QUOTE(Sviesioji @ 2009 12 20, 23:57)
...
Kai as mokiausi, tai niekas tokiais detaliais asikinimais neuzsieme mokykloje, nes su 20-30 vaiku niekas nesiterliojo. Kaip yra dabartineje mokykloje, ir juolaba dirbant su autistais as nezinau. Kiekvienas pasirenka savo vaikui individualu priejima. Ir jei matysiu, kad 3+3+3+3+3+3+3+3+3+3+3+3 pagaliuku sistema veikia, tai aisku ja ir naudosiu.
Bet jei rasiu trumpesni kelia paaiskinti ta pati, tai naudosiu ji. 
Kai as mokiausi, tai niekas tokiais detaliais asikinimais neuzsieme mokykloje, nes su 20-30 vaiku niekas nesiterliojo. Kaip yra dabartineje mokykloje, ir juolaba dirbant su autistais as nezinau. Kiekvienas pasirenka savo vaikui individualu priejima. Ir jei matysiu, kad 3+3+3+3+3+3+3+3+3+3+3+3 pagaliuku sistema veikia, tai aisku ja ir naudosiu.


Na mus irgi kazkaip panasiai kaip Cezi sake moke. Kad 8*4 t.y. 8 kartai po keturis, t.y. 4 4 4 4 4 4 4 4

QUOTE(Sviesioji @ 2009 12 21, 11:19)
Nanuk, radau dar tyrima apie Pantogama:
http://medi.ru/doc/a030505.htm
Ir va cia dar kruva straipsniu:
http://medi.ru/doc/a030500.htm
http://medi.ru/doc/a030505.htm
Ir va cia dar kruva straipsniu:
http://medi.ru/doc/a030500.htm
Super!!! Aciu tau labai. Eisiu pas neuro musu su siais popieriais. Kisiu snukin.

O siaip, va matai, juk gydoma kazkas. Ten sakau tokius sunkius atvejus normalizuoja Rusijoje su medikamentais kad patikekit merginos.
Mano drauges vienos vaikas tikras autikas buvo, su virvutem begiojo ir t.t. vienzo, vadovelinis. dabar jam 5 metai, visiskai normalus berniukas, ciut gal hyperaktyvus. Sbeka puikiai, zaidiza pagal amziu, nera beveik jokiu AB like. Todel kad ji gyde. Ataipva.

QUOTE(bundziulka @ 2009 12 21, 11:36)
Nanuk gal gali kokia nuoroda apie ta Domano metodika. Kazkaip neteko dar skaityti apie ja. Sorry gal kur ir buvai ikelusi nuoroda, tiesiog nespeju jau jusu diskusiju visu paskaityti.
Метод Домана серия восстанавливающих и обучающих методик для умственно отсталых детей и для детей с полноценным развитием, разработанных Гленном Доманом и основанным им Институтом Развития Человеческого Потенциала.
В сороковые года XX века молодой физиотерапевт Гленн Доман начал разработку программы реабилитации детей с тяжелыми поражениями нервной системы. В своей системе он использовал карточки с красными точками, картинками и словами. Эти карточки показывались ребенку на короткое время, но много раз за день. Постепенно количество карточек увеличивалось. Карточки являлись раздражителями, которые стимулировали резервные здоровые клетки мозга. Уходили месяцы кропотливой работы, прежде чем больные дети начинали развиваться, двигаться, говорить. Умственно отсталые дети, в своем развитии, догоняли своих сверстников. Больные дети начинали ранее положенного срока говорить, считать, писать. Впоследствии методику Домана стали применять как развивающую для обучения здоровых детей.
В Институте Развития Человеческого Потенциала под руководством Гленн Домана были разработаны различные восстанавливающие методики для умственно отсталых детей, и обучающие, развивающие методики для обычных детей. В серию методик входит необычно раннее (с первого года жизни) обучение чтению и математике, а так же методики физического развития.
Исследования, проведенные учеными, показывают, что ребенок в первые 6 лет жизни получают больше знаний, чем за остальную долгую жизнь. По методикам Домана рекомендуется начинать обучение уже в 3-6 месяцев. Гленн Доман говорил, что в 6-7 лет у детей начинается Обучения, а Познание идет с самого рождения.
Pas mus rytoj svente, nu nafig as jau kratausi visa.
As tai paleisiu saviski su aukletoja ir tegu zygiuoja, pati pasislepsiu ten saleje, kad nematytu manes. Tadu adekvatesnis bus.

Papildyta:
Biufka, tiesa, norejau pasakyt del ko klausiau kas jums DISC dare, na paaiskinti, kodel klausiau...
Nes kazkaip man regis kiek apmazinti jusu rezultatai. Kalbos israiska man regis ne pyragine
