
Oi kaip as jums nepavydziu
tikekimes viskas bus gerai ir pinigelius visi atgausit

Blogos prognozės-pasikeitus vėjui,vėl sugrįžta tie nelemti pelenai,kurie jau buvo praslinkę virš Lietuvos
http://www.lrytas.lt...6...216638&sk=1

http://www.lrytas.lt...6...216638&sk=1
QUOTE(Tylene @ 2010 04 18, 17:31)
Tačiau, tie, kurių skrydis turi būti šiandien, o jo nėra- tai turi pilną teisę reikalauti nukelti kelionę kitam laikui arba grąžintis pinigus.
Gal galetumete nurodyti kokiu pagrindu, na koks cia sutarties punktas? Ar jau minetas, kuris nesuteikia tokios teises?

Nors as siuo atveju vartotojas, tai kur gi garantijos organizatoriui, juolab kelione neivyko del nenugalimos jegos, kurios jis negalejo numatyti......
QUOTE(Editukė @ 2010 04 18, 16:35)
Blogos prognozės-pasikeitus vėjui,vėl sugrįžta tie nelemti pelenai,kurie jau buvo praslinkę virš Lietuvos
http://www.lrytas.lt...6...216638&sk=1

http://www.lrytas.lt...6...216638&sk=1
nu ot nervina


QUOTE(fuksė @ 2010 04 18, 16:36)
Gal galetumete nurodyti kokiu pagrindu, na koks cia sutarties punktas? Ar jau minetas, kuris nesuteikia tokios teises? 
Nors as siuo atveju vartotojas, tai kur gi garantijos organizatoriui, juolab kelione neivyko del nenugalimos jegos, kurios jis negalejo numatyti......

Nors as siuo atveju vartotojas, tai kur gi garantijos organizatoriui, juolab kelione neivyko del nenugalimos jegos, kurios jis negalejo numatyti......
punktas nurodytas. Tau belieka išsiaškinti kas yra kelionės kaina ir kas yra žala

QUOTE(Tylene @ 2010 04 18, 17:38)
Mane tai irgi jau užknisa


QUOTE(Tylene @ 2010 04 18, 16:39)
dar kartą perskaičiau atidžiau, viskas tikrai labai paprasta, pinigus susigražint galima 100 proc, tik reikia kad būtų iš ko....

QUOTE(Tylene @ 2010 04 18, 17:39)

Papildyta:
QUOTE(Sarlatane77 @ 2010 04 18, 17:41)
dar kartą perskaičiau atidžiau, viskas tikrai labai paprasta, pinigus susigražint galima 100 proc, tik reikia kad būtų iš ko.... 

Gal tuomet Jus man galite konkreciai nurodyti - kuris? Dekoju.

Fukse, jei nepatinka sutartis, gali remtis šiuo :
Primename visiems turistams, kad net esant force majeure aplinkybėms galioja ES oro keleivių teisės, numatytos Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (EB) Nr. 261/2004:
- teisė gauti informaciją iš kelionės organizatoriaus ar oro vežėjo, apie savo, kaip turisto, teises, apie situacijos permainas, skrydžio atidėjimą ar atšaukimą;
- teisė būti aprūpintam gėrimais, maistu, prireikus ir nakvyne;
- teisė susigrąžinti visus už kelionę sumokėtus pinigus ar gauti alternatyvią kelionę Jums priimtinu metu. Taip pat primename, kad tokiomis išimtinėmis aplinkybėmis, kaip šios, turistai neturi teisės:
- į papildomą finansinę kompensaciją, kurią jie gauna, kai skrydis atidedamas arba atšaukiamas dėl oro vežėjo kaltės;
- kompensacijos už prarastas dienas, kai sutrumpėja poilsio laikas, nes kelionės organizatorius viešbučio rezervacijos neanuliuoja ir turistų užsakyti numeriai jiems ir laikomi, neapgyvendinant kitų svečių.
Jei agentūra nenorės grąžinti pinigų, nurodyk jiems Europos ir Tarybos reglamentą Nr.261/2004. Jei ir tai nepadės, kreipkis į teisininkus.
Primename visiems turistams, kad net esant force majeure aplinkybėms galioja ES oro keleivių teisės, numatytos Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (EB) Nr. 261/2004:
- teisė gauti informaciją iš kelionės organizatoriaus ar oro vežėjo, apie savo, kaip turisto, teises, apie situacijos permainas, skrydžio atidėjimą ar atšaukimą;
- teisė būti aprūpintam gėrimais, maistu, prireikus ir nakvyne;
- teisė susigrąžinti visus už kelionę sumokėtus pinigus ar gauti alternatyvią kelionę Jums priimtinu metu. Taip pat primename, kad tokiomis išimtinėmis aplinkybėmis, kaip šios, turistai neturi teisės:
- į papildomą finansinę kompensaciją, kurią jie gauna, kai skrydis atidedamas arba atšaukiamas dėl oro vežėjo kaltės;
- kompensacijos už prarastas dienas, kai sutrumpėja poilsio laikas, nes kelionės organizatorius viešbučio rezervacijos neanuliuoja ir turistų užsakyti numeriai jiems ir laikomi, neapgyvendinant kitų svečių.
Jei agentūra nenorės grąžinti pinigų, nurodyk jiems Europos ir Tarybos reglamentą Nr.261/2004. Jei ir tai nepadės, kreipkis į teisininkus.

QUOTE(Editukė @ 2010 04 18, 16:40)
bet kiek nuostolių atneš tas ugnikalnis


QUOTE(kroshke @ 2010 04 18, 14:00)
o kazi yra uzstrigusiu kur nors su pratestom atostogom, kokiam egimte tunise turkijoi 

o, tikrai yra. forumietė su 2 vaikais Egipte sėdi..
QUOTE(Carpe diem @ 2010 04 18, 15:43)
Aš irgi nuo rytojaus atostogauju, šns turėjom į Šarmą išskristi... ryt eisiu į darbą ir atšauksiu atostogas.
Kai pagalvoji, jau geriau neišskristi ši kokio Egipto ar Turkijos, nei visai neturėti atostogų
Kai pagalvoji, jau geriau neišskristi ši kokio Egipto ar Turkijos, nei visai neturėti atostogų

na ne

QUOTE(Tylene @ 2010 04 18, 17:45)
Fukse, jei nepatinka sutartis, gali remtis šiuo :
Primename visiems turistams, kad net esant force majeure aplinkybėms galioja ES oro keleivių teisės, numatytos Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (EB) Nr. 261/2004:
- teisė gauti informaciją iš kelionės organizatoriaus ar oro vežėjo, apie savo, kaip turisto, teises, apie situacijos permainas, skrydžio atidėjimą ar atšaukimą;
- teisė būti aprūpintam gėrimais, maistu, prireikus ir nakvyne;
- teisė susigrąžinti visus už kelionę sumokėtus pinigus ar gauti alternatyvią kelionę Jums priimtinu metu. Taip pat primename, kad tokiomis išimtinėmis aplinkybėmis, kaip šios, turistai neturi teisės:
- į papildomą finansinę kompensaciją, kurią jie gauna, kai skrydis atidedamas arba atšaukiamas dėl oro vežėjo kaltės;
- kompensacijos už prarastas dienas, kai sutrumpėja poilsio laikas, nes kelionės organizatorius viešbučio rezervacijos neanuliuoja ir turistų užsakyti numeriai jiems ir laikomi, neapgyvendinant kitų svečių.
Jei agentūra nenorės grąžinti pinigų, nurodyk jiems Europos ir Tarybos reglamentą Nr.261/2004. Jei ir tai nepadės, kreipkis į teisininkus.
Primename visiems turistams, kad net esant force majeure aplinkybėms galioja ES oro keleivių teisės, numatytos Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (EB) Nr. 261/2004:
- teisė gauti informaciją iš kelionės organizatoriaus ar oro vežėjo, apie savo, kaip turisto, teises, apie situacijos permainas, skrydžio atidėjimą ar atšaukimą;
- teisė būti aprūpintam gėrimais, maistu, prireikus ir nakvyne;
- teisė susigrąžinti visus už kelionę sumokėtus pinigus ar gauti alternatyvią kelionę Jums priimtinu metu. Taip pat primename, kad tokiomis išimtinėmis aplinkybėmis, kaip šios, turistai neturi teisės:
- į papildomą finansinę kompensaciją, kurią jie gauna, kai skrydis atidedamas arba atšaukiamas dėl oro vežėjo kaltės;
- kompensacijos už prarastas dienas, kai sutrumpėja poilsio laikas, nes kelionės organizatorius viešbučio rezervacijos neanuliuoja ir turistų užsakyti numeriai jiems ir laikomi, neapgyvendinant kitų svečių.
Jei agentūra nenorės grąžinti pinigų, nurodyk jiems Europos ir Tarybos reglamentą Nr.261/2004. Jei ir tai nepadės, kreipkis į teisininkus.

As pati teisininke.

- kompensacijos už prarastas dienas, kai sutrumpėja poilsio laikas, nes kelionės organizatorius viešbučio rezervacijos neanuliuoja ir turistų užsakyti numeriai jiems ir laikomi, neapgyvendinant kitų svečių. - sitas punktas toks gerulis

QUOTE(fuksė @ 2010 04 18, 16:49)
As pati teisininke.
Uztat ir siuntu...ir reglamenta maciau bei skaiciau, taciau teismu praktikos siuo klausimu neradau. Ivykis neturintis precedento ir tiek....

tai be abejo, kad neturintis precedento. Bet jei kiti organizatoriai geranoriškai pasisako ir sutinka su šiuo reglamentu- akivaizdu, kad jie suvokia savo ir vartotojo teises. Kiti gali tik naudotis žmonių nežinojimu. Todėl nereikia nusileisti.
