QUOTE(Chloe05 @ 2011 04 21, 15:58)
Pati kažkada buvai tas ŽALIAS LAPAS...

zalias lapas zaliam lapui nelygu.
as pats ant keliu sededamas dar nuo kokiu 10 metuku pradejau vaira sukiot kol 13-14 tevukas pradejo mokint vaziuot. Kai buvau 16-17 visada sodindavo mane uz vairo mieste ir ziuredavo kaip vairuoju. Tai galu gale kai pries 2 su virs metu nuejau teisiu laikytis instruktorius klausdavo "NU KO TU CIA EINI?".

Kaip veliau pasirode regitroj issilaikiau praktika tik is trecio karto, bet as del to laaaabai linkes kaltinti visa ta monopolistine ir nelabai grazia sistema ir savo gal kiek per drasu vairavima, nes dauguma juk vaziuoja visiskai kaip prisisike. Toki pavyzdi turejau praejusia savaite lazdynuose ziuriu astra stovi prie zalios rodykles ir taip vos vos vos juda po truputi, pyptelejau, na gal zmogus nemato, tai kai soko masiniukas i prieki vos neuzgeso, o po to aplenkiau - ziuriu "REGITRA vairavimo egzaminas", tik kodel nebera tokio pacio lipduko ant galo?

Na zodziu dabar vis dar truksta man iki pilno to svento DVIEJU METU stazo keliu menesiu. Prasukau turbut ~70-80 kilokilometru su situo oficialiu stazu. Klevlapio nesidejau nuo pat pradziu ir nematau reikalo jo detis. Kadangi buvom vos ne pirmi metai kurie issilaike teises turejo ta klevlapi klijuotis ir gaut laikinas teises , o nebe normalias teises ir 70, tai gerb.policininkams budavo puiki proga palupikaut - pamato klevo lapa ir stabdo. Ypac jei nakti vaziuoji mieste. Na ir tai labai logiska: klevo lapas>svieziai issilaikes teises>turbut jaunas> dabar vakaras/naktis todel galbut vairuotojas svente > gali but girtas>...
Pavyzdys realus:
per pirmus 3 menesius klevo lapa (kaimyna) sustabde 4 kartus, 3 is ju velai vakare arba nakti. nusiklijavus lapa, per 6 menesius uzkliuvo vos karta ir tik todel, kad papuole i reida.

Mano nuomone klevo lapas turetu buti rekomendacinio pobudzio, o ne privalomas.
