QUOTE(ed@ @ 2014 10 01, 19:37)
Po to suradau, kad internete yra nemažai skundų dėl to, kad įvairioje mitsubichi technikoje (nuo buitinės technikos iki automobilių) pasitaiko, kad iš kondensatorių išbėga elektrolitas ir pasekmės yra panašios. Tačiau, kalbėtis su EKO2ŠILUMA darbuotojais techninę kalbą yra beviltišką. Po kelių mėnesių susirašinėjimo, klientas savarankiškai užsisakė atsargines plokštes gamykloje ir padavė į teismą. Reikia pasidomėti, gal jau laimėjo.
Aišku, pasaulis yra didelis. Nors skundžiasi tik vienetai, tik tie, kas turi problemą - jų susidaro nemažai. Įspūdis toks, kad visas pasaulis skundžiasi mitsubichi. Dauguma, tikriausia, naudojasi mitsubichi ir ne turi vargo. Tačiau, žinodamas, kad jei kas su to daiktų atsitiks, Lietuvoje tau niekas ne padės, man kažkodėl pradingo noras toliau turėti reikalus su šią firma.
Aišku, pasaulis yra didelis. Nors skundžiasi tik vienetai, tik tie, kas turi problemą - jų susidaro nemažai. Įspūdis toks, kad visas pasaulis skundžiasi mitsubichi. Dauguma, tikriausia, naudojasi mitsubichi ir ne turi vargo. Tačiau, žinodamas, kad jei kas su to daiktų atsitiks, Lietuvoje tau niekas ne padės, man kažkodėl pradingo noras toliau turėti reikalus su šią firma.
Ok, tada gal klausimas iš kitos pusės - o kokie gamintojai Lietuvoje turi normalų servisą? Iš 'baltų' - kas girdėt apie Panasonic, Daikin ar pan.? Iš pusiau 'geltonų' - gal teko susidurt su ES?