QUOTE(Teatriukas @ 2006 01 23, 16:12)
Sveiki. Nusipirkom brangų naują šaldytuvą Sharp. Pagal aprasymą - naujas, modernus, žemiausias garso dažnis (39decibelai, o tai mums labai svarbu, nes tarp virtuvės-svetainės ir miegamojo "kampo" nėra jokių pertvarų). Tačiau dirba jis, mūsų nuomone, labai garsiai (garsiau, nei prieš tai buvusi sena "Snaige"), parduotuvė atgal nepriima, tai kreipiamės i vartotojų teisių agenturą ir ne maisto prekių inspekciją, ieskom teisybės.
Gal turejote kada panasių situacijų? Kaip grazinti atgal netinkama elektrine preke?
Ir apskritai, ar yra toks dalykas, kaip tyliai dirbantis šaldytuvas (tyliai, tai reikštų, kad tik įsijungino ir išsijungimo momentu girdimas nedidelis ūžimas, kuris naktį neprikelia, jei miegi tame pačiame kambary)? Koks pavadinimas ir kur pirkote? Ačiū
Prieš keletą metų pirkom šaldytuvą. Svarbiausias kriterijus buvo, kad tyliai dirbtų. Išsirinkom Ardo, kuris parduotuvėj dirbo pakankamai tyliai. Kai atvežė jį į namus, garsas buvo erzinantis. Kvietėm garantinio aptarnavimo meistrą, matavom decibelus, tačiau viskas buvo normalu. Tuomet nuvažiavom į parduotuvę ir išsiaiškinom, kad mūsų išsirinkto modelio šaldytuvuose stovi skirtingų gamintojų kompresoriai (samsungo ir elektroliuxo). Mums šaldytuvą be jokio vargo pakeitė į kitą tokio pačio modelio Ardo tik su elektroliukso kompresoriumi. Likom patenkinti, nes dingo erzinantis zirzimas.