Įkraunama...
Įkraunama...

Automobiliai su dujine įranga

QUOTE(wilike @ 2006 11 05, 16:20)
Aš ir nesiskundžiu dujom, nors pirma labai prieštaravau.Bet susidėjom firmoj, puikiai važiuoja, jokio kvapo ir dujų ryja panašiai kaip benzo. O dabar turim kitą mašiniuką, tai vėl varysim, akd perdėtų iš senos dujas. O kad važiuotų ir ant benzo ir nat dųjų, tai reik užvest butinai benzu ir karts nuo karto pavažinėt benzu.Na geriausiai pilną baką išvažinėt vien benzu, nekaitaliojant tai ant benzo tai ant dujų.Tada mašiniukas važiuos kuo puikiausiai. O mes net praitą žiemą kai buvo didžiausi šalčiai savo senučiuką opeliuką užkūrėm  thumbup.gif  Aš atvažiavau į darbą su savo mašiniukų, o va šefai mūsų naujom mašinom užšalo  lotuliukas.gif



Šiuo metu ir ateityje dujų įrangos montavimą reikėtų labai gerai apgalvoti. Jei per metus nuvažiuojate iki 10000km yra apskaičiuota, kad montuoti dujų įrangos neverta, nes ji neatsipirks (turint omenyje, kad kai dujų kaina nukris po Mažeikių Naftos nelaimės, ji visvien toliau tolygiai kils).

Pagrindiniai automobilinių dujų, kaip kuro, trūkumai:
1. Svyruojanti kaina (benzino kaina stabilesnė, arba pokyčiai ne tokie ryškūs).
2. 100km nuvažiuoti sunaudosite 20% dujų daugiau, nei važiuotumėte benzinu.
3. Sumažėjusi variklio galia (išskyrus tuos atvejus, jei sumontuota sekvencinė dujų įranga, tačiau tokios įrangos kaina yra kone dvigubai didesnė už paprastos dujų įrangos kainą).
4. Krenta variklio ilgaamžiškumas, nes dujų savitoji degimo šiluma yra didesnė nei benzino. Be to, dujos nėra tokios "riebios" fiziškai, priešingai nei benzinas. Todėl, naudojant suskystintas dujas padidėja trintis tarp cilindro ir stūmoklio, dėl to variklio darbinė temperatūra yra didesnė, jis labiau dyla.
Atsakyti
o as pries dujas doh.gif nu man jos pavojingai skamba,ir atrodo saugesne masina su bendzu nei su dujom,ir dujos varikliuj ne i nauda( gadina kazkiek),be to dabar bendzo kainos skiriasi nej duju...is pradziu kai pirkom masina galvojom dujas isitatyt,juolab kad yra padaryta ta skyle"dujoms",bet dabar jau apsigalvojau,man gerai ir bendzinas 4u.gif
Atsakyti
smile.gif+2006 11 05, 17:05-->
QUOTE(Vytautas smile.gif @ 2006 11 05, 17:05)
Šiuo metu ir ateityje dujų įrangos montavimą reikėtų labai gerai apgalvoti. Jei per metus nuvažiuojate iki 10000km yra apskaičiuota, kad montuoti dujų įrangos neverta, nes ji neatsipirks (turint omenyje, kad kai dujų kaina nukris po Mažeikių Naftos nelaimės, ji visvien toliau tolygiai kils).

Pagrindiniai automobilinių dujų, kaip kuro, trūkumai:
1. Svyruojanti kaina (benzino kaina stabilesnė, arba pokyčiai ne tokie ryškūs).
2. 100km nuvažiuoti sunaudosite 20% dujų daugiau, nei važiuotumėte benzinu.
3. Sumažėjusi variklio galia (išskyrus tuos atvejus, jei sumontuota sekvencinė dujų įranga, tačiau tokios įrangos kaina yra kone dvigubai didesnė už paprastos dujų įrangos kainą).
4. Krenta variklio ilgaamžiškumas, nes dujų savitoji degimo šiluma yra didesnė nei benzino. Be to, dujos nėra tokios "riebios" fiziškai, priešingai nei benzinas. Todėl, naudojant suskystintas dujas padidėja trintis tarp cilindro ir stūmoklio, dėl to variklio darbinė temperatūra yra didesnė, jis labiau dyla.

Sutinku kad varikliui negerai, bet kad 20 proc daugiau degalų tai nelabai. bet jeiguu daug važinėji, tai apsimoka. Na nekalbu dabar kai dujų kaina kosminė, o kai kur iš vis dujų nėra sad.gif Bet mes dedamės duajs dėl to, akd įmonė apmoka, o benzo ir dyzelio ne sad.gif
Atsakyti
QUOTE(wilike @ 2006 11 05, 18:04)
Sutinku kad varikliui negerai, bet kad  20 proc daugiau degalų tai nelabai. bet jeiguu daug važinėji, tai apsimoka. Na nekalbu dabar kai dujų kaina kosminė, o kai kur iš vis dujų nėra sad.gif Bet mes dedamės duajs dėl to, akd įmonė apmoka, o benzo ir dyzelio ne sad.gif


Įrodymas dėl dujų sanaudų lyginant su benzinu (vistik atmintis neapgavo! ax.gif )

Citata: "..."Lietuva Statoil" Pardavimo ir tiekimo departamento direktorius Skirmantas Mačiukas.
Anot jo, apskaičiuota, kad 100 kilometrų nuvažiuoti dujų reikia 20 proc. daugiau negu benzino."

Originalas čia .
Atsakyti
smile.gif+2006 11 05, 17:05-->
QUOTE(Vytautas smile.gif @ 2006 11 05, 17:05)
Šiuo metu ir ateityje dujų įrangos montavimą reikėtų labai gerai apgalvoti. Jei per metus nuvažiuojate iki 10000km yra apskaičiuota, kad montuoti dujų įrangos neverta, nes ji neatsipirks (turint omenyje, kad kai dujų kaina nukris po Mažeikių Naftos nelaimės, ji visvien toliau tolygiai kils).

Pagrindiniai automobilinių dujų, kaip kuro, trūkumai:
1. Svyruojanti kaina (benzino kaina stabilesnė, arba pokyčiai ne tokie ryškūs).
2. 100km nuvažiuoti sunaudosite 20% dujų daugiau, nei važiuotumėte benzinu.

pirmi du punktai nera tokie svarbus.
Kadangi jau yra duju iranga ir tikiu, kad jinai atsipirko, nes per menesi vidutiniskai nuvaziuojame 1200-1600km ( 3-4 bakai duju). Ir svyruojanti kaina aisku, gal ir erzina, bet kol duju kaina yra mezesne uz benzino, tol apsimoka vazineti, nes dabar masina yra sureaguliuota vaziavimui dujomis ir ryja tiek pat duju ir benzino. Benzino, gal ir daugiau.
Cia as aisku turiu omeny, kai duju iranga jau sumontuota.
Dabar gal jau ir abejociau ar deti dujas.
Atsakyti
negaliu pakęsti kos smarvės kai priešais nosį kas padūmina blink.gif , o šiaip jau turbūt nelabai apsimoka rolleyes.gif
Atsakyti
QUOTE(Silvute @ 2006 11 05, 20:18)
pirmi du punktai nera tokie svarbus.
Kadangi jau yra duju iranga ir tikiu, kad jinai atsipirko, nes per menesi vidutiniskai nuvaziuojame 1200-1600km ( 3-4 bakai duju). Ir svyruojanti kaina aisku, gal ir erzina, bet kol duju kaina yra mezesne uz benzino, tol apsimoka vazineti, nes dabar masina yra sureaguliuota vaziavimui dujomis ir ryja tiek pat duju ir benzino. Benzino, gal ir daugiau.
Cia as aisku turiu omeny, kai duju iranga jau sumontuota.
Dabar gal jau ir abejociau ar deti dujas.


Na, toks ir sureguliavimas - prisuktas padavimas gan griežtokai, jei jau ryja tiek pat, ar net mažiau, lyginant su benzinu. Dėl to turėtų nukentėti variklio darbas, galia žymiai sumažėti. Negęsta variklis? O jei nepaslaptis, koks automobilis ir koks variklis?

Dėl tos smarvės, jei dujų įranga tvarkingai sureguliuota, t.y. tvarkingai sureguliuotas degimas, dujų padavimas, tai nebus tos smarvės. Dujų smarvės priežastis - per didelis dujų kiekio padavimas. Jos nespėja sudegti, todėl dalis jų tiesiog išmetama per išmetimo sistemą - duslintuvą (jei toks yra, žinoma lotuliukas.gif )
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Vytautas :): 06 lapkričio 2006 - 00:46
QUOTE(katiliukas @ 2006 11 05, 23:53)
negaliu pakęsti kos smarvės kai priešais nosį kas padūmina  blink.gif , o šiaip jau turbūt nelabai apsimoka  rolleyes.gif

jeigu viskas gerai sureguliuota nėra jokios smarvės tongue.gif
Papildyta:
QUOTE(Silvute @ 2006 11 05, 20:18)
pirmi du punktai nera tokie svarbus.
Kadangi jau yra duju iranga ir tikiu, kad jinai atsipirko, nes per menesi vidutiniskai nuvaziuojame 1200-1600km ( 3-4 bakai duju). Ir svyruojanti kaina aisku, gal ir erzina, bet kol duju kaina yra mezesne uz benzino, tol apsimoka vazineti, nes dabar masina yra sureaguliuota vaziavimui dujomis ir ryja tiek pat duju ir benzino. Benzino, gal ir daugiau.
Cia as aisku turiu omeny, kai duju iranga jau sumontuota.
Dabar gal jau ir abejociau ar deti dujas.

mums ir apsimoka, nes pilam 2-3 kartus per savaitę. o ir dujų tikrai ryja tiek pat kiek benzo, ir nesakyčiau kad mažai paduoda, juk reguliuota su kompiuteriu kažkokiu. o ir variklis negęsta, kaip čia kažkas rašė.
Atsakyti
smile.gif+2006 11 06, 01:45-->
QUOTE(Vytautas smile.gif @ 2006 11 06, 01:45)
Na, toks ir sureguliavimas - prisuktas padavimas gan griežtokai, jei jau ryja tiek pat, ar net mažiau, lyginant su benzinu. Dėl to turėtų nukentėti variklio darbas, galia žymiai sumažėti. Negęsta variklis? O jei nepaslaptis, koks automobilis ir koks variklis?

mazda 626, 2 litrai su ipurskimu. duju iranga sudare 25 procentus automobilio kainos. Is pradziu nusipirkome auto, o po to statem dujas.
Padavima galima ir labiau prisukti - bandeme, tik nepatiko. Dabar dirba visai normaliai, negesta, galios uztenka. Aisku jauciasi skirtumas tarp uzpilamu duju - jeigu prastesnes kokybes tenka, tai tada norisi, kad labiau trauktu, bet paemus vidurki, tai tikrai neblogai dirba.
Atsakyti
as pries visom keturiom biggrin.gif be to man neapsimoka jas montuoti drinks_cheers.gif
Atsakyti
smile.gif+2006 11 05, 17:05-->
QUOTE(Vytautas smile.gif @ 2006 11 05, 17:05)
4. Krenta variklio ilgaamžiškumas, nes dujų savitoji degimo šiluma yra didesnė nei benzino. Be to, dujos nėra tokios "riebios" fiziškai, priešingai nei benzinas. Todėl, naudojant suskystintas dujas padidėja trintis tarp cilindro ir stūmoklio, dėl to variklio darbinė temperatūra yra didesnė, jis labiau dyla.


Trintis tarp cilindru ir stumokliu nepadideja, nes nuo degimo misinio padidintos temperaturos (o duju misinys, kaip zinome, yra kaitresnis uz benzina) stumoklis ir cilindras savo geometriniu parametru nekeicia. Vienintelis kas gali keisti savo geometrinius parametrus - ismetimo isiurbimo voztuvai. Ko pasekoje galetu laikui begant sumazeti kompresija ir padideti kuro sanaudos. Bet tai tikrai intensyviai vaziuojant su dujomis toks efektas pasireiks karta per tris metus. Tai lengvai salinama tiesiog voztuvu reguliavimu. Voztuvu reguliavimo darbai kainuoja minimaliai, o ekonominis efektas, vaziuojant su dujomis, tikrai yra.
Svarbiausia, nekisti duju iranga papigiai pirmos ar antros kartos, su kuria vaziuoja puse lietuviu, o deti normalia sekvencine duju ipurskimo sistema, tada ir problemu nebus.
Atsakyti
na voztuvai gali elementariausiai "pridegt" (liaudiskai tariant). Variklio remontas tada pakainuoja. Apturejau malonuma.
Siuo metu jau nebesizvalgau i benzinines (su perspektyva isidet dujas), o renkuosi dyzelines, nes: dujos brangsta (dyzelis irgi nepinga, bet..as masinas keiciu daznai..man ta duju iranga vargu ar atsipirktu); buvo pradeje nebepatikt kas 450 km lekt i degaline (nuvaziuoju nemazai).
Atsakyti