Sverimas. Vaikas sužino, kad daiktų svoris nepriklauso nuo jo dydžio ar pločio.
Paimam svarstykles. Paprašom vaiko, kad atneštų savo mėgstamas mašinas, žaislus, knygas. Viską sveriam. Vaikas seka rodyklę. O mama paišo ant popieriaus daiktus ,užrašo skaičius ir klausia, kas sveria daugiau mašina ar knyga. Vaikas nurodo, mama piešia nelygybės ženklą.
Tūris. Sužino apie talpą.
Imamm paprastą vandenį ir nuspalvintą rašalu. Jie supilami į vienodus indus, jų kiekis turi būti vienodas. Mėlyną vandenį perpilam į kelias taures .Klausiam, ar vandens kiekis nepasikeitė (maži vaikai dažniausiai pasako, kad vandens padidėjo). Supilam mėlyną vandenį atgal į tą patį indą. Jo kiekis napakito.
Toliau eksperimentuojam su vandeniu pildami į įvairios formos taures ir indus ir lygindami, kuriame daugiau. Čia praverstu ir indas su talpos vienetais.
Erdvės suvokimas.
Imam siūlų kamuolį. Vyniojam siūlus visur, kur tik galima juos užkabinti. Taip galima apvynuioti kėdę, ji tampa gretasieniu. Galima nuvesti siūlo gijas per visą kambarį , o paskui bandyti per jas perlipti, prašliusžti, svarbu jų nenutraukti ir neužkliūdyti.
Labai ačiū. Būtinai išbandysim