Įkraunama...
Įkraunama...

Neištikimybė, ar atleistumėt? II

QUOTE(juza @ 2011 12 17, 10:32)
Man regis, kad tai šiek tiek skirtingi dalykai, vagyste paprastai mes vadiname kito žmogaus nuosavybės pasisavinimą. Sukčiavimu - irgi tam tikrus nesąžiningus veiksmus siekiant sau  materialios naudos.
O elementari moralinė norma, apie kurią mes kalbame, galbūt nėra jokia moralinė norma, tai yra dviejų žmonių gyvenimas, tam tikri susitarimai, be to skirtingi skirtingų žmonių poreikiai (šilumos, švelnumo, supratimo, simpatijos, žavėjimosi ir panašiai) kurie ir yra žmones genantis, gyvybinių jėgų suteikinatis variklis.

Be to, aš esu įsitikinusi, kad jei žmonėms gera kartu visapusiškai, tai juos sieja abipusis pasitikėjimas ir tokiu atveju kalbos apie ištikimybę arba neištikimybę - net neatsiranda. O ir normos netenka prasmės.


O kiek kainuoja prarastas zmogaus laikas, sansas is naujo pradeti gyvenima, su zmogumi kuris atitiktu tavo vertybes, myletu tave? Kiek kainuoja zmogaus orumas, pasitikejimas, jo meile?

Tokius klausimus uzdaviau, nes jums amoralu vien tai, kas susije su materija.

Siaip jus, itariu, nesuvokiat apie ka as bandau kalbeti.

Jus visa tai galite tureti, bet neisnaudojant kito zmogaus. Va tame ir yra amoralumas, nes isnaudojima, manipuliavima, atimant is kito pasirinkimo lasive. Kai pats ja naudojiesi kito saskaita. O gal ir jis noretu paisdykauti, meiles, dziaugsmo is salies pasirinkti, bet ne, va idiotas laikosi elementariu poravimosi salygu, isipareigojimu.

Ir dar, musu asmeniniai norai, morales suvokimas, laisves, normos ir t.t. baigiasi ten, kur prasideda kito asmens. Morales normos nera siaip ismislas, o reglamentuoajntis visu, tai yra mano, jusu, kito amsnes santykius, kas bus jei visi vaodvausimes vien savo supratimu?
Atsakyti
QUOTE(Moonte @ 2011 12 17, 12:24)
O kiek kainuoja prarastas zmogaus laikas, sansas is naujo pradeti gyvenima, su zmogumi kuris atitiktu tavo vertybes, myletu tave? Kiek kainuoja zmogaus orumas, pasitikejimas, jo meile?

Nieko nekainuoja. Ir nei nusipirkti neįmanoma.
Ir net, jeigu kas liepia, įsako, reikalauja - paklūsti - net ir pačiam save priversti - NEĮMANOMA.
Papildyta:
QUOTE(Moonte @ 2011 12 17, 12:24)
Va tame ir yra amoralumas, nes isnaudojima, manipuliavima, atimant is kito pasirinkimo lasive.

Kitas yra laisvas nesusidėti su manim. Ir laisvas suvokti riziką, kad iki galo manęs nesupras. Ir visiškai neturės niekada. Amoralu - viso to nesuvokti ir apsimesti apgautu durniumi.
Atsakyti
QUOTE(juza @ 2011 12 17, 15:00)
Nieko nekainuoja. Ir nei nusipirkti neįmanoma.
Ir net, jeigu kas liepia, įsako, reikalauja - paklūsti - net ir pačiam save priversti - NEĮMANOMA.
Papildyta:

Kitas yra laisvas nesusidėti su manim. Ir laisvas suvokti riziką, kad iki galo manęs nesupras. Ir visiškai neturės niekada. Amoralu - viso to nesuvokti ir apsimesti apgautu durniumi.


puikiai pasakyta drinks_cheers.gif thumbup.gif
Atsakyti
QUOTE(juza @ 2011 12 17, 16:00)
Nieko nekainuoja. Ir nei nusipirkti neįmanoma.
Ir net, jeigu kas liepia, įsako, reikalauja - paklūsti - net ir pačiam save priversti - NEĮMANOMA.
Papildyta:

Kitas yra laisvas nesusidėti su manim. Ir laisvas suvokti riziką, kad iki galo manęs nesupras. Ir visiškai neturės niekada. Amoralu - viso to nesuvokti ir apsimesti apgautu durniumi.


1. Vien todel, kad neimanoma ikainuoti tam tikrais vienetais tai nera vertybe? Ir del sios priezasties, anot jusu, tai tampa niekiniu?

Kam paklusti, ka ir del ko priversti. Buti saziningu zmogumi, negali paklusti, kam? Sazinei? Kuri yra gerio ir blogio suvokimas. O jei zmogus neturi sios ribos, suvokimo jis tuomet laikomas sociapatu.

2. Butent jis laisvas nesusideti, bet kokio velnio jis susideda, jam kas pistoleta prie smilkinio laiko? O is kur jus istrauke, kad kazkas privalo kazka iki galo suprasti. Jus pati iki galo suvokiat, kas esate? Is kur tas noras, kad kitas iki galo suvoktu? Pagaliau kuo tai susije su neistikimybe, verciau moraline dilema su ja susijusia? Manau, amoralu, klaidinti ir isnaudoti kita zmogu, uz savo veiksmus kalte versti kitam. Pasikartosiu, nepatinka, nerandi sasaju, skirkis.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Moonte: 17 gruodžio 2011 - 16:28
QUOTE(Moonte @ 2011 12 17, 16:22)
Butent jis laisvas nesusideti, bet kokio velnio jis susideda, jam kas pistoleta prie smilkinio laiko? O is kur jus istrauke, kad kazkas privalo kazka iki galo suprasti. Jus pati iki galo suvokiat ir kur tas noras kad kitas iki galo suvoktu? Pagaliau kuo tai susije su neistikimybe, verciau moraline dilema su ja susijusia? Manau, amoralu, klaidinti ir isnaudoti kita zmogu, iuz savo veiksmus kalte versti kitam. Pasikartosiu, nepatinka, nerandi sasaju, skirkis.


taip, kalte versti ant kito yra lengviausia...bet skirtis, patikinu, tikrai yra sunku...velniskai sunku...juk vis ieskai dar budu ar galimybiu kaip issaugoti seima...
Atsakyti
QUOTE(garbanele.as @ 2011 12 17, 17:30)
taip, kalte versti ant kito yra lengviausia...bet skirtis, patikinu, tikrai yra sunku...velniskai sunku...juk vis ieskai dar budu ar galimybiu kaip issaugoti seima...


O kas sako yra lengva.
Bent jau as manau, ne karta minejau, kad atlelisti reikia viena karta, ne kiek del zmogaus, kiek del saves, kad veliau saves nekankinti klausimu "kas butu jeigu butu". Kiekvienas musu yra vertas sanso. Mes ne dievai mums lenmta klysti. Bet jei nusizengimas kartojasi, ir antra puse zino, bet nieko nedaro, tuomet cia jau kita kalba...
Atsakyti
QUOTE(Moonte @ 2011 12 17, 17:40)
O kas sako yra lengva.
Bent jau as manau, ne karta minejau, kad atlelisti reikia viena karta, ne kiek del zmogaus, kiek del saves, kad veliau saves nekankinti klausimu "kas butu jeigu butu". Kiekvienas musu yra vertas sanso. Mes ne dievai mums lenmta klysti. Bet jei nusizengimas kartojasi, ir antra puse zino, bet nieko nedaro, tuomet cia jau kita kalba...



Kita kalba yra tuomet, kai zmogu skaudina. Is principo, jei manes nezeidzia nei 10-ta vyro neistikimybe, tai is vis nera probemos:) Juk yra moteru, kurios is tikruju nesiskaudina, priima tai kaip norma. Ne tikisi tyliai, kad pasikeis, bet priima savo vyra toki. Gal ir gerai, maziau problemu.
Atsakyti
QUOTE(romaievamatilda @ 2011 12 17, 17:50)
Kita kalba yra tuomet, kai zmogu skaudina. Is principo, jei manes nezeidzia nei 10-ta vyro neistikimybe, tai is vis nera probemos:) Juk yra moteru, kurios is tikruju nesiskaudina, priima tai kaip norma. Ne tikisi tyliai, kad pasikeis, bet priima savo vyra toki. Gal ir gerai, maziau problemu.


Butent. Vienas dalykas kai viskas vyksta sutuoktiniui nezinant, tuomet mes galime kalbeti apie manipuliacijas, mela, isnaudojima ir t.t. Bet, kai tai vyksta antrai pusei zinant, tuomet sis elgesys igauna kita atspalvi.
Tai galima vertinti, jog kas vyksta zmogu tenkina, jei netenkintu, jis keistu situcaija, jei nekeicia situacijos, tuomet jau yra kaltas pats zmogus, bet neistikimas sutuoktinis, nes pasirinkima asmuo turejo, skirtis, ar likti su neistikimu sutuoktiniu.

Kita vertus, kodel zmones taikstosi su neistikimybe, zinodami apie ja. Cia dazniausiai itakoja viena is priklausomybiu formu: finansine, psichologine, fobijos ir t.t. Arba givenimiska pozicija, zmones netiki i istikimybe, neretai tai nutinka kai zmones buna iskaudinti. Jiems lengviau galvoti, jog visi vyrai ir moterys yra "tokie" - neistikimi. Aniem taip lengviau gyventi.
Atsakyti
QUOTE(Moonte @ 2011 12 17, 17:22)
1. Vien todel, kad neimanoma ikainuoti tam tikrais vienetais tai nera vertybe? Ir del sios priezasties, anot jusu, tai tampa niekiniu?

Kam paklusti, ka ir del ko priversti. Buti saziningu zmogumi, negali paklusti, kam? Sazinei? Kuri yra gerio ir blogio suvokimas. O jei zmogus neturi sios ribos, suvokimo jis tuomet laikomas sociapatu.

2. Butent jis laisvas nesusideti, bet kokio velnio jis susideda, jam kas pistoleta prie smilkinio laiko? O is kur jus istrauke, kad kazkas privalo kazka iki galo suprasti. Jus pati iki galo suvokiat, kas esate? Is kur tas noras, kad kitas iki galo suvoktu? Pagaliau kuo tai susije su neistikimybe, verciau moraline dilema su ja susijusia? Manau, amoralu, klaidinti ir isnaudoti kita zmogu, uz savo veiksmus kalte versti kitam. Pasikartosiu, nepatinka, nerandi sasaju, skirkis.

Žmogus neturi kainos. Jis nėra kito žmogaus nuosavybė. Tad kam jums ta kito žmogaus kaina, jei jis vistiek neparduodamas?

Sąžinė yra kiekvieno žmogaus reikalas, neįmanoma įlįsti į kito vidų ir sužinoti kiek ir kokios ten sąžinės yra. O ir nereikia.
Kitus laiko amoraliais tie, kurie nesistengia suprasti ir kitus vertina išskirtinai vien pagal save, niekaip neišeidami už savo suvokimo ribų, nes save laiko visatos atskaitos centru, neįvertinant to, kad ir kiti, kiekvienas sau yra centras, aplink kurį irgi sukasi pasaulis.

Atsakant į antrą punktą, žmogus taip nori, net ir į(si)vertinęs riziką likti įsiskaudinusiu, jis renkasi surizikuoti dėl malonumo.
Taigi, kaip matot, jis yra visiškai laisvas.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo juza: 17 gruodžio 2011 - 17:09
QUOTE(juza @ 2011 12 17, 18:01)
Žmogus neturi kainos. Jis nėra kito žmogaus nuosavybė.

Sąžinė yra kiekvieno žmogaus reikalas, neįmanoma įlįsti į kito vidų ir sužinoti kiek ir kokios ten sąžinės yra. O ir nereikia. Kitus laiko amoraliais tie, kurie nesistengia suprasti ir kitus vertina išskirtinai vien pagal save.

Atsakant į antrą punktą, žmogus taip nori, net ir įvertinęs riziką likti įsiskaudinusiu, jis renkasi surizikuoti dėl malonumo. Tai yra, žmogus siekia malonumo, net ir per tam tikrus nepatogumus.


Todel ji galima zudyti, manipuliuoti juo, nes jo gyvenimas yra bevertis, nes neturi kainos?

Vel netiesa. Jus keldinate virs visko asmens poziuri, vertybes ir t.t. Jau mienjau, tai neimanoma. Vienam zudymas yra norma, gerai, kitam tabu. Sia dilema sprendzia bendrazmogiskos normos. Kitaip butu dziungliu istatymai ir virsenybe turetu tas, kas turi daugiau jegu.

Jei mastyti taip kaip jus, galima nugrybauti. Prievartautojas skaytu, ko moteris purkstauja, verkia, juk as jos ne prievartavau, o pamylejau. Tai kaip su sazine sioje situacijoje?

Puiku, o kas tam priestarauja, bet tuomet atsakyk uz savo veiksmu pasekmes. Ir ta malonuma patirk ne kito zmogaus saskaita, nes tuomet tai vadinama parazitavimu.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Moonte: 17 gruodžio 2011 - 17:10
QUOTE(romaievamatilda @ 2011 12 17, 16:50)
Kita kalba yra tuomet, kai zmogu skaudina. Is principo, jei manes nezeidzia nei 10-ta vyro neistikimybe, tai is vis nera probemos:) Juk yra moteru, kurios is tikruju nesiskaudina, priima tai kaip norma. Ne tikisi tyliai, kad pasikeis, bet priima savo vyra toki. Gal ir gerai, maziau problemu.



na nezinau, nezina g.gif u...as visdelto pritariu minciai, kad atleisti galima viena karta ir tai, kad po to nepriekaistautum sau del to, kad nepabandei atleisti ir nepadovanojai sanso...nors man issaugoti seimos nepavyko ir po tokios dovanos...vyras jau po pusmecio turejo kita meiluze...cia kaip sakant, viena karta pabandes, negali sustoti...
Atsakyti
QUOTE(Moonte @ 2011 12 17, 18:08)
Puiku, o kas tam priestarauja, bet tuomet atsakyk uz savo veiksmu pasekmes. Ir ta malonuma patirk ne kito zmogaus saskaita, nes tuomet tai vadinama parazitavimu.

Kiekvienas atsako individualiai, savo asmeninėmis kančiomis ir vidiniais išgyvenimais. Ar jums to mažai? Būtina vieša egzekucija?

O jei kalbėt apie malonumą kito sąskaitą, tai gal gana vaidint tas aukas vieną kartą, nes kur yra pora - ten, kaip taisyklė, malonumas būna abipusis, ir jei jis baigėsi, galima juk susėst, vienas kitam padėkot ir bučkį prieš keliams išsiskiriant duot.
O jei ne abipusis ir vienas verkia, kad kito yra apgaudinėjimas bei išnaudojamas, bet pats nieko nedaro - vaidinasi jam taip tinka ir patinka. Tai nors turėtų tuomet išdidumo nevirkaut. O jei nepatinka - prašom eit savo keliu, per prievartą niekas nelaiko. Žmogus yra laisvas.
Atsakyti