QUOTE(wilike @ 2006 11 05, 16:20)
Aš ir nesiskundžiu dujom, nors pirma labai prieštaravau.Bet susidėjom firmoj, puikiai važiuoja, jokio kvapo ir dujų ryja panašiai kaip benzo. O dabar turim kitą mašiniuką, tai vėl varysim, akd perdėtų iš senos dujas. O kad važiuotų ir ant benzo ir nat dųjų, tai reik užvest butinai benzu ir karts nuo karto pavažinėt benzu.Na geriausiai pilną baką išvažinėt vien benzu, nekaitaliojant tai ant benzo tai ant dujų.Tada mašiniukas važiuos kuo puikiausiai. O mes net praitą žiemą kai buvo didžiausi šalčiai savo senučiuką opeliuką užkūrėm Aš atvažiavau į darbą su savo mašiniukų, o va šefai mūsų naujom mašinom užšalo
Šiuo metu ir ateityje dujų įrangos montavimą reikėtų labai gerai apgalvoti. Jei per metus nuvažiuojate iki 10000km yra apskaičiuota, kad montuoti dujų įrangos neverta, nes ji neatsipirks (turint omenyje, kad kai dujų kaina nukris po Mažeikių Naftos nelaimės, ji visvien toliau tolygiai kils).
Pagrindiniai automobilinių dujų, kaip kuro, trūkumai:
1. Svyruojanti kaina (benzino kaina stabilesnė, arba pokyčiai ne tokie ryškūs).
2. 100km nuvažiuoti sunaudosite 20% dujų daugiau, nei važiuotumėte benzinu.
3. Sumažėjusi variklio galia (išskyrus tuos atvejus, jei sumontuota sekvencinė dujų įranga, tačiau tokios įrangos kaina yra kone dvigubai didesnė už paprastos dujų įrangos kainą).
4. Krenta variklio ilgaamžiškumas, nes dujų savitoji degimo šiluma yra didesnė nei benzino. Be to, dujos nėra tokios "riebios" fiziškai, priešingai nei benzinas. Todėl, naudojant suskystintas dujas padidėja trintis tarp cilindro ir stūmoklio, dėl to variklio darbinė temperatūra yra didesnė, jis labiau dyla.