galimybė pasirinkti pavyzdžių paketą pagal pageidavimą, kitaip tariant, kompanija turi būti lanksti žmonių labui ir gerovei.
Kai kompanija skatina pirkti CD, DVD, knygas ir mokymo seminarus, skirtus keliui į sėkmę, taip norint įtikinti, kad investicijos i mokymą ir žinias atsipirks su kaupu. Mokymas turėtų būti nemokamas arba reikalauti labai nedidelių investicijų.
Kai kompanija reikalauja, kad kas mėnesį būtų perkama prekių už kompanijos nustatytą kainą, tokiu būdu teigdama, kad tai svarbu norint likti kompanijos nariu.
Kai kompanija leidžia gauti pelną įtraukiant naujus narius, kai tuo tarpu užmokestis turėtų būti už parduotą produkciją.
Kai kompanijos struktūra yra piramidės principo: tie, kurie yra piramidės viršuje uždirba dėka tų, kurie stovi žemesnėse kompanijos pakopose.
Kai kompanija pakviečia į masinius narių susibūrimus, kuriuose yra dainuojama, šokama, garsiai ir aistringai plojama vadovui, kuris tapo milijonieriumi ir gyvena turčiaus gyvenimą.
Kai kompanija kalba tik apie skaičius, vietoj to, kad supažindintu su produkcija. Kad ir tokios frazės kaip mūsų kompanija egzistuoja jau 50 metų, turime daugiau nei 20 000 konsultantų ...., tai nieko nesako, nes NIVEA egzistuoja daugiau nei šimtas metų, bet jos gaminiai nėra geriausi rinkoje, Coca Cola egzistuoja daugiau nei šimtas metų, bet tai nėra sveikiausias gėrimas pasaulyje. Kas liečia konsultantų skaičių (kurie realiai pardavinėja), tai jis realybėje yra dažniausiai (beveik VISADA) mažesnis nei tai teigia kompanija ar jos atstovai.
Kai kompanija naudoja tokius komunikacijos būdus (PNL ir t.t.), kurie paliečia tavo baimes ir nepasitikėjimą : Visiems pavyksta ie jei tau nepavyksta, tai problema esi tu!, ...niekada nepasieksi gerų rezultatų, jei nesielgsi taip, kaip mes sakome!.
Kai kompanija liepia ignoruoti bet ką (netgi artimuosius) , kurie liepia ar verčia tave mąstyti blaiviai ir negatyviai kalba apie kompaniją: jie nežino apie ką kalba, jie kalba iš geros valios, bet tu jų neklausyk.
Kai kompanija verčia įtraukti šeimos narius bei draugus, materializuodami santykius su artimaisiais ir draugais.
Tokia Tinklinės Rinkodaros sistema galbūt ir leidžia užsidirbti, bet statistika teigia, kad mažiau nei 1% žmonių užsidirba dirbant tokioje sistemoje. Ar TU norėtum būti tais likusiais 99%, kurie išvaistė savo laiką, pinigus ir daugelyje atvejų sugriovė santykius su artimaisiais ir draugais?
Reikia būti visalaiką atidiems, renkantis su kuo dirbti.
Bet visgi, Tinklinė Rinkodara, jei įdiegta rimtai, skaidriai ir etiškai, gali tikrai pagerinti kiekvieno ekonominę situaciją.
Kuo vadovautis renkantis kompaniją, su kuria dirbti?
Prieš renkantis su kuo pradėti veiklą, turėtum atkreipti dėmesį į šiuos aspektus:
Kompanijos filosofija: kompanijos vizija, kuo tiki ir ką vertina, kur yra gaminama produkcija, ar nėra gaminama tose šalyse, kur yra išnaudojami žmonės ir\ar vaikai, ar kompanijai yra svarbi aplinkosaugos problema, kuri darosi vis aktualesnė. Iš esmės kompanijos vertybės turėtų sutapti su tavosiomis.
Pavyzdžiui jei tau rūpi gyvūnų teisės, manau tau tikrai būtų sunku pardavinėti produktus, į kurių sudėtį įeina gyvūlinės kilmės ingredientai.
Produktų kokybė: tai turėtų būti produktai, kuriais tiki ir pati\pats asmeniškai esi naudojusi\jes ir kurių kokybė bei duotais rezultatais esi patenkinta\as. Entuziasmas kalbant apie produktą, tai pagrindas į sėkmę.
Formavimo\mokymo planas: mokymas turėtų būti nemokamas arba už nedidelę kainą ir turėtų padėti tau siekiant sekmės dirbant su kompanija: nuo produkto sudėties iki sąžiningų pardavimų ir t.t.
Kompanijų, kurios dirba sąžiningai, Tinklinės Rinkodaros metodu yra nemažai, svarbiausia susirinkti visą reikalingą informaciją ir ramiai nuspręsti su kuria sukūrti palankias darbo sąlygas, kurios padėtu siekiant finansinės nepriklausomybės.