QUOTE(Meilė @ 2006 02 23, 13:54)
O man su banku Snoras nutiko tokia nesąmonė
Vakar, kai norėjau sumokėti 80 Lt už vandenį ir padaviau savo kortelę - pasakė, kad nepakankamas likutis, nes rodo, kad yra 67 Lt
Visa baisiausiai susinervinau, grįžau namo, įsijungiau kompą ir žiūriu - sąskaitoje 260 Lt
Tai kaip bankomatas gali rodyti 67 Lt?
Pirma mintis buvo - hakeriai pavogė
Nes iš tiesų dingo 200 Lt
Šiandien iš ryto nuvarau i Snoriuką su sąskaitos išrašu ir sakau, kad ieškotų klaidos
Tai kasininkė paskambino i Vilnių, kad jie ten suvestų galus
Buvau ką tik nuėjus paklausti, ar ką išsiaiškino... tai sakė, kad dar žiūri... ieško...
Sako, greičiausiai, kad bus nuskaitytę pinigus, kai nereikėjo jų nuskaityti nuo sąskaitos
Mielieji, jei man taip atsitiko, tai gali bet kam nutikti! Kitas žmogus gali nesusižiūrėti kiek ten pas jį yra tų pinigų ir kiek turi likti
Būkite budrūs
QUOTE(Meilė @ 2006 02 28, 17:08)
Aš tai labai džiaugiuosi
Tik norėjau perspėti žmones, kad būtų atsargesni ir dažniau tikrintų savo sąskaitos likutį
Galiu pasakyti, kad tikrai reikia buti atsargesnemis su bankais. Didesne patirtis yra su Hansabanku ir ju darbuotoju aplaidumu. O gal tas bankas neturi tinkamu specialistu? Kas zino, kame reikalas? Zinau labai daug zmoniu, kurie tikrai netikrina korteles likuti ar saskaitos israsus
Jau ne pirma karta susiduriu su to banko klaidomis, bet ne visada jie nori priimti atsakomybe uz padarytas klaidas
Papasakosiu paskutini atveji, nutiko ne su manim, o su vyro tevu. Jie labai geri zmones ir niekada nekonfliktuoja, bet ne as

. Jei matau, kad yra apgaudinejami zmones, nenusiraminsiu, kol iki galo neissiaiskinsiu.
Jis Hansabanko kortele gavo praeitu metu sausio men. ir pasinaudojo tik 2 kartus. Po to kortele neveike del jam nepaaiskintos priezasties. Geguzes men. jis buvo banke del korteles keitimo. Kadangi darbuotojai atsisake nemokamai pakeisti neveikiancia kortele (jei kreiptusi vasario men. - butu pakeista nemokamai), jis parase prasyma del korteles atsisakymo (panaikinimo) ir ta pacia diena pasirase Elektroniniu paslaugu teikimo sutarti.
Ir ka, atsitiktinai siemet paziurejo, kad is jo saskaitos buvo nuimta 19 lt uz korteles metini aptarnavima.
Cia jau prasidejo mano darbas. Skambianu nuo sausio iki vasario pabaigos i banka, man paaiskino, kad jo prasymo nera (gal jus apsirikote, kad jis parase ta prasyma

?), jeigu jis neturi to prasymo kopijos (aisku neturi, kadangi pati banko darbuotoja paaiskino, kad jie tokio prasymo kopiju klientams neisduoda) - pokalbis baigtas.
Tada parase jis (mano iniciatyva) skunda. Neaiskinsiu, kaip perdavem ta skunda, kiek buvo pralieta kraujo ir nervu. Galiu gale issiaiskinom, kad bankas neturi nei to zmogaus prasymo atsisakyti korteles, nei El. teikimo sutarties, nei patvirtinimo del identifikavimo kodu nustatymo priemones isdavimo (ir viena ir kita sutartis yra pasirasomos 2 ekzemplioruose). Vienu zodziu, tie dokumentai dingo? Tai tai issiaiskinom deka pazystamos, o taip butu pasakyta, kad nera prasymo ir dinkit is cia.
Tai tikrai - zmones bukit atsargesniais!!!