QUOTE(Skirte @ 2016 05 11, 12:14)
Asmeniškai žmogui skirtumo nebus, bet statistiškai (vykdant gyventojų surašymą ir tipiškai užbraukus "X" ant katalikų tikėjimo "nes aš gi krikštytas" ) jis bus tikinčių /krikščionių eilutėje, ir katalikų bažnyčia vėl aiškins,kad tikinčiųjų va yra labai daug, todėl politiniams sprendimams, susijusiems su tam tikrais moraliniais klausimais, priimti yra būtina atsižvelgti į krikščionių bažnyčios nuomonę tais klausimais.
Čia ir yra bėda. Norint, kad bažnyčia liautųsi kištis į politinius sprendimus ir įstatymų kūrybą, o užsiimtų tik tikinčiųjų "sielovada" (kad ir ką tai reikštų), visų pirma reikia nustoti vaikus per prievartą krikščionimis daryti ir dirbtinai pūsti tikinčiųjų skaičių, o paskui padėti žmonėms susivokti, kad pildant tas gyventojų anketas, tą X reikia uždėti reikiamoj vietoj pagal savo suvokimą, o ne pagal bažnyčios nekintamus įrašus.
o kas tuo vaikus per prievartą daro krikščionimis? Tai yra tėvų valia.
O kas jums sakė, kad deda tuos kryželius pagal pakrikštijimą, o ne pagal įsitikinimus? Žmogus dažniausiai atsako į klausimą taip, kaip jis yra užduotas. O čia jau labiau anketos reikalas, kokius atsakymus ji nori gauti. Yra labai ir labai rimtų, didelių imčių tyrimų, kur tokie dalykai yra nagrinėjami - pvz., apie nominalųjį tikėjimą ir pan. Pvz., Laumenskaitės tyrimas.
Kaip suprantu, kai statistika apklausinėja žmones, jie savanoriškai tuos kryželius deda - Bažnyčia už juos neapsisprendžia, jie patys apsisprendžia. Ir turi teisę ir už savo vaiką "kryželį" padėti. Ir Bažnyčios atstovai turi ginti tokių žmonių nuomonę, net jei jų būtų viso labo 10...
Ar manote, kad neturėtų ginti? Ar ginti kažkaip priklausomai nuo skaičiaus - kuo didesnė grupė, tuo geriau ginti?
Juk ne Bažnyčioa atstovai priima įstatymus - jie tik gina savo demokratinę teisę... Kaip ir bet kuri kita socialinė-politinė-religinė etc grupė.
Sielovada - kad ir ką tai reikštų...

Sielovada yra ir rodymas, kad ginti savo tikėjimą, savo interesus galima ir reikia, net jei esi katalikas
suteikiate krikštui tiek daug ir tokios visaapimančios reikšmės, kiek net patys katalikai nesuteikia