Įkraunama...
Įkraunama...

Vairavimas žiemos sąlygomis

QUOTE(Kontaktas @ 2010 01 27, 08:28)
Kad man labiau rūpėjo kaip tą griozdą apvažiuot - abi juostas užtvėrė...tai nežinau karosas ten ar kas...


Jei jau per dvi juostas uzmete tai matyt karosiukas,nes kitu priekabos taip ziauriai nesimeto.Pasiseke tau,kad nenuslave nuo kelio netyciom ax.gif As ant tokios dirbu,tai kai slidu kiekvienas kelio metras-kruva adrenalino,priekaba isties nelengva nulaikyti doh.gif O jei dar priekabos cilindrai blogai laiko ir padangos gale plikos tai jau... blink.gif doh.gif
Atsakyti
Žiemą svarbu ir tinkamai apsirengti prie vairo, štai patarimas
Kokią aprangą dėvėti?
Atsakyti
QUOTE(denaxa @ 2010 01 27, 11:49)
Jei jau per dvi juostas uzmete tai matyt karosiukas,nes kitu priekabos taip ziauriai nesimeto.Pasiseke tau,kad nenuslave nuo kelio netyciom ax.gif As ant tokios dirbu,tai kai slidu kiekvienas kelio metras-kruva adrenalino,priekaba isties nelengva nulaikyti doh.gif O jei dar priekabos cilindrai blogai laiko ir padangos gale plikos tai jau... blink.gif  doh.gif


Va cia ir butu privalumas autobuso, kuro variklis ne gale, kaip dabar daro, bet per viduri (kaip VanHool arba Ikarus) - vis ne per sarnyrini sujungima stumti tas visas keliolika tonu...

Taip pat itariu, kai autobusas "pakrautas" ir vidurine asis geriau prispausta kiek lengviau pasidaro vaziuoti?
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo mskapas: 24 vasario 2012 - 15:00
QUOTE(mskapas @ 2012 02 24, 15:59)
Va cia ir butu privalumas autobuso, kuro variklis ne gale, kaip dabar daro, bet per viduri (kaip VanHool arba Ikarus) - vis ne per sarnyrini sujungima stumti tas visas keliolika tonu...

Taip pat itariu, kai autobusas "pakrautas" ir vidurine asis geriau prispausta kiek lengviau pasidaro vaziuoti?

Geriau vaziuoti kai prispausti varomi ratai,reiskia,jei ilgas-trecia asis smile.gif Su Ikarusais,kolegos sake ,dar blogiau budavo,nesiodavosi daugiau,o i kalna isvis nelabai uzvaziuodavo,neuztraukdavo variklis...yra cia ir savu pliusu,ir savu minusu...Priekabos sujungimas nelabai sarnyrinis-garmoskes rate yra priekabos koregavimo (stabilizavimo) cilindrai,esant didesniam kaip 35-40 greiciui isijungia mechanizmas,padedantis islaikyti masina tiesia.Aisku,tie cilindrai gali staiga sugesti (gedimu juk visokiu buna,is anksto to nenuspesi)-tada jau ne pyragai buna... ax.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo denaxa: 24 vasario 2012 - 22:42