Įkraunama...
Įkraunama...

Kaip mokyti matematikos?

QUOTE(beata777 @ 2007 02 17, 12:28)
ir as manau, jai nera susidomejimo, kam kankinti, isvis noras taip praeis unsure.gif


būtent. Bet jei vaikas pats prašo mokytis, tai atsakyti irgi negalima- užmušim norą.
Atsakyti
QUOTE(gupija @ 2007 02 18, 00:05)
būtent. Bet jei vaikas pats prašo mokytis, tai atsakyti irgi negalima- užmušim norą.

drinks_cheers.gif drinks_cheers.gif drinks_cheers.gif butinai
Atsakyti
Sveikos, mamytės Mano beveik penkiametis moka skaičiuoti iš eilės 1, 2, 3, 4, 5... be problemų. Bet niekaip neperkanda matematinių veiksmų, pavyzdžiui, 4+1 jam yra 2, 2 centai + 5 centai jam vėlgi yra 2 Jis sudeda skaitmenis kaip du vienetus ir tiek. O kad, pavyzdžiui, keturis sudaro 4 vienetai jam niekaip neaišku. Dėliojam ir saldainius, ir senovinius medinius skaičiukus stumdom ir t.t. Nepadeda Štukom suskaičiuoja viską, o kai 2+2, tai ir vėl gauni atsakymą 2 Nu kaip jam išaiškinti Patarkit...

O kam vaika kankinti tais mokslais,jei neiseina,tai gal dar nelaikas? g.gif bigsmile.gif
Atsakyti
Ikimokyklinio amziaus vaiko ,,mokymas" geriausias per zaidima. Kadangi visi vaikai yra skirtingi, tai negalima ju lyginti su giminiu ar draugu vaikais, vieni vaikai noriai ir greitai mokosi vienu ar kitu dalyku, kitiems reikia daugiau pastangu, arba siek tiek ugteleti (aisku ne ugio prasme mirksiukas.gif )
Pinigu skaiciavimas 5 meciui gana sudetingas procesas, todel nebutina to mokyti butent dabar.
Pries skaiciavimo mokyma vaikas turi gerai isisavinti su suprasti savokas ,,daug-mazai, ''po lygiai", ,,daugiau-maziau" ir pan. Skaiciavimas tai ne skaiciu sekos isvardinimas! Tai skaiciaus sandaros, savoku suvokimas. Todel pirmiausia reikia pradeti mokyti skaiciuoti nuo paprasciausiu dalyku pvz. dvi rankytes ir dvi kojytes, o galvele viena. Viena masina ir du meskiukai ir pan. Tik svarbu neversti vaiko to daryti, nes pe prievarta dazniausia padaroma meskos paslauga! g.gif
Atsakyti
QUOTE(lyra82 @ 2009 01 03, 22:23)
Ikimokyklinio amziaus vaiko ,,mokymas" geriausias per zaidima. Kadangi visi vaikai yra skirtingi, tai negalima ju lyginti su giminiu ar draugu vaikais, vieni vaikai noriai ir greitai mokosi vienu ar kitu dalyku, kitiems reikia daugiau pastangu, arba siek tiek ugteleti (aisku ne ugio prasme  mirksiukas.gif )
Pinigu skaiciavimas 5 meciui gana sudetingas procesas, todel nebutina to mokyti butent dabar.
Pries skaiciavimo mokyma vaikas turi gerai isisavinti su suprasti savokas ,,daug-mazai, ''po lygiai", ,,daugiau-maziau" ir pan. Skaiciavimas tai ne skaiciu sekos isvardinimas! Tai skaiciaus sandaros, savoku suvokimas. Todel pirmiausia reikia pradeti mokyti skaiciuoti nuo paprasciausiu dalyku pvz. dvi rankytes ir dvi kojytes, o galvele viena. Viena masina ir du meskiukai ir pan. Tik svarbu neversti vaiko to daryti, nes pe prievarta dazniausia padaroma meskos paslauga!  g.gif

drinks_cheers.gif visiškai jums pritariu
Atsakyti
Sverimas. Vaikas sužino, kad daiktų svoris nepriklauso nuo jo dydžio ar pločio.
Paimam svarstykles. Paprašom vaiko, kad atneštų savo mėgstamas mašinas, žaislus, knygas. Viską sveriam. Vaikas seka rodyklę. O mama paišo ant popieriaus daiktus ,užrašo skaičius ir klausia, kas sveria daugiau mašina ar knyga. Vaikas nurodo, mama piešia nelygybės ženklą.

Tūris. Sužino apie talpą.
Imamm paprastą vandenį ir nuspalvintą rašalu. Jie supilami į vienodus indus, jų kiekis turi būti vienodas. Mėlyną vandenį perpilam į kelias taures .Klausiam, ar vandens kiekis nepasikeitė (maži vaikai dažniausiai pasako, kad vandens padidėjo). Supilam mėlyną vandenį atgal į tą patį indą. Jo kiekis napakito.
Toliau eksperimentuojam su vandeniu pildami į įvairios formos taures ir indus ir lygindami, kuriame daugiau. Čia praverstu ir indas su talpos vienetais.

Erdvės suvokimas.
Imam siūlų kamuolį. Vyniojam siūlus visur, kur tik galima juos užkabinti. Taip galima apvynuioti kėdę, ji tampa gretasieniu. Galima nuvesti siūlo gijas per visą kambarį , o paskui bandyti per jas perlipti, prašliusžti, svarbu jų nenutraukti ir neužkliūdyti.


Atsakyti
QUOTE(akine @ 2009 03 01, 00:13)
Sverimas. Vaikas sužino, kad daiktų svoris nepriklauso nuo jo dydžio ar pločio.
Paimam svarstykles. Paprašom vaiko, kad atneštų savo mėgstamas mašinas, žaislus, knygas. Viską sveriam. Vaikas seka rodyklę. O mama paišo ant popieriaus daiktus ,užrašo skaičius ir klausia, kas  sveria daugiau mašina ar knyga. Vaikas nurodo, mama piešia nelygybės ženklą.

Tūris. Sužino apie talpą.
Imamm paprastą vandenį ir nuspalvintą rašalu. Jie supilami į vienodus indus, jų kiekis turi būti vienodas. Mėlyną vandenį perpilam į kelias taures .Klausiam, ar vandens kiekis nepasikeitė  (maži vaikai dažniausiai pasako, kad vandens padidėjo). Supilam mėlyną vandenį atgal į tą patį indą. Jo kiekis napakito.
Toliau eksperimentuojam su vandeniu pildami į įvairios formos taures ir indus ir lygindami, kuriame daugiau. Čia praverstu ir indas su talpos vienetais.

Erdvės suvokimas.
Imam siūlų kamuolį. Vyniojam siūlus visur, kur tik galima juos užkabinti. Taip galima apvynuioti kėdę, ji tampa gretasieniu. Galima nuvesti siūlo gijas per visą kambarį , o paskui bandyti per jas perlipti, prašliusžti, svarbu jų nenutraukti ir neužkliūdyti.


Labai ačiū. Būtinai išbandysim thumbup.gif
Atsakyti
Oi kaip seniai cia nesilankiau, net vaikas uzaugo per ta laika smile.gif

Pasidalinsiu, ka padariau, kai maniskiui daugybos lentele reikejo mokytis, o as labai tingejau vis klausinet. Parasiau skriptuka "daugybos lentele" ir ikeliau i interneta.

Nemokama, todel turbut nesiskaito reklama. Prasom naudotis: http://jaar.lt tiksliau http://jaar.lt/index.php/lentele/
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo aris: 15 spalio 2014 - 16:03