Įkraunama...
Įkraunama...

"Kas iš Dievo" ir kas ne?

QUOTE(LinguLingu @ 2010 09 27, 14:24)
Tikrai taip - daugelis besidominciu ezoterika, praranda miega del nieku, del noro buti kitokiais, ka ir pabreze Dekor...



Nepritariu dėl žodžio "daugelis".
Atsakyti
Kur yra Dievas, ten tikrai nėra vietos hierarchijai. Liuciferio istorija kalba pati už save. AŠ geresnis, aš viską žinau, aš viską galiu ir t.t., bet bendraujant su panašiais visažiniais jauti šalia pulsuojančią atskirą ląstelę, kuri tikrai nešildo.
Aš reikistas, aš medituojantis, aš vegetaras ir t.t. Na ir kas... jei tas kelias veda link savęs reikšminimo, išskirtinumo, ar tai ne Liuciferio nuopolis?
Matau, galiu, moku, o aplinkoje dalinu ką turiu savyje- pyktį, nepasitenkinimą, pagiežą ir.t.t. g.gif Kažin kur dingsta pagarba, meilė artimam, a? g.gif (jei ji išvis buvo).
Atsakyti
QUOTE(arpos @ 2010 09 27, 21:39)
Kur yra Dievas, ten tikrai nėra vietos hierarchijai. Liuciferio istorija kalba pati už save. AŠ geresnis, aš viską žinau, aš viską galiu ir t.t., bet bendraujant su panašiais visažiniais jauti šalia pulsuojančią atskirą ląstelę, kuri tikrai nešildo.
Aš reikistas, aš medituojantis, aš vegetaras ir t.t. Na ir kas... jei tas kelias veda link savęs reikšminimo, išskirtinumo, ar tai ne Liuciferio nuopolis?
Matau, galiu, moku, o aplinkoje dalinu ką turiu  savyje- pyktį, nepasitenkinimą, pagiežą ir.t.t.  g.gif Kažin kur dingsta pagarba, meilė artimam, a?  g.gif (jei ji išvis buvo).


Siandien sulaukiau savotisko paaiskinimo i klausima "Ar "piktasis" tikras?"
Atsakas trumpas ir paprastas -

jis tikras tik zmogaus galvojime
jei zmoguje daug kancios is ego - tai pragaras


Man suvokiamas ir priimtinas toks paaiskinimas.Vakar klausiau debatu tarp 4 zmoniu, gerai zinomu tiek pasaulietiskoje visuomeneje tiek ir tikinciuju tarpe:
Stai cia youtubeje , gaila tik kad anglu kalboje- atsiprasau -

http://www.youtube.c...r...t hell&aq=o

Mano megstamas Deepak Chopra smile.gif gydytojas, mokslininkas, rasytojas

Carlton Pearson - dvasininkas , jei kam idomu yra info apie internete

Kataliku bendruomene atstovauja
atsivertusi prostitute, palydove, porno zvaigzde
Annie Lobert

Ir sventikas MarkDriscoll

Grazaus klausymosi:)

Pasisakyme minima bruozai, savybes, kurios akyvaizdziai yra EGO padarinys.Siame pokalbyja akyvaizdziai skamba du skirtingi poziuriai - vienas isplaukiantis is ego, kitas is samoningumo...kas yra mums kiekvienam "kas", turim spresti kiekvienas pats.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo LinguLingu: 28 rugsėjo 2010 - 03:24
QUOTE(vaižgantė @ 2010 09 27, 14:44)
Galėčiau privardinti tų pavardžių tiek ir tiek smile.gif
Kiekvienas skirtingai suprantam, ką reiškia sėkmė gyvenime.
Koks išsilavinimas yra tinkamas? Gi yra ezoterikų ir medikų tarpe. Pvz., gydytoja Inesa Mintaučkienė. Jos straipsnių dažnai būna žurnaluose. Toliau- gydytoja Dalia Jakaitė. Ji turi tiek pacientų, kad naujų seniai nebepriima. Dalia yra keturių vaikų mama. Visi gimę namie, neskiepinti ir nelankę darželio.



Na baik juokauti )) Visų pirma šnekame apie "ezoterikos istoriją ir pagrindinius veikiančiuosius" - Tie kurie skleidė ezoterines,hermetines,okultines,teosofines koncepcijas. Jų pavardes pateik, tų kurie Tavo manymu naudojo šias koncepcijas gėriui, kur tie žmonijos geradariai?
Butų labai idomu- nes ezoterikoj gerio savoka arba triviali arba jos nėra visai.
O Mintaučkienė -gal ir baisiai nuostabus žmogus- Aš nežinau ir neturiu galimybės patikrinti.
Atsakyti
QUOTE(LinguLingu @ 2010 09 28, 03:56)
Siandien sulaukiau savotisko paaiskinimo i klausima "Ar "piktasis" tikras?"
Atsakas trumpas ir paprastas -

jis tikras tik zmogaus galvojime
jei zmoguje daug kancios is ego - tai pragaras


Man suvokiamas ir priimtinas toks paaiskinimas.



Man ne- nepriimtinas. Na bet aš provoslavas o Tu turbūt viena iš protestantiškuojų atskalų.
Čia neseniai vienas pastorius išleido knyga kur aiškina kad Dievas irgi yra tik žmogaus galvojime,tokia tarsi patogi moralinė koncepcija, buvo daug triukšmo -sušaukta protestantų teologų komisija nusprendė kad konflikto tarp šiuolaikinės protestantiškos teologijos ir knygos idėjų nėra. Tai ten jau ir Dievo nėra nekalbant apie velnią.

O teiginys primityvokas.Jis tarsi polemizuoja su teiginiu kad velnias tai pragaro valdovas, o to krikščioniškoj teologijoj nėra.

Maldoje "Tėve mūsų" su laiku nusikando vieno žodžio galūnė - vietoj "saugok mus nuo pikto" turėtų būti "saugok mus nuo piktojo"- Ką su tuo daryt?
Ką daryt su ne teologine o religijotyrine tokio pobudžio informacija?:

http://www.culture.l...5...ESNEVIČIUS

"Situaciją galima apibūdinti kaip labai pragarišką. Balsas duoda suprasti, kad per giliai įklimpta, Dievo pasaulis užvertas, ir jei jis nenori pragaro, yra ta sritis, kuri jam rodoma, iš principo, kaip sakiau, nelabai baisi, bet jos pakraščiai neatskleidžiami. "

Apie tą ką konstatuoja dabartinė religijotyra jau nuo IVam. rašė bažnyčios šventieji.





Papildyta:
QUOTE(dekor @ 2010 09 28, 09:42)
Man ne- nepriimtinas. Na bet aš provoslavas o Tu tiki turbūt viena iš protestantiškuojų atskalų.
  Čia neseniai vienas pastorius išleido knyga kur aiškina kad Dievas irgi yra tik žmogaus galvojime,tokia tarsi patogi moralinė koncepcija, buvo daug triukšmo -sušaukta protestantų teologų komisija nusprendė kad konflikto tarp šiuolaikinės protestantiškos teologijos ir knygos idėjų nėra. Tai ten jau ir Dievo nėra nekalbant apie velnią.

  O teiginys primityvokas.Jis tarsi polemizuoja su teiginiu kad velnias tai pragaro valdovas,  o to krikščioniškoj teologijoj nėra.

  Maldoje "Tėve mūsų" su laiku nusikando vieno žodžio galūnė - vietoj "saugok mus nuo pikto" turėtų būti "saugok mus nuo piktojo"- Ką su tuo daryt?
  Ką daryt su ne teologine o religijotyrine tokio pobudžio informacija?:

http://www.culture.l...5...ESNEVIČIUS

"Situaciją galima apibūdinti kaip labai pragarišką. Balsas duoda suprasti, kad per giliai įklimpta, Dievo pasaulis užvertas, ir jei jis nenori pragaro, yra ta sritis, kuri jam rodoma, iš principo, kaip sakiau, nelabai baisi, bet jos pakraščiai neatskleidžiami. "

Apie tą ką konstatuoja dabartinė religijotyra jau nuo IVam. rašė bažnyčios šventieji.

Atsakyti
QUOTE(dekor @ 2010 09 27, 13:16)
prasta mintis - ezoterikos istoriją ir pagrindinius veikiančiuosius aš gan gerai žinau- visi Jie baigė  šudinai, žviegdami nuo nebuties siabo,savižudybėm ir tt.. .šetonas net savo tarnų neigalus apdovanoti.

Tas tai tiesa, bet kai daugiau pasigilini, tai susidaro įspūdis, kad nei tai, nei kitai pusei žmogaus laimė ir gerovė nelabai rūpi. Paskaičius kai kurių šventųjų istorijas, pabaiga taip pat ne kokia.
Atsakyti
QUOTE(dekor @ 2010 09 28, 09:50)
Man ne- nepriimtinas. Na bet aš provoslavas o Tu turbūt viena iš protestantiškuojų atskalų.
  Čia neseniai vienas pastorius išleido knyga kur aiškina kad Dievas irgi yra tik žmogaus galvojime,tokia tarsi patogi moralinė koncepcija, buvo daug triukšmo -sušaukta protestantų teologų komisija nusprendė kad konflikto tarp šiuolaikinės protestantiškos teologijos ir knygos idėjų nėra. Tai ten jau ir Dievo nėra nekalbant apie velnią.

  O teiginys primityvokas.Jis tarsi polemizuoja su teiginiu kad velnias tai pragaro valdovas,  o to krikščioniškoj teologijoj nėra.

  Maldoje "Tėve mūsų" su laiku nusikando vieno žodžio galūnė - vietoj "saugok mus nuo pikto" turėtų būti "saugok mus nuo piktojo"- Ką su tuo daryt?
  Ką daryt su ne teologine o religijotyrine tokio pobudžio informacija?:

http://www.culture.l...5...ESNEVIČIUS

"Situaciją galima apibūdinti kaip labai pragarišką. Balsas duoda suprasti, kad per giliai įklimpta, Dievo pasaulis užvertas, ir jei jis nenori pragaro, yra ta sritis, kuri jam rodoma, iš principo, kaip sakiau, nelabai baisi, bet jos pakraščiai neatskleidžiami. "

Apie tą ką konstatuoja dabartinė religijotyra jau nuo IVam. rašė bažnyčios šventieji.
Papildyta:


Puikiai suprantu ka rasai - klausimo esme "buti ar ne/buti?" Manau jog teisinga , jog kiekvienas sprendziam ka su tuo darom. Apie Dieva irgi teko isgirsti ir man priimtina "Dievo yra tiek, kiek mes i ji tikim".Dabar svarstau - jei tikiu i Dieva , jis "atsiranda" ir nesa geri, meile, susiklausyma, ramybe( bent jau mano patyrimai tokie)
Bet - siuo metu pasaulyje uzfiksuota apie 30 karu ir visi jie vyksta DIEVO "vardu".
Ir jei piktasis yra priesingybe Dievui, ir mes i ji tikim, tai taip pat sekmingai tevriam piktaji ir pleciam jo darbus, kaas yra destrukcija ( nesismulkinu, nes mano patirtis tokia, jog kur mano demesys, ten ir as pati)

Nesu religinga, nestudijuoju doktrinu, religiju, vadovaujuosi savo patyrimais, bet visa sirdimi esu pries bet koki smurta, prievarta ir zudynes.O tema rutulioju, nes man labai artimas zmogutis, susidomejo pragarais ir "bande" man atverti akis...atvirai pasakysiu, mane pacia prajuokino mano suvokimas bei zinios apie tai - tai Dantes "Dieviskoji komedija" "Pragaras" Vienas ka zinau tikrai tai yra tai, kad TEN KUR MUSU DEMESYS,TEN IR MES PATYS , todel samoningai vengiu terminu, zodziu bei informacijos apie tai, kas manifestuoja, jei tik tikim... lotuliukas.gif todel renkuosi DIEVA
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo LinguLingu: 28 rugsėjo 2010 - 13:33
QUOTE(LinguLingu @ 2010 09 28, 14:31)
Puikiai suprantu ka rasai - klausimo esme "buti ar ne/buti?" Manau jog teisinga , jog kiekvienas sprendziam ka su tuo darom. Apie Dieva irgi teko isgirsti ir man priimtina "Dievo yra tiek, kiek mes i ji tikim".Dabar svarstau - jei tikiu i Dieva , jis "atsiranda" ir nesa geri, meile, susiklausyma, ramybe( bent jau mano patyrimai tokie)



Aš manau, kad Dievas yra nepriklausomai nuo mūsų tikėjimo ar netikėjimo. Nuo tikėjimo priklauso Dievo malonių gavimas, tiksliau priėmimas, ir mūsų pačių laimė.
Dievas myli savo kūrinius, o jokio gėrio/blogio jis nenešioja, galbūt duoda žmogui išbandymus. esu katalikė.

QUOTE
Bet - siuo metu pasaulyje uzfiksuota apie 30 karu ir visi jie vyksta DIEVO "vardu".
Ir jei piktasis yra priesingybe Dievui, ir mes i ji tikim, tai taip pat sekmingai tevriam piktaji ir pleciam jo darbus, kaas yra destrukcija ( nesismulkinu, nes mano patirtis tokia, jog kur mano demesys, ten ir as pati)


karus sukelia ne Dievas, o žmonės. Žmonėms duota laisva valia, todėl jie gali daryti ką tinkami, taip pat ir kelti karus, tik jie nuo to laimingesni netampa.
Tiesa, kas liečia piktojo/velnio sąvoką, kol kas aš jos dar nelabai suprantu.

QUOTE
O tema rutulioju, nes man labai artimas zmogutis, susidomejo pragarais ir "bande" man atverti akis...atvirai pasakysiu, mane pacia prajuokino mano suvokimas bei zinios apie tai - tai Dantes "Dieviskoji komedija" "Pragaras" Vienas ka zinau tikrai tai yra tai, kad TEN KUR MUSU DEMESYS,TEN IR MES PATYS , todel samoningai vengiu terminu, zodziu bei informacijos apie tai, kas manifestuoja, jei tik tikim... lotuliukas.gif todel renkuosi DIEVA


Pragaras gali būti tiesiog NEBUVIMAS. tad mes renkamės arba Dievą - gyvenimą, arba nebuvimą.
Atsakyti
Dekui Pareigyte - atsiprasau jei neaiskiai issirreiskiau - as tikiu, Zinau, jog jis egzistuoja, nes kaip ne kaip tai pirminis saltinis.Turejau galvoje, jog musu tikejimas, jo tvirtumas parodo, "kiek to Dievo yra mumyse".Yra zmoniu linkusiu tiketi tik tada kada jiems tai patogu:) bet visumoje nuo to Dievas neisnyksta smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Pareigyte @ 2010 09 28, 21:08)
Dievas myli savo kūrinius, o jokio gėrio/blogio jis nenešioja, galbūt duoda žmogui išbandymus. esu katalikė.

O kaip manot, kam Dievui duoti žmogui išbandymus?
Atsakyti
QUOTE(Spalvota diena @ 2010 09 29, 09:54)
O kaip manot, kam Dievui duoti žmogui išbandymus?


kad priartėtų prie Dievo, atrastų santykį su Juo.
Atsakyti
O kaip suprasti santykį su dievu?
Atsakyti