QUOTE(Pareis @ 2009 09 18, 21:45)
Nors ne manes klausei, bet musu su AteneV vaikai panasaus amziaus. Atenes vyresnis gal metais( manajai 9, 5 dabar)Perkeletine prasme maniske irgi labai sunkiai supranta. Yra keletas dalyku kuriuos ji zino, kad tai tik toks pasakymas, bet vistiek niekaip nesupranta ji tokiu dalyku, viena sako, kita masto.Pasakoti irgi sunkiai sekasi. Kiek ko beklaustum, astakymas-nezinau, neatsimenu. Rasinelius rasyti tai kosmaras yra, nes jai niekaip nesigauna. supranta , kad reikia daugiau parasyti, aprasyti ka mato, dar kiek pafantazuoti, bet ji jei jau fantazuoja tai taip, akd niekas nieko nebesupranta
Matematikoj, jai reikia kartasi kad dar karta butu paaiskinta, bet kai jau pagavo kampa kaip ten skaiciuojama, tai tada ir padaro. Rasybos klaidu mazai daro, arba tik jei pavargus, tai zioplu klaidu pridaro. jei jau pamate kaip zodis rasomas, tai jau ir atsimins. Megsta knygas pristatineti, ar projektus. Mokytojai tada labai ja giria. Ir kai kiti vaikai pristatineja, tai sake, ji vienintele labai taiklius klausimus uzduoda, arba tiesiai sviesiai pasako, ko truko pasakojime
( yra forma duota, kas ir kaip turi buti pasakojama knygu pristatyme)Aisku tokiems dalykmas mes kartu ruosiames.Sportas jos silpnoji vieta, kur ji daug asaru islieja. Ji negali ir negales deja nieko ten pasiekti. Bet ji stengiasi is visu jegu. Ismoko beje ir plaukti ir net nebebijo po vandeniu panerti, net nuo ciuozynes i vandeni sia vasara pirma karta isdriso nuciuozt. nuo siu metu, pati vaziuoja ir parvaziuoja is ir i mokykla. esu nusiuntus i parduotuve ja viena. Kartasi ji pati sumasto pakviesti keleta mergaiciu i lauka pazaist. Tai tada zaidzia kartu jos. ir neblogai sekasi ka mintinai mokytis. Mokosi fleitute grot,ir lanko dailes mokyklele.Va, kad prisigyriau





Maniškiui 10m skaitau ir džiaugiusi, kaip puikiai jum sekasi, norėčiau, kad ir mum taip būtų. Matematikok 1+1 be pirštų niekaip, ar skaitomą tekstą nors kieik suvokia nežinau, nes kartais atrodo, kad suprato, kartais ne, savo minties užrašyt nesugeba nė vieno žodžio, diktuot reikia skiemenim (ir tai didelis pasiekimas, nes pernai diktavau paraidžiui) skaityt skaito, nors ir stipriai skiemenuodamas. Laike nesiorientuoja visiškai. Apie pasaulio pažinimą nė nekomentuosiu nes nė nežinau ar jis ten ka supranta, net tų namų darbų mes fiziškai nespėjam paruošti (para per trumpa) Dabar mokosi 3 klasėj pagal adaptuotą programą, nors realiai ji jam nėra adaptuota tik modifikuota o šiemet nuėmė pedagogo padėjėję ir spec pedagogo pamokas nes krizė
