Mano abu vaikiukai raides anksti pažino. Dukra dar dvejų neturėjo, jau raides skyrė, Sūnus dabar pusantrų turi - jau beveik visas raides pasako, nors dar prastai kalba. Kiekvieną raidę sieja su žodžiu. Žino ir skaičius, tik įvardija du ir šeši, kitus tik parodo. Prasidėjo jam klausinėjimo amžius - kas čia, kas čia. Klausė ir apie raides - rezultatas - jau beveik visas pažįsta. Dukra mėgdavo lauke vaikštinėdama ant sniego ne piešti, o raides rašyti, iš pagaliukų raides dėlioti. Ji 4 metų darželyje vaikams prieš miegą pasakas skaitė

Jokios specialios technikos nebuvo - žinoma, buvo daug knygučių, žurnaliukų... O sūnus paveldėjo dukros kaladėles, knygute, tai dar anksčiau susidomėjo. Žinoma, ir sesė prisidėjo
Papildyta:
QUOTE(Mozart @ 2006 08 28, 17:53)
Vaiko kambaryje ant sienos sukabinau juostą raidžių.Taip gavome visą raidžių abėcėlę. Kiekviena raidė A 4 formato . Tame lape dar nupieštas daiktas, kurio pavadinimas prasideda iš tos raidės, pvz: D - Debesėlis ir trumpas eilėraštukas:
Debesėlį pasilenk,
Mėnuliuką atridenk.
Atridenk man mėnuliuką,
Sidabrinį obuoliuką.
Nauda:
1.Vaikas ima tyrinėti raides, jų panašumus ir skirtumus(mes dar buvome visai mažytės, o jau mano dukra galėjo atskirti įvairias raideles)
Pakabinau kai jai buvo tik metukai, iš pradžių žaidėme(ji man bakst į A raidę o aš jai eilėraštuką apie avietėlę, kad sudominti tokio amžiaus vaikutį intonacija turi būti nenuobodi)iš pradžių skyrė raides atpažinusi eilėraštuką, paskui jau žodį...Vėliau galima žaisti : pavaizduoti raidę...
2. Mamytės išmoksta labai daug eilėraštukų, lengvai pritaikę muzikytę galima ir vakarais prieš miegutį paniūniuoti.
O jau vėliau kai paūgėjo, pasigaminau raideles: iš kurių galėdavome susidėti žodį.
Iš kur tokius gražius eilėraštukus gavai? Gal kokią knygą turi? Ar pati sukūrei?
Išduok paslaptį