Įkraunama...
Įkraunama...

Toms kurios nori viską žinoti.

Moteriai, renkantis automobili, ir neturinciai elementaraus supratimo apie AG, darbini turi, cilindrus ir pan., pilnai uztektu pernelyg nesigilinus, palygint kuro sanaudas, isreikst jas piniginiais vnt 100- ui km. Ir butu gana 4u.gif Dar gerai atsizvelgti i Vytauto paminetus pliusus bei minusus (vazinejau su dyzeliniu, bet, kai turbina pradejo tepalais "laistytis", labai pigu toliau nebeatrode).
Atsakyti
Aš nežinau kiek tai pagrįstas pastebėjimas, bet kadangi turėjom vienu metu dvi mašinas: benzininę ir dyzelinę, tai puikiai galėjau stebėti visus pliusus ir minusus.

Taip, dyzelio tikrai variklis dirba garsiau, bet kartais mane erzindavo, kai negirdėdavau benzininės variklio visai ax.gif

Taip, dyzelis daug taupesnis ir jį išnaudojom kiek tik galėjom ir tebenaudojam.

Taip, dyzelio priežiūra gerokai brangesnė, kai sugenda. O sugęsti ji mėgsta dažniau nei benzininė (gal todėl, kad sudėtingesnė). Nors remonto kaina didesnė, nei benzininio, bet dėl ekonomiškumo vis gi dyzelis laimi prieš benzininę. Tačiau pralaimi dyzelinis laiko atžvilgiu kiek tenka sugaišti ją tvarkant.

Žiemą neteko niekada turėti nei su viena mašina problemų ir ypatingos preižiūros joms nebūdavo. Gal todėl, kad "garažinės" jos. Dyzelinę mašiną žiemos laiku prieš užkuriant tik žvakes pakaitinu 3-4 kartus, tai tiek ir sugaišti daugiau laiko žiemos metu smile.gif

Ai, pamiršau paminėti, kad su benzinine iš antro bėgo gali pajudėti, o dyzelinė to nelabai mėgsta ir retai pasiduoda tokiam drąstiškui elgesiui blush2.gif Na visko pasitaiko, ar gi ne mirksiukas.gif
Atsakyti
QUOTE(RamuneM @ 2007 04 28, 21:03)
Ai, pamiršau paminėti, kad su benzinine iš antro bėgo gali pajudėti, o dyzelinė to nelabai mėgsta ir retai pasiduoda tokiam drąstiškui elgesiui  blush2.gif Na visko pasitaiko, ar gi ne  mirksiukas.gif

Atvirkščiai! Dyzelinio automobilio sūkio momentas yra daug didesnis. Beje, kam reikia iš vietos važiuoti antra pavara? Juk tam pirma skirta biggrin.gif
Atsakyti
skaiciau gal 10kartu ta pirma zinute, nu gal pavyks suprast smile.gif . bet tarkim auto skebimuose, tai dazniausiai minimas tik variklio darbinis turis, o arklio galiu ne. tai kaip tada rinktis. juk arklio galios yra skirtingos prie kiekvieno variklio darbinio turio.
nu tai as supratau, kad bendram masinos galingumui reiksmes turi darbinis turis, arklio galios ir kiti "prietaisai" apie kuriuos nicnieko nenusimanau..
o del dyzelio, tai taip iseina, kad jis greiciau gali isvistyti greiti ir pan., ar ne i tema cia?
ale sudetingas mokslas.. biggrin.gif
Papildyta:
QUOTE(zhmonijus @ 2007 04 28, 20:50)
Moteriai, renkantis automobili, ir neturinciai elementaraus supratimo apie AG, darbini turi, cilindrus ir pan., pilnai uztektu pernelyg nesigilinus, palygint kuro sanaudas, isreikst jas piniginiais vnt 100- ui km. Ir butu gana  4u.gif Dar gerai atsizvelgti i Vytauto paminetus pliusus bei minusus (vazinejau su dyzeliniu, bet, kai turbina pradejo tepalais "laistytis", labai pigu toliau nebeatrode).

tai del kuro pasiklausi kiek ryja ir vsio, taciau vistiek norisi zinoti ka duoda arklio galios, juk kiek galima vis netokia masina pirkt ir pan. o kas patars, jei ne pati suzinosiu ir pan.
smile.gif
Papildyta:
nu jo kai tik nusipirkom espace, tai net neparode, kaip begiu ijunk, tai draugas junge man, tai niekam neisejo, vis gesdavo ir gesdavo. po to pasirodo, kad trecion bande junk. nu bet dyzeliukas, tai gal butume ir isrove. o ziema tik viena problema buvo - neuzsikure. del to, kad zvakes buvo sugedusios. vienas pazistamas, kuris nebuvo susidures su dyzeliu, aiskino, kad kuro filtras ir pan., o as savo - sakau zvakias, bet kadangi tik jis galejo man padeti, tai pirma pirkau kuro filtra, kai ji pakeite, vistiek neuzsikure, tada pirkau zvakes ir uzsikure.
bet tik va nelabai kas megsta tuos dyzeliukus del ju garsaus darbo. bet paskaicius minusus benzo ir dyzelio, tai dyzelio visi susije su remontu ir jo brangumu, o benzo - tai nenaudingumu. tai tada pagal poreikius, kas ko nori renkasi..
Papildyta:
tai dabar paklausiu:
tarkim:
vienos masinos variklio darbinis turis tarkim 2dm3 ir arklio galiu kokie150
ir kitos taip pat - 2dm3, taciau arklio galiu 120. tai ta pirma bus galingesne?
o jei tarkim 1,8dm3 ir 150 arklio galiu kaip tada. kuri is siu 3 galingesne (bendru poziuriu, tarkim nagrinejant ta pati auto modeli, tik skirtingu duomenu)...
nes tarkim ziurejau peugeot kabrika (kurio tikrai noriu), tai ten jau arklio galios yra 2gubai didesnes, nei paprastu pezu, prie to pacio variklio darbinio turio..
Atsakyti
QUOTE(Kilbukas @ 2007 04 28, 22:08)
bet tarkim auto skebimuose, tai dazniausiai minimas tik variklio darbinis turis, o arklio galiu ne. tai kaip tada rinktis *(1). juk arklio galios yra skirtingos prie kiekvieno variklio darbinio turio.
tai dabar paklausiu:
tarkim:
vienos masinos variklio darbinis turis tarkim 2dm3 ir arklio galiu kokie150
ir kitos taip pat - 2dm3, taciau arklio galiu 120. tai ta pirma bus galingesne?
o jei tarkim 1,8dm3 ir 150 arklio galiu kaip tada. kuri is siu 3 galingesne (bendru poziuriu, tarkim nagrinejant ta pati auto modeli, tik skirtingu duomenu) *(2)...
nes tarkim ziurejau peugeot kabrika (kurio tikrai noriu), tai ten jau arklio galios yra 2gubai didesnes, nei paprastu pezu, prie to pacio variklio darbinio turio..

*:
1. Tam yra internetas (kaip pavyzdys).
2. Jei automobilio modelis ir masė identiški, tai galingiausi būtų 1.8L ir 2L (150AG) varikliai.
P.S.: kitą kart klausimus tvarkingai išdėstyk ir sunumeruok, nes taip iš mišrainės sunku atsirinkinėt...
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Vytautas :): 28 balandžio 2007 - 21:41
smile.gif+2007 04 28, 22:39-->
QUOTE(Vytautas smile.gif @ 2007 04 28, 22:39)
*:
1. Tam yra internetas (kaip pavyzdys).
2. Jei automobilio modelis ir masė identiški, tai galingiausi būtų 1.8L ir 2L (150AG) varikliai.
P.S.: kitą kart klausimus tvarkingai išdėstyk ir sunumeruok, nes taip iš mišrainės sunku atsirinkinėt...

na dabar aiskiau.. smile.gif dekui.. panasiai ir galvojau..
Papildyta:
o kaip del peugeot kabriko..
jo 1 variantas :1,6l, arklio galiu 107..
2 variantas: 1,8l, 90AG
3 variantas: 2l, 134AG..

tai trecias butu geriausias, o kaip kiti ?
Atsakyti
As nesuprantu, ko Tu nesupranti?
Visu auto modeliu tech.charakteristiku mintinai neismoksi, tam yra internetas. O bendram supratimui susidaryt Vyatautas jau parase..daugiau negu pakankamai. o litearaturos ta tema irgi internetas pilnas.

Is situ 3-ju variantu antras pats "bukiausias". Pirmas gal butu netgi geresnis uz treciaji..ziurint i ka orientuojiesi: i taupuma, ar i galia?
Negi sunku susigaudyt?
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo zhmonijus: 28 balandžio 2007 - 21:53
QUOTE(zhmonijus @ 2007 04 28, 22:50)
As nesuprantu, ko Tu nesupranti?
Visu auto modeliu tech.charakteristiku mintinai neismoksi, tam yra internetas. O bendram supratimui susidaryt Vyatautas jau parase..daugiau negu pakankamai. o litearaturos ta tema irgi internetas pilnas.

Is situ 3-ju variantu antras pats "bukiausias". Pirmas gal butu netgi geresnis uz treciaji..ziurint i ka orientuojiesi: i taupuma, ar i galia?
Negi sunku susigaudyt?

nesuprantu ,o tau skauda, kad as paklausiau.. noriu ir klausiu.. nevisi tokie protingi kaip tu.. nebent gimei jau viska zinodama
Papildyta:
visalaik gyvenu apsupty tokiu zmoniu, kurie kai tik sneka apie masinas, tai pas ta toks galingumas, pas kita toks, taciau jie snekant turi omeny tik variklio dartini turi, ir pagal tai sprendzia kurio galingesne, net neziuri i kitas charakteristikas ir masinos gabaritus.. o poto dar lenktyniauja ir aptarineja, pas tave toks ir toks, bet tave apdejau.. nu kosmaras..tai kazkaip norisi man pasijaust protingai ir suzinoti kazka
dar neseniai teko pabendraut su tokiu zmogum, kuris kai pradejo vardyt apie masinas, tai konkreciai nepasake, kad butent tos firmos masinos geros o tos blogos. tiesiog patogumas pas ta, taupumas pas kita ir pan., nu ten tamsus miskas man. o kai pas viena toki mechanika-pazistama paklausiau, kokios masinos geros ir pan., tai jis man audi, bmw ir pan. tai tipo visos kitos s..
Atsakyti
QUOTE(Kilbukas @ 2007 04 28, 22:46)
na dabar aiskiau.. smile.gif dekui.. panasiai ir galvojau..
Papildyta:
o kaip del peugeot kabriko..
jo 1 variantas :1,6l, arklio galiu 107..
    2 variantas: 1,8l, 90AG
    3 variantas: 2l, 134AG..

tai trecias butu geriausias, o kaip kiti ?

Tas dvilitrinis, tai GTi. Baisiai didelės kuro sąnaudos kaip tokiam mažyliui...
Atsakyti
smile.gif+2007 04 28, 20:38-->
QUOTE(Vytautas smile.gif @ 2007 04 28, 20:38)
Beje, kam reikia iš vietos važiuoti antra pavara? Juk tam pirma skirta  biggrin.gif

Retai, bet taip pasitaiko blush2.gif

Tarkim matai, kad reiks prie šviesoforo sustoti ir po truputį lėtinį vis į žemesnę pavarą perjungiant ir dažnai sustoji antra. Ir jei tuoj pat neperjungi į pirmą, tai visko ir pasitaiko. O tuoj pat neperjungi, nes tas kelias sekundes išnaudoji sutramdyti vienam iš trijų savo džiaugsmų ar paduoti kažką vienam iš jų, be ko tuoj pat ištiks, nesuprantamas mums suaugusiems, pasaulio galas ax.gif Paskui, pasirodo jau užsidegusi žalia, o už manęs isterikuoja dar labiau nesuprantamas, jau moteria, vyrų pasaulis ir tuomet bandai iš antros rauti į preikį. Va dyzeliukas to nemėgsta (bent maniškis) lotuliukas.gif

Aprašiau čia jau pačią kritiškiausią situaciją tongue.gif
Atsakyti
smile.gif+2007 04 29, 01:13-->
QUOTE(Vytautas smile.gif @ 2007 04 29, 01:13)
Tas dvilitrinis, tai GTi. Baisiai didelės kuro sąnaudos kaip tokiam mažyliui...

tai tada is likusiu dvieju, geriau rinktis 1,6 su 107Ag, ar 1,8l su mazesnem arklio galiom..?
Atsakyti
QUOTE(Kilbukas @ 2007 04 29, 13:08)
tai tada is likusiu dvieju, geriau rinktis 1,6 su 107Ag, ar 1,8l su mazesnem arklio galiom..?

Sunku pasakyt. Jei reikalinga galia, kuro sąnaudos nesvarbu, tai tada GTi...
Atsakyti