QUOTE(Zilvinas75 @ 2010 06 23, 13:17)
Tai Tezturo klientai uzsisake standartini kambari gali buti patalpinti cokoliniame aukste ?
Siaip pasvarstymas: galetu prie viesbucio aprasymo buti zenkliukas, kad yra cokolinis aukstas su kambariais, nes ne kiekvienas musu kaime turi interneta ir gali pasieiskoti atsiliepimu apie viena ar kita viesbuti.
Gali. Ir buvo patalpine viena mano kliente.Bet pramusiau as jai geresni kambari
QUOTE(Cobre @ 2010 06 23, 13:34)
pala pala, kazkaip ne taip man cia viskas

sutarti as sudarau su organizatoriumi, pinigus moku organizatoriui, viesbucio rezervacija rupinasi organizatorius. tai organizatorius ir iki galo privalo pasirupinti, kad as gauciau tai, uz ka sumokejau. nuo kada nusipirkusi nekokybiska preke is parduotuves as turiu kreiptis i gamintoja? pretenzijos parduotuvei juk tokiu atveju. taip ir cia, preke (kelione + viesbutis) as perku is organizatoriaus, tai prasom tarkites, rupinkites, aiskinkites ir kompensuokite, o nuostolius reikalaukites is to, per kuri juos patyrete, as sutarti sudarau su organizatoriumi, o ne su viesbuciu. Juk jei kazkas su lektuvu nutiks, tai gal neliepsite man paciai eiti aiskintis ir t.t., spresite patys ta situacija tikriausiai, taip ir su viesbuciu. Smurka, as cia tave sutapatinau su organizatoriumi, na bet tikiuosi nesupyksi
As nesiginciju, tu parasei viska teisingai, tik gal ne taip supratai (o gl as nesugebejau tinkamai paaiskinti) ka turejau omenyje. Jeigu mano turistui nesuteikta tai, kas jam priklauso pagal uzsakyma, as uragana sukelsiu, bet jis gaus. Jei ne ta pacia diena, tai kita, o uz ta diena, kuria jis prarado, jam pramusiu kompensacija is viesbucio, nes viesbutis turi garantuoti tai, ka priimdamas rezervacija pazadejo.
Siaip turizmas yra ziauriai sunki sritis ir ne kiekvienas gali joje dirbti. Cia issilaiko tik ypatingai stiprios asmenybes, nes kartais pasitaiko tokiu situaciju, kad nors vilku stauk

Faktiskai organizatoriaus atstovas turisto akyse privalo buti visagalis, nors kartais neimanoma tokiu buti. As del turistu stengiuosi padaryti viska, kas nuo manes priklauso, tik tos galimybes kartais buna oi, kokios ribotos. Tai jeigu uzsirauni ant kokio kvailai principingo zmogelio, vargas garantuotas
QUOTE(*furnikuca* @ 2010 06 23, 14:31)
o man tai baisu darosi, tikiuosi simenoje tokiu nesamoniu nebuna

vos vyra ikalbinau vaziuot , kad tik nebutu pirmas ir paskutinis kartas....
smurka papasakok dauigiau apie simena

o del gultu ir reik skubet vieta uzsiimti
Sako, kad reikia. Labai daznai ant gultu vietoj zmogaus guli tik ranksluostis ir taip net kelias valandas. Bet jau rasiau ir dar karta pkartosiu - tai ne tik Simenos problema, daug kur viesbuciuose taip buna
QUOTE(Shopaholic @ 2010 06 23, 16:56)
Nelabai sutiksiu, musu atveju uzsisakeme kambari sea view, jo vietoje gavome sea side view, tik po 3 paru gavome kambari sea view, o uz 3 paras mums grazins organizatorius permoka, nes cia organizatoriaus kalte

Bet cia su Novaturu taip, gal Teztour tai skaito ne ju kalte
Tai, kad jus negavote kambario, koki uzsakete, yra ne organiztoriaus, o viesbucio kalte. Bet organizatorius jums grazino pinigus, nes su juo sudarete sutarti. Taciau ta pacia suma, o gal net ir didesne, organizatorius tikrai atsieme is tikrojo kaltininko
Kai prekyboje daug tarpininku, kartais sunku susivokti, kas is tiesu yra uz tai atsakingas. Bet kuriuo atveju klientas atsakomybes turi reikalauti is to, su kuo sudare sutarti
Taciau labai daznai buna ir nepagristu pretenziju. Jei tiksliau - ju yra zymiai daugiau nei pagristu