
Pritariu visoms neigiamoms nuomonems apie Gruda. Tai tikrai baisi kelioniu agentura. Negana to, kad meluoja ziuredami tiesiai i akys, bet ir vagia
Tiesa, tik gide pasitaike labai gera, tik jos vardo neprisimenu...

Zinot,o as su Gruda vaziavau i Talina pries trejeta metu,tai liko ispudziai neisdildomi kaip sakant...Ir geraja prasme..Cia gal kaip uzsirauni ant ko
mes gavom ir gide labai nuostabia,ir pati kelione gerai organizuota..Zadejau ir vel kur vaziuoti tik su Gruda..Dabar susimakalavau visai

mes gavom ir gide labai nuostabia,ir pati kelione gerai organizuota..Zadejau ir vel kur vaziuoti tik su Gruda..Dabar susimakalavau visai

Jo, del kelioniu agenturos "GRUDA", tai anksciau ir as buvau kitokios nuomones.
Taciau susidurus patiems, nuomone tikrai pasikeite. Suprantama, kad ju keliones
gal ir ne visos taip organizuojamos, bet tendencija zmones apgaudineti ir is ju
issidirbineti tikrai turi. Po ju organizuotos keliones musu didelis burys keleiviu
ju vos nepadavem i teisma. Esme buvo ne tame, kad butinai turi atsiimti pinigus
ar kompensacija, bet paprasciausiai is principo paziureti, ka siais laikais pagal
varganus ir klaikius Lietuvos istatymus gali paprastas zmogelis padaryti, kai
ji atvirai isdurineja, kaip i skundus apskritai reaguoja agentura. Zinoma buna
ir paciu keleiviu klaidu, bet musu atveju gide issidirbinejo kaip reikiant. Nesam tikrai labai jau isrankus keleiviai, bet ne tokie jau mazvaikiai, kad nesuprastumem savo teisiu arba, kada isdurineja tave 'vidury baltos dienos'. Pacituosiu rasyto "GRUDAI" laisko dali, ko pasekoje vistiek atsiemem puse keliones pinigu
(juokingu aisku, bet tai kaip minejau principo reikalas); kiti nuskriaustieji issikovojo
1 d. kelione i Latvija "LIVU". Mes nesutikom su tokiu pasiulymu, nes vienai dienai
tai tikrai per didelis kruvis ir apskritai lekimas butu-jokio poilsio. Isivaizduojat, "GRUDA" tai ivardijo kaip kompensacija-blin kokia cia gali buti dar kompensacija-mes atsisemem paprasciausiai savo sumoketus pinigus, uz kuriuos
negavom to, ka pagal sutarti ir programa turejom gauti, plius dar moraline zala.
O pazeidimu tai kruva... Beje kelione buvo organizuojama Sv. Valentino proga,
taigi nuotaika buvo tiesiog "liuks"...
Dėl kelionės maršrutu: Latvija - Ryga - Jūrmala 2004 02 14-16
Šių metų sausio x d. aš, xxxxx, sudariau sutartį Nr. x su turizmo agentūra "xxx" (šiuo atveju - Agentu) dėl jūsų agentūros "Grūda" organizuojamos kelionės maršrutu: Latvija - Ryga - Jūrmala vasario 14-16 dienomis. Kelionės išvykimo ir grįžimo datos nurodytos sutartyje (kelionės programoje parašyta, kad kelionės trukmė yra 2 dienos, bet grįžimas į Lietuvą yra naktį). Sutartyje nurodoma, kad į sutartyje nurodytos kelionės kainą yra įskaičiuojamas mano ir mano vyro xxxx draudimas užsienyje nuo ligų, bet kaip vėliau sužinojome, minėtas draudimas buvo ne visam kelionės laikui. Žinant, kad į pradinį maršruto punktą Vilnių grįžome jau vasario 16 d. 2 val. 30 min., manau ne tik aš, bet ir kiti keleiviai, kurių tarpe buvo ir vaikų, buvome realiame pavojuje, esant konkrečiam ūmios ligos atvejui ar apskritai prireikus medicininės pagalbos, likti be sutartyje nurodomo draudimo teikiamų garantijų. Paprašius gidės Rasos (gal ir jums merginos ta pati buvo) parodyti draudimą paaiškėjo, kad kelionės finansinių nuostolių draudimo poliso priede, kur nurodomi apdraustųjų asmenų anketiniai duomenys, šiuo atveju asmens kodai, kurie yra pagrindas garantijoms gauti, taip pat yra neatitikimų, t.y. kai kurie asmens kodai nurodyti neteisingai. Remdamasi šiais faktais, aš darau prielaidą, kad mano vyras xxxx kelionės metu nebuvo apdraustas sutartyje numatytu draudimu (beje draudimo agentura patvirtino, kad esant klaidingam asmens kodui draudimas negalioja).
Sudarytos sutarties 1.1.1 punkte kelionės organizatorius įsipareigoja organizuoti turistinę kelionę pagal programą, nurodytą kelionę aprašančioje medžiagoje, tačiau, nekreipiant dėmesio į tai, kelionės programa buvo keičiama net nederinant su turistais. Noriu paminėti ir tai, kad 2004 02 13 man paskambinus į jūsų agentūros "Grūda" Vilniaus filialą ir pasiteiravus ar niekas dėl kelionės ir programos nesikeičia, buvo gautas atsakymas, kad kelionė vyks pagal programą. Kelionės pradžioje programos keitimo priežastys arba visai nebuvo aiškinamos, arba aiškinamos klaidingai. Pavyzdžiui, mes vasario 14 d. buvome informuoti, kad bobslėjaus trasos nedirba, nes uždarytos šv. Valentino dienos proga. Tai tikrai nuskambėjo neįtikinamai, o vėliau paaiškėjo, kad anksčiau minėtos trasos veikė. Vasario 15 d. bobslėjaus trasų taip pat neteko aplankyti, nes mums buvo paaiškinta, kad jos uždarytos dėl sniego, o vėliau aiškinta, kad trasos nėra uždarytos, bet mes jomis leistis negalime dėl to, jog pavėlavome atvykti numatytu laiku. Tai tik vienas iš pavyzdžių, kurių buvo ir daugiau. Taipogi be jokių papildomų paaiškinimų nebuvo lankomi Siguldos senosios pilies griuvėsiai ir naujoji pilis, nebuvo lankoma Turaidos pilis, nebuvo žadėtojo pasikėlimo į Šv. Petro bažnyčios bokštą. Persikėlimas per Gaujos upę baigėsi tuo, kad 20 turistų buvo priversti 2 valandas tamsiu paros metu kęsti žiemos šaltį ir laukti pamiškėje autobuso, kuris dėl nepaaiškinamų priežasčių išvažiavo palikęs paskutinę per Gaujos upę persikėlusių turistų grupę, kurioje buvau ir aš su vyru, o su grupe palikta kažkokia atstovė, kaip ją įvardijo gidė Rasa, pati tiksliai nežinojo į kurią pusę reikia eiti ar kur dingo autobusas. Aukščiau minėta atstovė mūsų raginama kelis kartus kažkam skambino ir vis kartojo, kad autobusas jau pakeliui, bet jis atvyko tik po 2 valandų. Mums bandant prisiskambinti jūsų oficialiai pateiktu gidės telefonu niekas negalėjo atsakyti, nes nurodytas abonentas neturi galimybės naudotis užsienio operatorių teikiamomis ryšio paslaugomis. Palikta atstovė pati patvirtino, kad p. Rasos telefonas Latvijoje neveikia; taip ir nebuvo aišku kam minėta atstovė skambino dėl susiklosčiusios situacijos. Šiuo atveju buvo grubiai pažeista aukščiau minėta sutartis, kurios 1.1.6 punkte yra nurodyta, kad kelionių organizatorius įsipareigoja rašytine forma turistui pateikti kelionės organizatoriaus atstovo pavardę, adresą ir telefono numerį, kuriuo turistas galėtų kreiptis pagalbos. Negana to, vėliau kelionės metu, vietoj gidės atsiprašymo už patirtą stresą ir šaltį, sulaukėme kaltinimų, neva mes, turistai, esame patys kalti dėl to, kad teko laukti. Paprašius gidės Rasos pateikti pasiaiškinimą dėl susiklosčiusios situacijos raštu, ši tai padaryti atsisakė.
Minėti gidės poelgiai netelpa į jokias padorumo ir moralės normas, o nesugebėjimas tinkamai organizuoti kelionės ir valdyti situacijos tiesiog kelia abejones gidės kompetentingumu tokioms pareigoms vykdyti. Todėl mes, xxxxx ir xxxx, prašome jūsų grąžinti mums už kelionę sumokėtus pinigus ir sumokėti xxx litų kompensaciją už patirtus fizinius nepatogumus bei psichologinį diskomfortą.
Taigi tikiu, kad busimi keleiviai bus atsargesni vykdami su sia agentura, nes kaip
matau nusiskundimu tikrai nemazai. Aisku pasilieka teise rinktis. Taciau negailint
pinigu, laiko ir nervu, galiu pasakyti (veliau klausiausi audito firmos ir pazistamos advokates bei turizmo departamento), kad byla mes butumem tikrai laimeje, o
tai kelioniu agenturoms tikrai nepatiktu ir butu labai nenaudinga antireklamos atzvilgiu. Taciau sitame forume apie tai tikrai nutyleti negaliu. Gerai, kad bent jau
kelioniu agentura bent dalinai eina i kompromisus su turistu, o tai nezinau kaip
viskas tuomet baigtusi-cia teigiamas ejimas i prieki zmogaus atzvilgiu, tik ar 100 %
teisingas.
SEKMES ATOSTOGAUJANT IR KUO MAZIAU BLOGU PRISIMINIMU!!!
Taciau susidurus patiems, nuomone tikrai pasikeite. Suprantama, kad ju keliones
gal ir ne visos taip organizuojamos, bet tendencija zmones apgaudineti ir is ju
issidirbineti tikrai turi. Po ju organizuotos keliones musu didelis burys keleiviu
ju vos nepadavem i teisma. Esme buvo ne tame, kad butinai turi atsiimti pinigus
ar kompensacija, bet paprasciausiai is principo paziureti, ka siais laikais pagal
varganus ir klaikius Lietuvos istatymus gali paprastas zmogelis padaryti, kai
ji atvirai isdurineja, kaip i skundus apskritai reaguoja agentura. Zinoma buna
ir paciu keleiviu klaidu, bet musu atveju gide issidirbinejo kaip reikiant. Nesam tikrai labai jau isrankus keleiviai, bet ne tokie jau mazvaikiai, kad nesuprastumem savo teisiu arba, kada isdurineja tave 'vidury baltos dienos'. Pacituosiu rasyto "GRUDAI" laisko dali, ko pasekoje vistiek atsiemem puse keliones pinigu
(juokingu aisku, bet tai kaip minejau principo reikalas); kiti nuskriaustieji issikovojo
1 d. kelione i Latvija "LIVU". Mes nesutikom su tokiu pasiulymu, nes vienai dienai
tai tikrai per didelis kruvis ir apskritai lekimas butu-jokio poilsio. Isivaizduojat, "GRUDA" tai ivardijo kaip kompensacija-blin kokia cia gali buti dar kompensacija-mes atsisemem paprasciausiai savo sumoketus pinigus, uz kuriuos
negavom to, ka pagal sutarti ir programa turejom gauti, plius dar moraline zala.
O pazeidimu tai kruva... Beje kelione buvo organizuojama Sv. Valentino proga,
taigi nuotaika buvo tiesiog "liuks"...
Dėl kelionės maršrutu: Latvija - Ryga - Jūrmala 2004 02 14-16
Šių metų sausio x d. aš, xxxxx, sudariau sutartį Nr. x su turizmo agentūra "xxx" (šiuo atveju - Agentu) dėl jūsų agentūros "Grūda" organizuojamos kelionės maršrutu: Latvija - Ryga - Jūrmala vasario 14-16 dienomis. Kelionės išvykimo ir grįžimo datos nurodytos sutartyje (kelionės programoje parašyta, kad kelionės trukmė yra 2 dienos, bet grįžimas į Lietuvą yra naktį). Sutartyje nurodoma, kad į sutartyje nurodytos kelionės kainą yra įskaičiuojamas mano ir mano vyro xxxx draudimas užsienyje nuo ligų, bet kaip vėliau sužinojome, minėtas draudimas buvo ne visam kelionės laikui. Žinant, kad į pradinį maršruto punktą Vilnių grįžome jau vasario 16 d. 2 val. 30 min., manau ne tik aš, bet ir kiti keleiviai, kurių tarpe buvo ir vaikų, buvome realiame pavojuje, esant konkrečiam ūmios ligos atvejui ar apskritai prireikus medicininės pagalbos, likti be sutartyje nurodomo draudimo teikiamų garantijų. Paprašius gidės Rasos (gal ir jums merginos ta pati buvo) parodyti draudimą paaiškėjo, kad kelionės finansinių nuostolių draudimo poliso priede, kur nurodomi apdraustųjų asmenų anketiniai duomenys, šiuo atveju asmens kodai, kurie yra pagrindas garantijoms gauti, taip pat yra neatitikimų, t.y. kai kurie asmens kodai nurodyti neteisingai. Remdamasi šiais faktais, aš darau prielaidą, kad mano vyras xxxx kelionės metu nebuvo apdraustas sutartyje numatytu draudimu (beje draudimo agentura patvirtino, kad esant klaidingam asmens kodui draudimas negalioja).
Sudarytos sutarties 1.1.1 punkte kelionės organizatorius įsipareigoja organizuoti turistinę kelionę pagal programą, nurodytą kelionę aprašančioje medžiagoje, tačiau, nekreipiant dėmesio į tai, kelionės programa buvo keičiama net nederinant su turistais. Noriu paminėti ir tai, kad 2004 02 13 man paskambinus į jūsų agentūros "Grūda" Vilniaus filialą ir pasiteiravus ar niekas dėl kelionės ir programos nesikeičia, buvo gautas atsakymas, kad kelionė vyks pagal programą. Kelionės pradžioje programos keitimo priežastys arba visai nebuvo aiškinamos, arba aiškinamos klaidingai. Pavyzdžiui, mes vasario 14 d. buvome informuoti, kad bobslėjaus trasos nedirba, nes uždarytos šv. Valentino dienos proga. Tai tikrai nuskambėjo neįtikinamai, o vėliau paaiškėjo, kad anksčiau minėtos trasos veikė. Vasario 15 d. bobslėjaus trasų taip pat neteko aplankyti, nes mums buvo paaiškinta, kad jos uždarytos dėl sniego, o vėliau aiškinta, kad trasos nėra uždarytos, bet mes jomis leistis negalime dėl to, jog pavėlavome atvykti numatytu laiku. Tai tik vienas iš pavyzdžių, kurių buvo ir daugiau. Taipogi be jokių papildomų paaiškinimų nebuvo lankomi Siguldos senosios pilies griuvėsiai ir naujoji pilis, nebuvo lankoma Turaidos pilis, nebuvo žadėtojo pasikėlimo į Šv. Petro bažnyčios bokštą. Persikėlimas per Gaujos upę baigėsi tuo, kad 20 turistų buvo priversti 2 valandas tamsiu paros metu kęsti žiemos šaltį ir laukti pamiškėje autobuso, kuris dėl nepaaiškinamų priežasčių išvažiavo palikęs paskutinę per Gaujos upę persikėlusių turistų grupę, kurioje buvau ir aš su vyru, o su grupe palikta kažkokia atstovė, kaip ją įvardijo gidė Rasa, pati tiksliai nežinojo į kurią pusę reikia eiti ar kur dingo autobusas. Aukščiau minėta atstovė mūsų raginama kelis kartus kažkam skambino ir vis kartojo, kad autobusas jau pakeliui, bet jis atvyko tik po 2 valandų. Mums bandant prisiskambinti jūsų oficialiai pateiktu gidės telefonu niekas negalėjo atsakyti, nes nurodytas abonentas neturi galimybės naudotis užsienio operatorių teikiamomis ryšio paslaugomis. Palikta atstovė pati patvirtino, kad p. Rasos telefonas Latvijoje neveikia; taip ir nebuvo aišku kam minėta atstovė skambino dėl susiklosčiusios situacijos. Šiuo atveju buvo grubiai pažeista aukščiau minėta sutartis, kurios 1.1.6 punkte yra nurodyta, kad kelionių organizatorius įsipareigoja rašytine forma turistui pateikti kelionės organizatoriaus atstovo pavardę, adresą ir telefono numerį, kuriuo turistas galėtų kreiptis pagalbos. Negana to, vėliau kelionės metu, vietoj gidės atsiprašymo už patirtą stresą ir šaltį, sulaukėme kaltinimų, neva mes, turistai, esame patys kalti dėl to, kad teko laukti. Paprašius gidės Rasos pateikti pasiaiškinimą dėl susiklosčiusios situacijos raštu, ši tai padaryti atsisakė.
Minėti gidės poelgiai netelpa į jokias padorumo ir moralės normas, o nesugebėjimas tinkamai organizuoti kelionės ir valdyti situacijos tiesiog kelia abejones gidės kompetentingumu tokioms pareigoms vykdyti. Todėl mes, xxxxx ir xxxx, prašome jūsų grąžinti mums už kelionę sumokėtus pinigus ir sumokėti xxx litų kompensaciją už patirtus fizinius nepatogumus bei psichologinį diskomfortą.
Taigi tikiu, kad busimi keleiviai bus atsargesni vykdami su sia agentura, nes kaip
matau nusiskundimu tikrai nemazai. Aisku pasilieka teise rinktis. Taciau negailint
pinigu, laiko ir nervu, galiu pasakyti (veliau klausiausi audito firmos ir pazistamos advokates bei turizmo departamento), kad byla mes butumem tikrai laimeje, o
tai kelioniu agenturoms tikrai nepatiktu ir butu labai nenaudinga antireklamos atzvilgiu. Taciau sitame forume apie tai tikrai nutyleti negaliu. Gerai, kad bent jau
kelioniu agentura bent dalinai eina i kompromisus su turistu, o tai nezinau kaip
viskas tuomet baigtusi-cia teigiamas ejimas i prieki zmogaus atzvilgiu, tik ar 100 %
teisingas.
SEKMES ATOSTOGAUJANT IR KUO MAZIAU BLOGU PRISIMINIMU!!!
Aha, man irgi agenturoje buvo bloga asmens koda irase i draudimo sutarti... as pati pastebejau, tai tusiuku pakeverzojo, tipo pataise... nors jauciu tokia prikeverzota atsiprasant sutartis jei ka butu negaliojanti... zodziu, kas link grudos, tai ir as norejau koki skunda rasyt, tik kad likusiu keleiviu dauguma buvo mokyklinukai, tai neatsirado bendraminciu...
Gides vardo neatsimenu, o pavardes is viso nebuvo sakiusi. Bet kai pirksi kelione, tai labai abejoju, ar is anksto galesi suzinot gides varda. Kelioniu agentura ir tai pakeicia, jei nesusirenka pilna grupe, o kad gide is anksto zinotu, tai labai abejoju... Manau ne gidej, o agenturoj esme, kad ten dedasi tokie dalykai
Dar prisimenu, kad tai buvo Kauno Gruda. Ir autobusas i Vilniu atvaziavo is Kauno. Gal Klaipedoj ta Gruda ir skiriasi. Tokiu niuansu nezinau. Bet ka patyriau kelionej uztenka, kad vengciau bet kokios Grudos
O ir pardavusios kelione firmeles, kuri po keliones pazadejo viska issiaiskinti ir paskambinti. Tai jau daugiau kaip metai laukiu skambucio

Dar prisimenu, kad tai buvo Kauno Gruda. Ir autobusas i Vilniu atvaziavo is Kauno. Gal Klaipedoj ta Gruda ir skiriasi. Tokiu niuansu nezinau. Bet ka patyriau kelionej uztenka, kad vengciau bet kokios Grudos


Buvom uzsisake kelione liepos 6 dienai i Budapesta su NOVATURU, tai siandien paskambino ir pasake, kad ji neivyks ir pasiule alternatyva, panasi kelione, bet su kelioniu agentura GRUDA...
Pasiskaicius jusu atsiliepimus apie ta kelioniu agentura nelabai noretusi su ja vaziuoti...
Ka jus patartumet?
Pasiskaicius jusu atsiliepimus apie ta kelioniu agentura nelabai noretusi su ja vaziuoti...

Mes vaziavome pries 4 metus su Gruda i Prancuzija.Kelione buvo nuostabi,o gidas Renaldas-super.Tai gidas pagal pasaukima,mielai kelione pakartociau.
QUOTE (Dikė @ 2004 06 25, 11:14) |
Buvom uzsisake kelione liepos 6 dienai i Budapesta su NOVATURU, tai siandien paskambino ir pasake, kad ji neivyks ir pasiule alternatyva, panasi kelione, bet su kelioniu agentura GRUDA... Pasiskaicius jusu atsiliepimus apie ta kelioniu agentura nelabai noretusi su ja vaziuoti... ![]() |
Tikrai nepatariu. Man irgi panasiai buvo - turejau isvaziuoti su "Litaura", o kadangi si nesurinko grupes, tai pasiule su "Gruda".




Na as tai su GRUDA vaziavau i Krokuva pries 5 metus tai likau laaaaaaaaaaaaaaabai patenkinta. Gides vardo nepamenu, bet atrodo raide M prasidejo.
QUOTE (sole @ 2004 06 29, 22:30) |
Na as tai su GRUDA vaziavau i Krokuva pries 5 metus tai likau laaaaaaaaaaaaaaabai patenkinta. Gides vardo nepamenu, bet atrodo raide M prasidejo. |
pries 5 metus gal dar kitaip truputi tas biznis turizmo sukosi. nezinau net. gal kiekvienoje agenturoje visko pasitaiko? bet tokiu dalyku, kaip kazkur uzmirsti keleiviai ar is ju surinkta per daug pinigu ir apie tai tylima NETURI pasitaikyti. darykit jus man ka norit, tai jau tikrai nera normalu.
Nu man teko su GRUDA vaziuoti i Lenkijos vandens parka.Siaip viskas buvo ok
ir gide nieko, bet tik tiek kol davaziavom iki Kauno tris kartus keiciau savo sedejimo vieta
Is pradziu kai sulipinejom i autobusa, tai pasake kur kas sedi,puse jau susedo, bet pasirode, kad kazka sumaise, atvirksciai kazkaip lapa laike
, tai is pirmo auksto persikeliau i antra.Taip davaziavau iki Kauno, sustojom paimti dar keletas zmoniu.Kol lipo zmones, ten keli begom i 00, grizau, nesuprantu, kazkas sedi mano vietoj, sako jusu vietos jau kitur.Pasirodo Kaune kazkoks kitas jau zmoniu susodinimo planas buvo padarytas, tai teko sestis i kita vieta.







Na apie Gruda ivairiu nuomoniu.
Man teko su jais vaziuoti i Laplandija. Gidai pasitaike neblogi. O del tu pinigeliu ir nuolaidu - na tai visur gidai "pasidaro" sau i kisene ir dar ieina nemokamai.
Ka jau padarysi. Del to nereikia sau nuotaikos gadintis - svarbiausia gera nuotaika !!!!!!
GERU ISPUZIU VISOSE KELIONESE!!!!!!!
Man teko su jais vaziuoti i Laplandija. Gidai pasitaike neblogi. O del tu pinigeliu ir nuolaidu - na tai visur gidai "pasidaro" sau i kisene ir dar ieina nemokamai.
Ka jau padarysi. Del to nereikia sau nuotaikos gadintis - svarbiausia gera nuotaika !!!!!!
GERU ISPUZIU VISOSE KELIONESE!!!!!!!