QUOTE(Vilienė @ 2014 04 11, 12:36)
Dabar jau ne, bet prieš kokius 80-100 metų, kai atsirado pirmieji?
Lietuviška natūra labai nori prieš pirkdama pirma pasiklausinėti besinaudojančių... kas nėra protinga ir tikrąsias priežastis gali žinoti tik tos srities profai.
na ir as sakau (as kitka pardavineju kaip zinia):
'nu negi as busiu ant tiek 'durnas' kad duosiu kontaktus nepatenkinto?'
faktas, kad visi pardavejai turi patenkintu ir nepatenkintu pirkeju, o tie kurie teigia jog neturi nepatenkintu - vadinas isvis greiciausiai nieko neparduoda
Sprendimas paprastas - forumas
lendi i forumus ir ieskai apie savo produkta kuo daugiau informacijos (lietuviu, lenku, vokieciu, anglu ir kitomis kalbomis)
Is praktikos apie zmones:
turiu klientus (4 ar 5 metai), kur pradzioje na kokius 8 kartus skersai reikejo Lietuva vazineti (servisas), kol issiaiskinom ir pasalinom gedima, tai jie man sako:
'pas mus kaimynai klausineja kaip katilas?'
'ir ka Jus?'
'labai geras, negenda, mazai kuro naudoja'
'o tai kodel taip sakot?'
'todel kad pas juos kito gamintojo ir mes nenorim prastesniais pasirodyti'