QUOTE(flight @ 2013 03 13, 13:31)
Į kokią specialybę?
Na, dar yra ir solfedis, kur reikia ne tik žinių, bet ir įgūdžių

Juk mes nebūtinai apie Lietuvos Muzikos AKademiją kalbam - po MKČ galima stoti į pasaulines aukštąsias, kur ta "tik beletristika", "tiesiog matematika" ir "ai, solfedis", nepasiant specialybės, yra išties svarbu..
Tiesą sakant, nežinau, kaip ten MKČ su reikalai su chorvedyba ir net visai tikėtina, kad "Ąžuol" (ar "Liepaitėse" ) arba "Dvarione" geriau. Mane kol kas domina instrumentalistiniai niuansai...
Ir dar, labai rūpi - kas konkrečiai nuvylė, apie kokį požiūrį eina kalba? Kad MKČ administracija turi problemų, ir rimtų - jau senai vieša paslaptis. Bet gal dar kas nors, ko nežinau? Tikiuosi, kad suradus gerą, vaikui visais atvžilgiais tinkantį pedagogą, nenumatytų sunkumų neturėtų būti, bet..gal klystu?
Į teorinę muzikos specialybę
Vat ir bėda, kad administracija trukdo dirbti pedagogui. Nekonkretizuosiu dėl suprantamų priežasčių.
Manau, kad flight nereikia aiškinti apie muzlito ppt, špt santykius klasikinėse formose, kur dažnai net nesimokę, tik turėdami supratimą 'pataiko", ar apie tiesiogines logikos slinktis nuo akordo prie akordo harmonijoje, kur nei klausa, nei muzikiniai įgūdžiai iš esmės nebūtini. Solfedžiui įgūdžių reik, bet dažnai praktikoje šis egzaminas sujungiamas su harmonija - išsilygina

.
Pasaulinėse aukštosiose istrumentalistams teorinių disciplinų reikalavimai daug kur panašūs kaip stojant į Kelpšą

. dažniausiai jie net nėra tikrinami. Instrumentas ir kalbos sertifikatas ar jam prilygstantis dokumentas. Žinau, kad po MKČ besimokantys geriausiose Europos muzikos aukštosiose ar JAV instrumentalistai, jei nori, vos ne atostogauja. Po tos MKČ, kuri jau grimzta praeitin. Deja...