QUOTE(_Smalsutė_ @ 2010 10 10, 22:07)
Sako, kad egzistuoja ir platoniška meilė.  O kiek dažnai pasitaiko aistra be meilės
 O kiek dažnai pasitaiko aistra be meilės  - turbūt ne ką dažniau, nei žmonės patys tą aistrą ir prisileidžia.
 - turbūt ne ką dažniau, nei žmonės patys tą aistrą ir prisileidžia.
 O kiek dažnai pasitaiko aistra be meilės
 O kiek dažnai pasitaiko aistra be meilės  - turbūt ne ką dažniau, nei žmonės patys tą aistrą ir prisileidžia.
 - turbūt ne ką dažniau, nei žmonės patys tą aistrą ir prisileidžia.O kuo bloga aistra? Kalbat taip, lyg ji būtų koks baubas, kurios nieku gyvu negalima prisileisti, patirti.
QUOTE(_Smalsutė_ @ 2010 10 10, 22:10)
Užsiimti seksu be meilės - vienas iš trukdžių atrasti meilę, nes iš to kyla požiūris: "visos jos tokios", "visi jie tokie". Dalis žmonių kaip tik dėl to meilės ir nebepatiria.
Visi jie kokie? Ne visi. Ir būtent tie ne visi vis dar žiūri į žmogų kaip į asmenį, o ne kaip į priemonę, daiktą, prekę.
Kodėl vienas iš trukdžių? Kuom galit pagrįsti? O kaip tos poros, kurių santykiai, prasidėję seksu, baigiasi vedybomis, vaikais ir laiminga šeima? Amoralu, ar ne?
QUOTE(Moonte @ 2010 10 10, 22:20)
Pazystu nemazai seimu, kurie tenkinasi savo gyvenimu, bet nera mylimi ir mylintys. Skirtumas tame yra. Ne vien Indijoje tokia praktika, issiskirti neimanoma. Zmones taikosi su likimu ir bando tame izvelgti geri, nes kitaip gyventi butu nepakeliama. Zemaites "Marti" irgi akivaizdziai demonstruoja moters nora taikytis su likimu, bet...
Nereikia ir iki Indijos keliauti. Lietuvos kaimuose anksčiau būdavo panašiai, nes skyrybos buvo nesuprantamos, belikdavo arba pagerinti savo kasdienybę, arba virvė po kaklu.
QUOTE(_Smalsutė_ @ 2010 10 10, 22:23)
Žmogus visada turi būti tikslas, o ne priemonė. Kai tikslas - tik patenkinti savo fiziologinius poreikius, žmogus lieka priemone tikslui pasiekti.
Žmogus nėra nei tikslas, nei priemonė. Jis pakeleivis (draugas) į tikslą.
 
    









