aš tik už mechaninę !!!
QUOTE(RomaR @ 2006 02 23, 13:52)
aš tik už mechaninę !!!
Labai išsamus argumentuotas atsakymas.

QUOTE(TĖTČIUS @ 2006 02 23, 13:09)
Aš pats tik už automatus. Kas dažnai važinėja miesto režimu patarčiau pirkti automatą, o kas užmiestyje ypač kaimo keliukais- paprastą dėžę. O dėl sąnaudų, truputėlį jos būna didesnės. Tačiau kuro sąnaudas lemia ne tik greičių dėžės tipas, bet ir kita- važiavimo stilius ir jei bus sujungti visi pribumbasai tokie kaip kondicionierius ir kt., atitinkamai ir kuro ims daugiau. O perkant automatą varikliai ne tokie jau būna padrožti, nes pavaros perjungėjamos tolygiai, prie reikiamų variklio apsukų. Kas dėl patikimumo, taip jos yra jautresnės kaip ir moterys, bet jeigu bus prižiūrimos, bus laiku keičiami tepaliukai, filtrai, tai ir vargo gali su jomis neturėti. Bet prieš perkant visada reikia nepagailėti pinigėlių ir patikrinti automobilį autorizuotame servise, nes kitaip nagelius apsigrauši, arba vyras vieną
dozę per dieną gali padidinti. 


O kaip aš servise patikrinsiu


Mechanine greiciu deze suteikia daugiau laisves. Gali smagiau pasivazineti, labai padeda stabdyti varikliu. O kai ipranti, taj ir mieste visiskai nesunku su mechanine vazineti. Bent jau as taj niekad negalvoju kuri begi ijungti. As asmeniskai rinkciausi mechanine. Bet jei erzina jungineti begius arba dznai tenka kalbeti telefonu taj automatas gerai. Ar siaip, ar taip, bet automatas palengvina vairavima.
QUOTE(Itka @ 2006 02 23, 22:07)
O kaip aš servise patikrinsiu
Pirksiu tai turguje. Na čia turbūt reikės su pardavėju tartis ir kartu važiuoti į servisą 


Butinai nuvaziuok su pardaveju i turgu, ir jeigu nenori vaziuoti, jau iskarto itarimas kad sh mala.
Papildyta:
QUOTE(Jaura @ 2006 02 23, 23:02)
Mechanine greiciu deze suteikia daugiau laisves. Gali smagiau pasivazineti, labai padeda stabdyti varikliu. O kai ipranti, taj ir mieste visiskai nesunku su mechanine vazineti. Bent jau as taj niekad negalvoju kuri begi ijungti. As asmeniskai rinkciausi mechanine. Bet jei erzina jungineti begius arba dznai tenka kalbeti telefonu taj automatas gerai. Ar siaip, ar taip, bet automatas palengvina vairavima.
Mechanine greiciu deze duoda galimybe pasinaudoti "Overrun fuel cut off" visose masinose su ipursimu yra kuro atjungimas kada riedama su ikaltu begiu, palieka tik oro padavima, kad butu pakankamas slegis ismetimo sistemoje. Taigi kai as pvz riedu nuo narbuto kalno 3 begiu, kuras nesinaudoja, stai koia ekonomija. Bet kai laisvu, naudojasi.
QUOTE(Tetis2005 @ 2006 02 24, 08:30)
Mechanine greiciu deze duoda galimybe pasinaudoti "Overrun fuel cut off" visose masinose su ipursimu yra kuro atjungimas kada riedama su ikaltu begiu, palieka tik oro padavima, kad butu pakankamas slegis ismetimo sistemoje. Taigi kai as pvz riedu nuo narbuto kalno 3 begiu, kuras nesinaudoja, stai koia ekonomija. Bet kai laisvu, naudojasi.


QUOTE(NERA @ 2006 02 24, 17:07)
Jeigu variklis yra su "daugiataskio ipurskimo sistema", pagamintas po 1990 metu, mechanine deze ir nesugedes jo kompiuteris, tada riedant nuo kalno su ijungtu begiu kuras nenaudojamas. Visoms masinoms skirtingai, vienoms kuras atjungiamas jau nuo 2500 apsuku kitoms nuo 2800 ir t.t.
QUOTE(Tetis2005 @ 2006 02 25, 15:01)
Jeigu variklis yra su "daugiataskio ipurskimo sistema", pagamintas po 1990 metu, mechanine deze ir nesugedes jo kompiuteris, tada riedant nuo kalno su ijungtu begiu kuras nenaudojamas. Visoms masinoms skirtingai, vienoms kuras atjungiamas jau nuo 2500 apsuku kitoms nuo 2800 ir t.t.
Na kad visai kuro nenaudotų, tuo labiau senesniuose automobiliuose, kažkaip neteko girdėti. Tu gal apie kažkokį konkretų modelį kalbi? Pats važinėjęs ir su mechanine ir su automatine pavarų dėže, tai galiu pasakyti, kad kuro suvalgo apie 1 l daugiau automatas, bet kaip minėjau ne tik automatinė pacarų dėžė nulemia kuro sąnaudas. Viską įvertinus, tai manau, kad moters automobilis turėtų būti su automatine pavarų dėže, ypač važinėjant mieste- nereikia pastoviai kamščiuose minkyti sankabos pėdalo, o ir sankaba automato retai kada sudyla. aš už automatą.

As vistik uz automatine. Na, kuro ima daugiau, tas teisybe, taciau uz malonumus reikia moketi
Labiausiai man patinka, kad ji visada rieda i prieki. Pvz., stovi eiluteje ant kalniuko, o atleidus stabdi, neriedesi atgal
Ech, geras dalykas tas automatas
Geriau uz ji tik triptronikas




QUOTE(TĖTČIUS @ 2006 02 27, 13:36)
Na kad visai kuro nenaudotų, tuo labiau senesniuose automobiliuose, kažkaip neteko girdėti. Tu gal apie kažkokį konkretų modelį kalbi? Pats važinėjęs ir su mechanine ir su automatine pavarų dėže, tai galiu pasakyti, kad kuro suvalgo apie 1 l daugiau automatas, bet kaip minėjau ne tik automatinė pacarų dėžė nulemia kuro sąnaudas. Viską įvertinus, tai manau, kad moters automobilis turėtų būti su automatine pavarų dėže, ypač važinėjant mieste- nereikia pastoviai kamščiuose minkyti sankabos pėdalo, o ir sankaba automato retai kada sudyla. aš už automatą. 

Bent jau visi BMW, AUDI, Mazda ir Nissan modeliai sita dalyka turi, taigi manau kad mitsubishi, opel ir kiti ne rusiski ir ne kinietiski modeliai turi.
Papildyta:
QUOTE(Lape Snape @ 2006 02 27, 15:29)
As vistik uz automatine. Na, kuro ima daugiau, tas teisybe, taciau uz malonumus reikia moketi
Labiausiai man patinka, kad ji visada rieda i prieki. Pvz., stovi eiluteje ant kalniuko, o atleidus stabdi, neriedesi atgal
Ech, geras dalykas tas automatas
Geriau uz ji tik triptronikas 




Pusiau automatas ir uz mehcanine geriau. Bet triptronikas nevisai tikslus pavadinimas, yra triptronic, easytronic ir visokiu velniu. Netgi DSG yra, su dviem sankabom pusiau automatine, i sportinius VW ir Audi montuojama. Zodziu netik su triptronic buna pusiau automatu. Sekanti masina pusiau automatas ir taskas!
QUOTE(Tetis2005 @ 2006 02 28, 07:30)
Bent jau visi BMW, AUDI, Mazda ir Nissan modeliai sita dalyka turi, taigi manau kad mitsubishi, opel ir kiti ne rusiski ir ne kinietiski modeliai turi.
Papildyta:
Pusiau automatas ir uz mehcanine geriau. Bet triptronikas nevisai tikslus pavadinimas, yra triptronic, easytronic ir visokiu velniu. Netgi DSG yra, su dviem sankabom pusiau automatine, i sportinius VW ir Audi montuojama. Zodziu netik su triptronic buna pusiau automatu. Sekanti masina pusiau automatas ir taskas!
Papildyta:
Pusiau automatas ir uz mehcanine geriau. Bet triptronikas nevisai tikslus pavadinimas, yra triptronic, easytronic ir visokiu velniu. Netgi DSG yra, su dviem sankabom pusiau automatine, i sportinius VW ir Audi montuojama. Zodziu netik su triptronic buna pusiau automatu. Sekanti masina pusiau automatas ir taskas!
Manau nereikalingas, tas pusiau automatas... Panaudosi, tik nusipirkes pabandymui, o poto uzhmirshi ir tik automata naudosi

Tevas Subaru turejo, su tiptronicu tai pora kart pabande ir viskas.
Cia galingose mashinose tai naudojama, o iprastinese nelabai reikalingas dalykas manau.
Pritariu pats važinėju jau penkti metai su "tiptroniku" , keleta kartų pabandžiau juom naudotis - kuro gali sutaupyti biški, bet pats važiavimas tai "nei du nei devyni" jei jau norisi pavaras pačiam junginėti tai perki su mechanine dėže ir varai į priekį, o kadangi esu ramaus važiavimo šalininkas tai naudojuosi "automatu"( nors kai reikia ir tas "automatas" daugeliui duoda dūmų pauostyti)
Kuro uždarymas stabdant pavara buvo jau VAZ 2108 ir vadinasi tai laisvos eigos ekonomaizeriu, kurį turi praktiškai visos vakarietiškos benzininės mašinos jau nuo kokių 80-tų metų(išskyrus "automatus") tame tarpe ir kai kurios karbiuratorinės.
P.S kai paklausi labai peikiančio "automatus" žmogėno, ar važinėjo su tokia , tai 90% atsakymas kad NE, bet girdėjo kad su jom tokios ir anokios problemos. Likusieji 10% arba pataikė ant "suknistos" dėžės, arba per nežinojimą kaip ja nudotis ir prižiūrėti patys ją "sukniso".
Vienuolikti metai dirbu su auto tad manau kad galiu šiokus tokius pastebėjimus pareikšti.
Pagarbiai.
Kuro uždarymas stabdant pavara buvo jau VAZ 2108 ir vadinasi tai laisvos eigos ekonomaizeriu, kurį turi praktiškai visos vakarietiškos benzininės mašinos jau nuo kokių 80-tų metų(išskyrus "automatus") tame tarpe ir kai kurios karbiuratorinės.
P.S kai paklausi labai peikiančio "automatus" žmogėno, ar važinėjo su tokia , tai 90% atsakymas kad NE, bet girdėjo kad su jom tokios ir anokios problemos. Likusieji 10% arba pataikė ant "suknistos" dėžės, arba per nežinojimą kaip ja nudotis ir prižiūrėti patys ją "sukniso".
Vienuolikti metai dirbu su auto tad manau kad galiu šiokus tokius pastebėjimus pareikšti.
Pagarbiai.
