QUOTE(Gule @ 2010 08 30, 18:36)
Pasiplanuoju kiekvienos pamokos tėmeles, numatau pamokų skaičių kiekvienai tėmelei, juk maždaug žinau, kiek pamokų reikia mano vaikams vienai ar kitai medžiagai išeiti. Žinoma, pasitaiko ir taip, kad mokiniai pakoreguoja mano planus

Juk vis tiek ilgalaikiame plane numatome pamokų skaičių kievienai temai.
Aš irgi panašiai darau, nes jeigu nepasiplanuoju, tai išsitęsia man tas skyrius ilgiau negu skirta buvo.Atrodo dar tą galiu duoti ar kitą papildomą medžiagą.Po to nebespėju su ilgalaikiu.Trumpalaikis planas labai drausmina mokytoją neįsijausti .Tie mokiniai,kurie mokosi išmoksta per jiems skirtą laiką, o kurie nesimoko, tai nors kiekvienais metais mokyk tą patį, vistiek bus kaip naujas dalykas.