QUOTE(Giedre.vs @ 2010 10 21, 10:05)
Man taip juokinga buvo šiandien per tą tyrimą. Ten kalbina ją. Klausia: Tu sesę ar brolį turi? Sako, ne tik pelę. (Vakar vakare susipyko su sese). O po to ten dar kažko paklausinėjo ir pabaigoj klausia: o kas tavo geriausia draugė?
Sesė

Kaip miela

Iš tiesų, kaip miela
QUOTE(danske @ 2010 10 21, 11:13)
Sutinku ir su Jurgitele, ir su Jolitele. Sneketi,sneketi ir sneketi. Bet juk ir su girdinciu vaiku sneki.
Pvz. kas cia-muse. Kodel muse? Kazka pasakai, po keliu minuciu- o kas cia? Ir taip galima pusvalandi. Jei pasakai- nebesuk ma galvos, seka klausimas- kodel?
Ir t.t. Kol ateina pietu arba nakties miego laikas
Nesupykit, bet man susidarė toks įspūdis, kad KI jums atrodo kaip panacėja ir jūs jau esate apsisprendusi, o dauguma mūsų vis dar norim jus įtikinti, kad reikia maksimaliai išnaudoti esančias galimybes ir tik nesėkmės atveju implantuoti. Nežinau, pas kokį surdopedagogą buvote, bet vienas kartas yra visiškai nieko nereiškiantis. Kai kuriuos vaikus reikia prisijaukinti pamažu, o ypač tokius, kurie turi problemų. O net ir darbas su surdopedagogu prieš implantaciją tik padės, nes mokės žymiai daugiau nei prieš tai.
Ir kiek esu susidariusi nuomonę, tai implanto įdėjimas nepadaro vaikučiu tokiu pat girdinčiuoju kaip mes. Merginos, ar klystu?
Aš ne prieš implantus, kai jie būtini...

Nors kartais pagalvoju, kad mes, girdintieji, leidžiam sau būti dievu, visa ko sprendėju.

Kiek esu skaičiusi straipsnių apie kurčiuosius ir neprigirdinčius, tai daugumą jų erzina noras juos suvienodinti su girdinčiaisiais. Atvirai pasakius, niekada nedėčiau implanto vaikui, turinčiam klausos likučius... Tik po metų juodo darbo, jei vaikas taip ir liktų pradiniame taške, pradėčiau galvoti apie implantaciją. Juk tokie puikūs atvejai, kaip mūsų forume, nėra vienintelė realybė. Yra vaikų, kurie negali gyventi su implantu ir turi daug psichologinių, elgesio problemų.
Tiesą pasakius, aš kartais pagalvoju, kad vagiu iš savo vaiko tapatybę, kurią jai skyrė gamta

. Kad dėl savo ambicijų/supratimo/nuomonės/išankstinio nusistatymo ir manymo, kad žinau, kaip jau bus geriau viduje pasišiaušiu, kai jos mokslai krypsta kurčiųjų pasaulio, o ne girdinčiųjų link. Tik dabar išmokau patylėti, sukramtyti ir suvirškinti tai, ką sako surdopedagogė. Ir pamatyti, jog tai, ką darom dabar, ateity atrodys taip, kaip norim, kad būtų. Turbūt iš begalinio noro apsaugoti savo vaiką nuo patyčių ir skausmo aš noriu, kad ji kuo mažiau skirtųsi nuo bendraamžių... Tačiau kartais iš pasalų užklumpa mintis, kad elgiuosi savanaudiškai... Bet gal ir reikia būti savanaudei, kad tavo vaikas pasaulyje jaustųsi smagiau?
QUOTE(danske @ 2010 10 21, 13:48)
Kad netureciau skaudzios patirties, tiksliau veltui praleisto laiko, galbut sutikciau visiskai. Bet dabar tik pusiau.
O su kuo susijusi ta skaudi patirtis? Nes labai sunku suprasti, kas lemia tokį pasirinkimą