QUOTE(mskapas @ 2012 02 24, 15:59)
Va cia ir butu privalumas autobuso, kuro variklis ne gale, kaip dabar daro, bet per viduri (kaip VanHool arba Ikarus) - vis ne per sarnyrini sujungima stumti tas visas keliolika tonu...
Taip pat itariu, kai autobusas "pakrautas" ir vidurine asis geriau prispausta kiek lengviau pasidaro vaziuoti?
Geriau vaziuoti kai prispausti varomi ratai,reiskia,jei ilgas-trecia asis

Su Ikarusais,kolegos sake ,dar blogiau budavo,nesiodavosi daugiau,o i kalna isvis nelabai uzvaziuodavo,neuztraukdavo variklis...yra cia ir savu pliusu,ir savu minusu...Priekabos sujungimas nelabai sarnyrinis-garmoskes rate yra priekabos koregavimo (stabilizavimo) cilindrai,esant didesniam kaip 35-40 greiciui isijungia mechanizmas,padedantis islaikyti masina tiesia.Aisku,tie cilindrai gali staiga sugesti (gedimu juk visokiu buna,is anksto to nenuspesi)-tada jau ne pyragai buna...