Įkraunama...
Įkraunama...

Automobiliai su dujine įranga

QUOTE(Fizz @ 2006 11 12, 23:42)
Trintis tarp cilindru ir stumokliu nepadideja, nes nuo degimo misinio padidintos temperaturos (o duju misinys, kaip zinome, yra kaitresnis uz benzina) stumoklis ir cilindras savo geometriniu parametru nekeicia. Vienintelis kas gali keisti savo geometrinius parametrus - ismetimo isiurbimo voztuvai. Ko pasekoje galetu laikui begant sumazeti kompresija ir padideti kuro sanaudos. Bet tai tikrai intensyviai vaziuojant su dujomis toks efektas pasireiks karta per tris metus. Tai lengvai salinama tiesiog voztuvu reguliavimu. Voztuvu reguliavimo darbai kainuoja minimaliai, o ekonominis efektas, vaziuojant su dujomis, tikrai yra.
Svarbiausia, nekisti duju iranga papigiai pirmos ar antros kartos, su kuria vaziuoja puse lietuviu, o deti normalia sekvencine duju ipurskimo sistema, tada ir problemu nebus.



Kaip tai nekeičia geometrinių padėčių? Fizika, 8 klasė. Bet kuris metalas, kylant temperatūrai, plečiasi. Tai priklauso nuo metalo tankio, metalo storio ir atmosferos poveikio.
Atsakyti
Vytautai:) pagal Tavo teorija nei viena masina be kapitalinio variklio remonto su dujine iranga ilgiau kaip metelius nepavazinetu. Atsipeikek tongue.gif kazkiek viskas ten blogeja, bet ne tiek, kiek pats teigi.
Atsakyti
QUOTE(_braskute @ 2006 11 08, 17:28)
as pries visom keturiom biggrin.gif be to man neapsimoka jas montuoti drinks_cheers.gif

kodel neapsimoka g.gif paskaiciavom, kad musu simtinei visai apsimoka, net pakilus duju kainom eina sutaupyti
jei mazas variklio turis aisku neapsimoka, kai benzino nedaug ima.
ir dabar eiliu turbut nera statant dujas g.gif po to visuotinio uzsidegimo parduoti masinas su dujom arba keisti i dyzelines lotuliukas.gif
Atsakyti
per kiek laiko atsipirks dujos, paskaiciavot? Gal greiciau ta savo simtine sugalvosit parduot, o ne atsipirks?
As tai dziaugiuos, kad vasara kazkas prota apsviete ir pakeiciau saviske i dyzeline.
Atsakyti
smile.gif+2006 11 13, 00:34-->
QUOTE(Vytautas smile.gif @ 2006 11 13, 00:34)
Kaip tai nekeičia geometrinių padėčių? Fizika, 8 klasė. Bet kuris metalas, kylant temperatūrai, plečiasi. Tai priklauso nuo metalo tankio, metalo storio ir atmosferos poveikio.

Butent, tai yra fizika, 8 klase. Variklio bloko temperatura praktiskai nesikeicia. Nes praktiskai nesikeicia ir ausinimo skyscio temperatura. Blokas ir stumokliai ir per dideli tiek isilti, issiplesti, kad tai itakotu ju nusidevejima.
Kitka yra smulkios detales, kurios smarkiai keicia savo geometrinius parametrus, tai yra voztuvai.
O del voztuvu "prikepimo", tai jeigu normalus misinys, normaliai pagal kaitruma parinktos zvakes ir ne mazutas vietoj tepalu, tai jokiu "prikepimu" nebus.
Pries pradedant gincytis, kiek, ponai, esate atidare varikliu bloku, kad galetumete palyginti degimo kameros variklio su ir be duju irangos?
Vytautai, gal gali atsakyti, kiek tiksliai laipsniu duju misinys kaitresnis uz benzino ir oro misini? biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(zhmonijus @ 2006 11 13, 00:05)
per kiek laiko atsipirks dujos, paskaiciavot? Gal greiciau ta savo simtine sugalvosit parduot, o ne atsipirks?
As tai dziaugiuos, kad vasara kazkas prota apsviete ir pakeiciau saviske i dyzeline.

na mums skaiciuot nereikia, nes specialiai pirkom su dujom. ir mastem pirkt nauja ir detis dujas nes dyzeline masina remontuot doh.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo egliosha: 13 lapkričio 2006 - 00:09
QUOTE(zhmonijus @ 2006 11 13, 00:56)
Vytautai:) pagal Tavo teorija nei viena masina be kapitalinio variklio remonto su dujine iranga ilgiau kaip metelius nepavazinetu. Atsipeikek  tongue.gif kazkiek viskas ten blogeja, bet ne tiek, kiek pats teigi.



Aš jokiu būdu neteigiu, kad dujos labai jau didelis blogis. Gyvas pavyzdys mano tėvuko Audi 100. 89metų, 2.3E variklis, 5 cilindrai, dujos įdėtos jau šešti metai. Tai jokių blogumų nepastebėta. Tik kartais jos mėgsta pašaudyti, bet tam reikalui yra vožtuvas.
Atsakyti
QUOTE(Fizz @ 2006 11 13, 01:06)
Butent, tai yra fizika, 8 klase. Variklio bloko temperatura praktiskai nesikeicia. Nes praktiskai nesikeicia ir ausinimo skyscio temperatura. Blokas ir stumokliai ir per dideli tiek isilti, issiplesti, kad tai itakotu ju nusidevejima.
Kitka yra smulkios detales, kurios smarkiai keicia savo geometrinius parametrus, tai yra voztuvai.
O del voztuvu "prikepimo", tai jeigu normalus misinys, normaliai pagal kaitruma parinktos zvakes ir ne mazutas vietoj tepalu, tai jokiu "prikepimu" nebus.
Pries pradedant gincytis, kiek, ponai, esate atidare varikliu bloku, kad galetumete palyginti degimo kameros variklio su ir be duju irangos?
Vytautai, gal gali atsakyti, kiek tiksliai laipsniu duju misinys kaitresnis uz benzino ir oro misini?  biggrin.gif


Propano - butano ir O2 (deguonies) mišinio (toks naudojamas automobilinėse dujose) degimo temperatūra yra apie +450°C (jei chemijos žinios dar nedingo iš galvos).

Benzino ir oro mišinio degimo šiluma yra apie +250°C - +300°C.
Taigi skirtumas akivaizdus.

Dėl "galvų" ardymo, tai nemažai. Tačiau tas "galvų" ardymas buvo pagalba sunėnui, kuris iš variklio išimtą aliuminį priduodavo ax.gif Už 4 cilindrų variklio metalą jis gaudavo apie 100Lt. rolleyes.gif Jaunam žmogui niekada pinigai kišenės neplėšo, o ypač taip lengvai gauti. Aš asmeniškai nelyginau degimo kamerų (nelabai man rūpėjo), aš tik pateikiu tokią nuomonę, kokią rimti meistrai man perteikė.
Atsakyti
turejau 91 m. audi 90, 2.3E 5 voztuvai su dujom. prikepe man tie voztuvai buvo (pirkau jau tokia) - padarem remonta.. po to sove 2 kartus. Meistras paaiskino tik tie, kad i toki varikli det dujas - visiska nesamone. ne nu kur nebus nesamone, kai kazkoks elektroninis prietaiselis reguliuojantis kazkoki ten kampa (jetus, jau nepamenu dorai) grybauja, nes nusideveje sepeteliai. remontas pasakiskai brangus kaip tokiai masinai ir berods neilgalaikis smile.gif Rijo 14-20 l duju.
Paskui buvo Opel 1.8 varikliu, monoipurskimas. va su tuo tai tikrai jokiu probelumu..sureguliavo ir vaziuoji smile.gif
Atsakyti
QUOTE(zhmonijus @ 2006 11 13, 16:44)
turejau 91 m. audi 90, 2.3E 5 voztuvai su dujom. prikepe man tie voztuvai buvo (pirkau jau tokia) - padarem remonta.. po to sove 2 kartus. Meistras paaiskino tik tie, kad i toki varikli det dujas - visiska nesamone. ne nu kur nebus nesamone, kai kazkoks elektroninis prietaiselis reguliuojantis kazkoki ten kampa (jetus, jau nepamenu dorai) grybauja, nes nusideveje sepeteliai. remontas pasakiskai brangus kaip tokiai masinai ir berods neilgalaikis smile.gif Rijo 14-20 l duju.
Paskui buvo Opel 1.8 varikliu, monoipurskimas. va su tuo tai tikrai jokiu probelumu..sureguliavo ir vaziuoji smile.gif


Dujų pas mano tėvuką normaliai ryja - mieste iki 14l. Užmiesty prie 160km/h apie 15l.

Tarp kitko labai smagiai važiuoja audi 90 su 2.3E penkiacilindriu varikliu... thumbup.gif O jei dar ir sportinis dujų išmetimo bakelis ir sportinė važiuoklė tai išvis faina thumbup.gif
Atsakyti
150 AG smagumelis neispasakytas.. kartais palepindavau 98 benzinu, tai tik laikyk biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(egliosha @ 2006 11 13, 01:00)
kodel neapsimoka g.gif paskaiciavom, kad musu simtinei visai apsimoka, net pakilus duju kainom eina sutaupyti
jei mazas variklio turis aisku neapsimoka, kai benzino nedaug ima.
ir dabar eiliu turbut nera statant dujas g.gif po to visuotinio uzsidegimo parduoti masinas su dujom arba keisti i dyzelines lotuliukas.gif


butent ta ir turejau galvoj, kad benzino ima mazai, apie 6l mieste, o darbar dar ir isbrangus dujoms, skaiciavimai paprasti mirksiukas.gif 4u.gif
Atsakyti