QUOTE(gincia @ 2010 05 04, 13:02)
Sveikos merginos, rasau diplomini darba, siuo metu sustojau ties tyrimine dalimi, mano darbas susijes su reklama, siuo atveju tirsiu reklamos poveiki, zadu daryti kokybini tyrima, klausimyna zadu daryti remdamasi atpazinimo, prisiminimo, nuomoniu vertinimo elementais, beda ta kad niekada neesu dariusi, ir nezinau kaip taisyklingai sudaryti klausimyna, taigi galbut is jusu kas yra susidure su tyrimais, ismano, noreciau pagalbos "uzvesti" ant kelio, paaiskinti
Laba diena, jei darysite klausimyną (kaip supratau, anketą), tuomet Jūsų tyrimas bus kaip kiekybinis, o ne kokybinis. Jei reikia kokybinio tyrimo, galite interviu imti ar pasirinkti kitą kokį kokybinį metodą. Apskritai, manau, reklamos poveikį yra tirti be galo sudėtinga. Gal geriau būtų kažkokią imtį tikslesnę tuomet nusistatyt reklamos poveikio (pvz., vaikai) ir anketuoti mamas, auginančias vaikus iki tam tikro amžiaus; arba gal imti ir lyginti kaip vyrus ir kaip moteris skirtingai paveikia reklama.
Sėkmės