QUOTE(Tiramiska @ 2011 08 29, 14:21)
Labai reikia atsiliepimų iš penktokų, šeštokų tėvelių.
Ar išdėstomi svarbiausi dalykai per pamokos metu, ar įsisavina vaikai temas? Ar nereikia papildomai kartu ruošti pamokas namuose vakarais?
Komentarų dėl asmeninių moksleivių gabumų skirtumų nereikia.
Noriu sužinoti, kokio lygio yra pedagogai. Taip pat aktualu, kokio dydžio yra klasės, ar neperkrautos, ar sugeba mokytojai sutelkti visų vaikų dėmesį per pamokas..Kaip su užsienio kalbos specialistais?
Stai ir norejau pradet nuo komentarų apie asmeninius moksleivių gabumus
Kai vaikiai mokesi pradineje mokykloje (ne Kristoforo), pacios mokytojos nuolat pabrezdavo, kad mokymosi rezultatus lemia ... tevu darbas su vaikais po pamoku

Tie vaikai, su kuriais tevai dirbo, mokesi super, su kuriais nedirbo - vilkosi galiorkoj.
Kristoforo mokykloje nematau jokio skirtumo. Viskas tas pats. Jei vaikas nera motyvuotas mokytis, ji nuolat reikia kontroliuoti vos ne iki 7-8 klases. Deja.
Vaiku klaseje apie 27-29.
Pedagogu visokiu yra. Turim stipria matematikos mokytoja, lietuviu kalbos, taciau buna ir stipresniu, ir silpnesniu. Vienas vaikis metus mokesi Tuskulenu mokykloje. Patys matem, kad ten stipresne matematike buvo, nes grizes uzdavinius spresdavo keliais budais, viskas sekesi zymiai lengviau.
Uzsienio kalbu mokymas, kaip ir visur, nera aukstumoj - vaikai mokosi papildomai ir juos kokanti mokytoja mato paties mokymo metodo, taikomo daugelyje mokyklu, spragas (keistina pati sistema). Kaip bebutu, jei vaikas nedirba grizes namo, mokymosi rezultatai apgailetini
Kiek stebiu mokytojus, tokiu ,,idejiniu", kokius turejau as pati, matau vos viena kita. Deja.