Įkraunama...
Įkraunama...

seksualinė patirtis-itaka santykiams

QUOTE(Moonte @ 2010 10 10, 21:18)
Ar ne perdidele prabanga, is tu, kurie nera patyre ir nepatirs, del tam tikru priezasciu, meiles jaumso atimti galimybe uzsiimti seksu.

Užsiimti seksu be meilės - vienas iš trukdžių atrasti meilę, nes iš to kyla požiūris: "visos jos tokios", "visi jie tokie". Dalis žmonių kaip tik dėl to meilės ir nebepatiria.
Atsakyti
QUOTE(_Smalsutė_ @ 2010 10 10, 22:10)
Užsiimti seksu be meilės - vienas iš trukdžių atrasti meilę, nes iš to kyla požiūris: "visos jos tokios", "visi jie tokie". Dalis žmonių kaip tik dėl to meilės ir nebepatiria.


Tai tik jusu prielaida. Zinoma, negalima atmesti galimybes, kad tai gali buti, bet tai nera tendencija. Zmones dazniausiai nemoka myleti, nes nebuvo mylimi vaikysteje, neturi igudziu.

O jusu minimi teiginiai, daznai vartojami, kai nusvila, ar ju meile atmeta, bet ne todel, kad uzsiima seksu.
Atsakyti
QUOTE(_Smalsutė_ @ 2010 10 10, 22:02)
Šiaip tai visai tikiu, kad įmanoma pamilti žmogų net ir tuokiantis ne iš meilės, taigi taip apibendrinti būtų neteisinga.

QUOTE(Moonte @ 2010 10 10, 22:04)
Prielaidu gali buti aibes, bet pirminis veiksmo motyvas buvo amoralus  mirksiukas.gif Jei vadovautis kaikuriu oponetnu moralumo samprata.

Šiaip, indų santuokos yra vienos tvirčiausių, nors ir tuokiasi dažniausiai jie ne iš meilės, net 95 proc. jų santuokų suplanuoja tėvai. Nors sutuoktiniai vienas kito nepažįsta, jie sugeba vienas kitą pamilti dėdami pastangas vienas kitą pažinti, suprasti ir laikui bėgant jų pasitenkinimas santuoka nuolatos auga.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo juraga: 10 spalio 2010 - 21:16
QUOTE(Moonte @ 2010 10 10, 22:04)
Prielaidu gali buti aibes, bet pirminis veiksmo motyvas buvo amoralus  mirksiukas.gif Jei vadovautis kaikuriu oponetnu moralumo samprata.

Dažniausiai tas veiksmo motyvas priklausydavo apskritai ne patiems besituokiantiems (sutuoktinius parinkdavo tėvai), taigi sprendžiamojo balso jie neturėdavo ir jų pačių moralė čia niekuo dėta.
Papildyta:
QUOTE(Moonte @ 2010 10 10, 22:04)
Jus rimtai. Myleti mes galime programuoti save asmeniskai, bet negalime itakoti kito asmens-sutuoktinio. O santuoka, nes mes apie ja kalbame yra dvieju asmenu reikalas.

Sutinku.
Atsakyti
QUOTE(juraga @ 2010 10 10, 22:15)
Šiaip, indų santuokos yra vienos tvirčiausių, nors ir tuokiasi dažniausiai jie ne iš meilės,  net 95 proc. jų santuokų suplanuoja tėvai Nors sutuoktiniai vienas kito nepažįsta, jie sugeba vienas kitą pamilti dėdami pastangas vienas kitą pažinti, suprasti ir laikui bėgant jų pasitenkinimas santuoka nuolatos auga.


Pazystu nemazai seimu, kurie tenkinasi savo gyvenimu, bet nera mylimi ir mylintys. Skirtumas tame yra. Ne vien Indijoje tokia praktika, issiskirti neimanoma. Zmones taikosi su likimu ir bando tame izvelgti geri, nes kitaip gyventi butu nepakeliama. Zemaites "Marti" irgi akivaizdziai demonstruoja moters nora taikytis su likimu, bet...
Atsakyti
QUOTE(Moonte @ 2010 10 10, 22:04)
Ar nemanot, kad yra moraliau skirtis, nei vaidinti laimingus sutuoktinius  mirksiukas.gif

O kam vaidinti laimingus? Reikia ne vaidinti, o pripažinti problemas ir jas spręsti.
Papildyta:
QUOTE(Moonte @ 2010 10 10, 22:04)
Ir griztant prie temos, ka keicia fiziologija siuo atveju?

Žmogus visada turi būti tikslas, o ne priemonė. Kai tikslas - tik patenkinti savo fiziologinius poreikius, žmogus lieka priemone tikslui pasiekti.
Atsakyti
QUOTE(_Smalsutė_ @ 2010 10 10, 22:19)
Dažniausiai tas veiksmo motyvas priklausydavo apskritai ne patiems besituokiantiems (sutuoktinius parinkdavo tėvai), taigi sprendžiamojo balso jie neturėdavo ir jų pačių moralė čia niekuo dėta.



Atkreipkite demesi, jus jau bandote ieskoti pateisinimo priezastis, motyva ir t.t. Bet juk kazkas kalbejo apie veiksmo vertinima mirksiukas.gif

Pateisinimai yra daugiau budingi mano oponavimo pozicijai blush2.gif
Papildyta:
QUOTE(_Smalsutė_ @ 2010 10 10, 22:23)
O kam vaidinti laimingus? Reikia ne vaidinti, o pripažinti problemas ir jas spręsti.
Papildyta:

Žmogus visada turi būti tikslas, o ne priemonė. Kai tikslas - tik patenkinti savo fiziologinius poreikius, žmogus lieka priemone tikslui pasiekti.


1. Jei nera poreikio, "mato karste kruvina".

2. O jei dvieju zmoniu tikslas patenkiti vienas kita fiziologiskai, daugiau jokiu tikslu nekalta. Niekas nieko neisnaudoja ir t.t. Yra vienas kitu patenkinti.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Moonte: 10 spalio 2010 - 21:26
QUOTE(Moonte @ 2010 10 10, 22:10)
Aistra tai vienas is veiksniu, kuris sudaro prieladas skirtingu lyciu atstovams dometis vienas kitu. Platoniska meilei atsirasti irgi reikejo aistros,bet toliau tai sugeba riboti, atskirti savo fiziologija, primenybe teikiant dvasiniams dalykams. Si tema ne apie tai.

Ši tema kaip tik apie tai. Aš manau, kad kol neketinama su žmogumi susieti savo ateities, visai verta "riboti, atskirti savo fiziologija, primenybe teikiant dvasiniams dalykams". Juk ir vėliau gali pasitaikyti, kad teks kitų vyrų atžvilgiu daryti lygiai tą pati, jei aišku žodis "ištikimybė" ką nors reiškia. Tai sveika pamoka ateičiai.
Atsakyti
QUOTE(_Smalsutė_ @ 2010 10 10, 22:29)
Ši tema kaip tik apie tai. Aš manau, kad kol neketinama su žmogumi susieti savo ateities, visai verta "riboti, atskirti savo fiziologija, primenybe teikiant dvasiniams dalykams". Juk ir vėliau gali pasitaikyti, kad teks kitų vyrų atžvilgiu daryti lygiai tą pati, jei aišku žodis "ištikimybė" ką nors reiškia. Tai sveika pamoka ateičiai.


Kaip jau minejau, as nesieju dvasini tyruma su fiziologiniu. Tyras, dorovingas zmogus bus visada juo, nepriklausomai kokia jo seksualine patirtis. Ne seksualine patirtis formuoja zmogaus vertybes. Neatmetu minties, kad ankstyvi, seksualiniai santykai gali itakoti nesubrendusio zmogaus dvasini pasauli, bet tai negalima taikyti subrendusiai asmenybei, kuri sugeba atskirti fiziologija nuo dvasingumo.
Atsakyti
QUOTE(Moonte @ 2010 10 10, 22:26)
Atkreipkite demesi, jus jau bandote ieskoti pateisinimo priezastis, motyva ir t.t. Bet juk kazkas kalbejo apie veiksmo vertinima  mirksiukas.gif

O ką aš galėčiau pasakyti apie sutuokimą iš kokių nors išskaičiavimų? Į vyro ir žmonos santykius aš stengiuosi žiūrėti iš vidaus, o ne iš išorės. Negi dėl to, kad būtum prievarta ištekinta, Tu jau taptum amorali? Amoraliai būtų pasielgę tie, kurie vertė, nes santuoka, kaip aš (ir ne tik aš) ją suprantu, turi būti sudaroma laisva valia - ne tik formaliai, bet ir realiai laisva.
Papildyta:
QUOTE(Moonte @ 2010 10 10, 22:26)
2. O jei dvieju zmoniu tikslas patenkiti vienas kita fiziologiskai, daugiau jokiu tikslu nekalta. Niekas nieko neisnaudoja ir t.t. Yra vienas kitu patenkinti.

Net jei žmogus pats atsisako būti tikslu, tai nesuteikia kitam žmogui moralinės teisės jį naudoti kaip priemonę.
Atsakyti
QUOTE(_Smalsutė_ @ 2010 10 10, 22:37)
O ką aš galėčiau pasakyti apie sutuokimą iš kokių nors išskaičiavimų? Į vyro ir žmonos santykius aš stengiuosi žiūrėti iš vidaus, o ne iš išorės. Negi dėl to, kad būtum prievarta ištekinta, Tu jau taptum amorali? Amoraliai būtų pasielgę tie, kurie vertė, nes santuoka, kaip aš (ir ne tik aš) ją suprantu, turi būti sudaroma laisva valia - ne tik formaliai, bet ir realiai laisva.


Bet pati santuoka yra sudaryta amoralumo pagrindu ir nesvarbu kokie veiksniai ja itakoja... Anto kaikuriu oponentu.

As gi tame izvelgiu ne amoraluma, o gyvenima, kai is dvieju blogybiu zmones renkasi maziausia, teikia primenybe savo pareigai. Nereikia galvoti, kad karaliams tevai renka sutuokntinius, daznai santuokos budavo viena is polinkos, diplomatijos priemoniu, kuri apspresdavo strateginius, ekonominius salies reikalus.
Papildyta:
QUOTE(_Smalsutė_ @ 2010 10 10, 22:43)
Net jei žmogus pats atsisako būti tikslu, tai nesuteikia kitam žmogui moralinės teisės jį naudoti kaip priemonę.


Kame priemone, jei abu tenkina tokia busena. Abu yra priemones ir abu turi savo tiklsu, kurie vienas kito nezeidzia, nes yra tapatus.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Moonte: 10 spalio 2010 - 21:47
QUOTE(Moonte @ 2010 10 10, 22:36)
Kaip jau minejau, as nesieju dvasini tyruma su fiziologiniu. Tyras, dorovingas zmogus bus visada juo, nepriklausomai kokia jo seksualine patirtis.

Aš sutinku, kad dvasinis skaistumas nėra prarandamas negrįžtamai kartą ir visims laikams, bet santykiaujant su žmogumi, su kuriuo neketinama sieti likusio gyvenimo - prarandamas ir jis.
Papildyta:
QUOTE(Moonte @ 2010 10 10, 22:46)
Kame priemone, jei abu tenkina tokia busena. Abu yra priemones ir abu turi savo tiklsu, kurie vienas kito nezeidzia, nes yra tapatus.

Sadistas ir mazochistas irgi gali labai derėti tarpusavyje, kyšininkas ir kyšio ėmėjas gali likti labai patenkinti vienas kitu, benamis, už tam tikrą papildomą sumelę nupirkęs nepilnamečiui cigarečių, ir tas nepilnametis - irgi visai draugiškai ir patogiai prasisukę. Bet ar jų elgesys dėl to moralus?
Atsakyti