Įkraunama...
Įkraunama...

Valstybės tarnyba

QUOTE(Saharienne @ 2011 07 28, 10:23)
Bet pvz.:  jie juk neduoda jokių teisės aktų sąrašo ar pan.?  blush2.gif  Neįsivaizduoju jei paskambins kaip ir kam ruoštis  unsure.gif

Na bent jau as kazkada i pakaitines vieta patekau dalyvaudama konkurse i nuolatine vieta-jie pasilieka anketas ir veliau kai prireikia pakaitinio paskambina, jokio konkurso, tiesiog pasiulo darba, o tavo reikalas sutikti arba ne smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Fabiana @ 2011 07 28, 12:14)
O yra šansų pakliūti į pakaitinio valstybės tarnautojo vietą, jei neturi patirties?  g.gif


Na, bent jau mano istaigoj, kiek zinau, visus pakaitinius prieme be patirties, paciai teko apmokyti viena naujoke, isleidus kolege i motinystes atostogas, ir kas keisciausia, beveik visi pakaitiniai perejo i nuolatines vietas, tiesiog suzybejo, uzsirekomendavo, kitaip vadovybe ziurejo, o po to, ir konkurse daug lengviau, nes jau ir patirtis yra, ir igudziai.
Atsakyti
ech, noreciau jei tik butu galimybe ir pakaitine pabut ax.gif


bet savam mieste tokiu prosvaisciu maza... viskas per partijas doh.gif nejau ir man reiks i kokia stot unsure.gif
Atsakyti
QUOTE(Saharienne @ 2011 07 28, 09:23)
Bet pvz.:  jie juk neduoda jokių teisės aktų sąrašo ar pan.?  blush2.gif  Neįsivaizduoju jei paskambins kaip ir kam ruoštis  unsure.gif

Turbūt, kad ne.
Galima išsinagrinėti institucijos veiklos sritį, struktūrą, tikslus, uždavinius, pasiskaityti pagrindinius teisės aktus, reglamentuojančius veiklą. Ir, žinoma, būti pasiruošus išgirsti klausimų apie save. Kodėl būtent čia, kokios savybės labiausia tinkamos darbui ir pan.
QUOTE(Fabiana @ 2011 07 28, 12:14)
O yra šansų pakliūti į pakaitinio valstybės tarnautojo vietą, jei neturi patirties?  g.gif

Be abejo. Jei prie reikalavimų nėra nurodyta darbo patirtis mirksiukas.gif
QUOTE(Fabiana @ 2011 07 28, 15:27)
Bet ar apsimoka į pakaitinio vietą imti visiškai ,,žalią" žmogų? Juk darbas ir taip laikinas, o dar gaišti tą laiką apmokymams  g.gif
Būna, kad apsimoka. Vien todėl, kad neretai geras specialistas nenori pakaitinio vietos ir ieškosi nuolatinės pozicijos. Lieka tie, kurie be patirties. cool.gif
Atsakyti
Prisiminiau, kad esu dalyvavusi NMA atrankoj i pakaitines..tai tiek visko priklausinejo...visos dalyves isejo apsalusios unsure.gif Is bendro issilavinimo daug buvo, is spec srities irgi ziauriai smulkiai klausinejo..man tai siek tiek absurdiskai..(kaip ir daugelyje su teise susijusiu dalyku), kai turi zinoti visokias smulkmenas is tam tikros srities, ka paskui dirbant turetum ismokti eigoje... rolleyes.gif
Dar kitas pastebejimas...gal ten darbuotojai neturi ka veikti, jei atrakoje i pakaitines dalyvauja gal 7 zmones, jei ne daugiau doh.gif
Zodziu egzaminelis kaip reikiant... blink.gif
Atsakyti
QUOTE(summersun @ 2011 07 30, 09:47)
Na, bent jau mano istaigoj, kiek zinau, visus pakaitinius prieme be patirties, paciai teko apmokyti viena naujoke, isleidus kolege i motinystes atostogas, ir kas keisciausia, beveik visi pakaitiniai perejo i nuolatines vietas, tiesiog suzybejo, uzsirekomendavo, kitaip vadovybe ziurejo, o po to, ir konkurse daug lengviau, nes jau ir patirtis yra, ir igudziai.

na as i pakaitines irgi atejau tiesiai is universiteto be darbo patirties, po pusmecio atsirado musu skyriuje laisva nuolatine vieta, konkurso budu perejau i ja, o dar po kiek laiko atsirado laisva vieta kitame skyriuje grynai man pagal profesija, taigi vel be problemu konkurso budu perejau ten smile.gif Zodziu visada lengviau laimeti konkursus kai esi jau tos institucijos darbuotojas smile.gif
Atsakyti
laba wink.gif
gal yra dalyvavusiu i VT i teisma ? idomu kokie tenai uzduodami klausimai egzamino metu 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(Gita22 @ 2011 08 10, 14:10)
laba wink.gif
gal yra dalyvavusiu i VT i teisma ? idomu kokie tenai uzduodami klausimai egzamino metu  4u.gif

Kažkada labai seniai dalyvavau. Įstrigo tik vienas klausimas-kas rašoma į protokolą, jei vartojami necenzūriniai žodžiai biggrin.gif . Teisingo atsakymo nežinau rolleyes.gif .
Atsakyti
QUOTE(Gita22 @ 2011 08 10, 14:10)
laba wink.gif
gal yra dalyvavusiu i VT i teisma ? idomu kokie tenai uzduodami klausimai egzamino metu  4u.gif

Jūs gal į posėdžių sekretores planuojate eiti? blush2.gif Aš šiaip darbo neieškau, bet man žiauriai smalsu, kaip viskas ten vyksta bigsmile.gif
Atsakyti
QUOTE(Fabiana @ 2011 08 10, 15:06)
Jūs gal į posėdžių sekretores planuojate eiti?  blush2.gif  Aš šiaip darbo neieškau, bet man žiauriai smalsu, kaip viskas ten vyksta  bigsmile.gif


i rastines vedejas. Viskas vyksta tas pats kaip ir kiekviename konkurse, tik vat idomu, skaitau duota medziaga, ir neisivaizduoju kokio pobudzio klausimai bus duoti.
Aciu Singe uz atsakyma wink.gif
Atsakyti
Aš turiu viena klausimuką, tikiuos į tinkamą temą rašau..
taiva vis paskaitinėju darbo skelbimus Į VT ir pan. ir vat ten parašyta "mokėti anglų kalbą B2 lygiu (ar kitu lygiu)". Kur čia tuos lygius nustato?

Tikiuos supratote mano klausimą smile.gif smile.gif
Atsakyti
QUOTE(mylittle @ 2011 08 16, 12:54)
Aš turiu viena klausimuką, tikiuos į tinkamą temą rašau..
taiva vis paskaitinėju darbo skelbimus Į VT ir pan. ir vat ten parašyta "mokėti anglų kalbą B2 lygiu (ar kitu lygiu)". Kur čia tuos lygius nustato?

Tikiuos supratote mano klausimą  smile.gif  smile.gif

SUPRATIMAS
Klausymas
A 1: Gebu suprasti žinomus žodžius ir pačias bendriausias frazes apie save, šeimą bei artimiausią aplinką, jeigu
žmonės kalba lėtai ir aiškiai.
A 2: Gebu suprasti frazes ir dažniausiai vartojamus žodžius, susijusius su būtiniausiomis reikmėmis, pvz.: bendro
pobūdžio informaciją apie asmenį ir šeimą, apsipirkimą, vietovę, įsidarbinimą. Suprantu trumpų, aiškių ir
paprastų žinučių bei skelbimų prasmę.
B 1: Gebu suprasti esmę, kai aiškiai kalbama bendrine kalba gerai žinomomis temomis, kuriomis tenka bendrauti
darbe, mokykloje, poilsiaujant ir pan. Gebu suprasti daugelio radijo ir televizijos laidų apie kasdienius dalykus,
asmeninėmis ar profesinėmis temomis esmę, kai kalbėjimo tempas santykinai lėtas, o tarimas aiškus.
B 2: Gebu suprasti išplėtotą kalbą ir paskaitas bei sekti net sudėtingą samprotavimą, jeigu tema neblogai žinoma.
Gebu suprasti daugumą TV žinių ir laidų apie kasdienius dalykus. Gebu suprasti daugumą filmų bendrine
kalba.
C 1: Gebu suprasti išplėtotą kalbą, net jei jos struktūra nėra visiškai aiški, o ryšiai tik numanomi, bet nepateikiami
akivaizdžiai. Gebu be didelių pastangų suprasti televizijos programas ir filmus.
C 2: Nesunkiai suprantu bet kokią sakytinės kalbos atmainą, tiek girdimą tiesiogiai, tiek transliuojamą, net kai
kalbama natūraliai greitu tempu, jeigu turiu šiek tiek laiko priprasti prie akcento.
Skaitymas
A 1: Gebu suprasti įprastinius pavadinimus, žodžius ir labai paprastus sakinius, pvz., iš skelbimų, plakatų ar
katalogų.
A 2: Gebu skaityti labai trumpus, paprastus tekstus. Gebu rasti specifinę, numatomą informaciją paprastuose
kasdieniuose tekstuose: skelbimuose, reklaminiuose lapeliuose, meniu, tvarkaraščiuose, ir gebu suprasti
trumpus, paprastus asmeninius laiškus.
B 1: Gebu suprasti tekstus, kuriuose daug dažnai vartojamų žodžių ir gramatinių formų bei konstrukcijų, susijusių
su kasdieniu gyvenimu ar darbu. Gebu suprasti įvykių, jausmų ir norų aprašymus asmeniniuose laiškuose.
B 2: Gebu skaityti straipsnius ir pranešimus, kuriuose keliamos šiuolaikinės problemos, reiškiamas tam tikras
rašytojo požiūris ir nuomonė. Gebu suprasti šiuolaikinę prozą.
C 1: Gebu suprasti ilgus ir sudėtingus informacinius ar grožinės literatūros tekstus, suvokti stilių skirtumus. Gebu
suprasti specializuotus straipsnius ir ilgesnes technines instrukcijas, net jei jie nesusiję su mano veiklos sritimi.
C 2: Gebu lengvai skaityti beveik visų rašytinės kalbos atmainų tekstus: santraukas, struktūriškai ar kalbos atžvilgiu
sudėtingus tekstus, pvz., vadovėlius, specialybės straipsnius ar grožinės literatūros tekstus.
KALBĖJIMAS
Bendravimas žodžiu
A 1: Gebu bendrauti paprasta kalba, jeigu pašnekovas pasirengęs pakartoti ar perfrazuoti, pasakyti lėčiau ir padėti
suformuluoti mintį. Gebu klausti ir atsakyti į paprastus klausimus apie būtiniausius poreikius arba gerai
žinomus dalykus.
A 2: Gebu bendrauti atlikdamas (-a) įprastines nesudėtingas užduotis, kai reikia tiesiogiai pasikeisti informacija
gerai žinomomis temomis. Gebu kalbėti trumpais sakiniais buitinėmis temomis, nors ne visada suprantu tiek,
kad galėčiau palaikyti pokalbį.
B 1: Gebu bendrauti daugelyje situacijų, į kurias galiu patekti keliaudamas po šalį, kurioje kalbama ta kalba. Gebu
nepasirengęs įsitraukti į pokalbį žinomomis, dominančiomis arba kasdienio gyvenimo temomis, pvz., apie
šeimą, pomėgius, darbą, keliones ir naujausius įvykius.
B 2: Gebu gana laisvai ir spontaniškai bendrauti, todėl galiu normaliai bendrauti su asmenimis, kuriems ta kalba yra
gimtoji. Gebu aktyviai dalyvauti diskusijose, kurių kontekstas gerai žinomas, pateikti ir pagrįsti savo nuomonę.
C 1: Gebu bendrauti laisvai ir spontaniškai beveik neieškodamas (-a) posakių. Gebu veiksmingai ir lanksčiai vartoti
kalbą socialiniais ir profesiniais tikslais. Gebu tiksliai formuluoti idėjas ir nuomones, sumaniai susieti savo ir
pašnekovų nuomones.
C 2: Gebu be pastangų dalyvauti bet kuriame pokalbyje ir diskutuoti vartodamas (-a) idiomas ir šnekamosios kalbos
posakius. Gebu laisvai reikšti mintis, tiksliai perteikti reikšmių atspalvius. Jei iškyla sunkumų, gebu pradėti iš
naujo ir lengvai persakyti kitaip, kad pašnekovas net nepastebėtų sutrikimo.
Informacijos pateikimas žodžiu
A 1: Gebu vartoti paprastas frazes ir sakinius gyvenamajai vietai ir pažįstamiems žmonėms apibūdinti.
A 2: Gebu vartoti paprastų frazių ir sakinių rinkinį apibūdindamas (-a) savo šeimą ir kitus žmones, gyvenimo
sąlygas, savo išsilavinimą ir dabartinį arba buvusį darbą.
B 1: Gebu paprastai sieti frazes, kad apibūdinčiau patirtį, įvykius, svajones, viltis ir siekius. Gebu trumpai pateikti
nuomonių ir planų priežastis ir paaiškinimus. Gebu pasakoti arba atpasakoti knygos ar filmo siužetą, išreikšti
savo požiūrį.
B 2: Gebu aiškiai, detaliai apibūdinti daug dalykų, susijusių su savo interesų sfera. Gebu paaiškinti požiūrį į tam
tikrą sritį, pateikti įvairių nuomonių privalumus ir trūkumus.
C 1: Gebu aiškiai, detaliai apibūdinti sudėtingus reiškinius, sujungti smulkesnes temas, išskirti specifinius aspektus
bei apibendrinti, pateikdamas atitinkamas išvadas.
C 2: Gebu aiškiai ir sklandžiai apibūdinti ar argumentuoti, pasirinkdamas stilių, kuris atitinka situaciją ir tinkamą,
logišką struktūrą, todėl pašnekovas gali pastebėti ir įsiminti svarbiausius dalykus.
RAŠYMAS
A 1: Gebu užrašyti paprastą, trumpą tekstą ant atviruko, pvz., šventinį sveikinimą. Gebu į nustatytos formos
dokumentus įrašyti asmens duomenis, pvz., viešbučio registracijos lapelyje įrašyti savo pavardę, tautybę,
adresą.
A 2: Gebu rašyti trumpas, paprastas pastabas ar žinutes. Gebu parašyti labai paprastą asmeninį laišką, pvz., kam
nors už ką nors padėkoti.
B 1: Gebu parašyti paprastą rišlų tekstą gerai žinomomis ar dominančiomis temomis. Gebu rašyti asmeninius
laiškus, apibūdinti patirtį ir įspūdžius.
B 2: Gebu parašyti aiškų detalų tekstą daugeliu temų, susijusių su mano interesais. Gebu parašyti rašinį ar
ataskaitą ir pateikti duomenis ar priežastis, kurios paremia ar paneigia tam tikrą požiūrį. Gebu rašyti laiškus ir
pabrėžti įvykių ir patirties svarbą man.
C 1: Gebu išreikšti savo mintis aiškiais ir gerai struktūrizuotais tekstais bei gana išsamiai apibūdinti savo požiūrį.
Gebu rašyti apie sudėtingus dalykus laiškuose, rašiniuose ir ataskaitose, pabrėžti, mano nuomone,
svarbiausius dalykus. Gebu rašyti įvairius tekstus, atsižvelgdamas (-a) į skaitytoją.
C 2: Gebu parašyti aiškų, sklandų tinkamo stiliaus tekstą. Gebu rašyti sudėtingus laiškus, ataskaitas ar straipsnius,
kuriuose aiškiai išdėstyta tema, jie yra tinkamos, logiškos struktūros, todėl skaitytojas gali pastebėti ir įsiminti
svarbiausius dalykus. Gebu rašyti specialybės ar grožinės literatūros tekstų santraukas ir apžvalgas.
Atsakyti