QUOTE(Plumeria @ 2008 08 08, 16:44)
bet kai pernai naudojomės, tokių nesamonių nebuvo, tik šiemet atsirado
o naudojam lygiai taip pat kaip ir pernai, niekas nepasikeitė naudojimo įpročiuose
o kaip gali užsikimšti kondensato vamzdis ir kur jis yra. ar mes patys galime pasižiūrėti ar jis užsikimšęs?
sweiki, .. o klausimas ar po sezono2007 (beje ir pries 2008 sezona) buvo atlikta profilaktika. Ar lankesi firmos meistrai , kurie irenge kodikus.
Kad ir kokį kondicionierių sugalvotumėte įsirengti, be profilaktinių patikrinimų neapsieisite. Patikrinimus geriausia daryti du kartus per metus prieš sezono pradžią ir sezono pabaigoje. Juolab, jei planuojate kondicionierių naudoti žiemą, patalpoms šildyti. Profilaktikos metu patikrinamas sistemos veikimas, šaldymo agento kiekis, išvalomi filtrai, drenažo sistema. Oro kondicionavimo sistemos patikrinimą gali atlikti tik kvalifikuotos firmos darbuotojai, net ir jei turite mobilų kondicionierių. Tinkamai prižiūrint ir naudojant patikimo gamintojo kondicionierių, juo galėsite naudotis dešimt ir daugiau metų.
Neapsigaukite, sakoma .. VA! 3m garantija. O jei, staiga kox gedimas. Tiekejas/pardavejas iskart klausia: .. kur jusu aptarnavimo lapas su atzymomis, kas atliko aptarnavima? .. o ten nieko ner .. tuscia. Va cia ir prasideda... TAD MES nieko negalime padeti ir pan .. jus neteisingai eksploatavote ... ir t.t
TAD, geriau issikviesti meitrus ir atlikti profilaktika(butinai irasyti ka atliko), kad poto galva neskaudetu. Paslauga tekainuoja 50-80lt.