QUOTE(Tūkstantis ir viena @ 2011 05 15, 23:07)
1. Ar tikrai Helsinky nera kur isipilti dujų į dujomis varomą mašiną?
2. Ir negalima važinetis masina lietuviskais numeriais, jei dirbi ir moki mokesčius Suomijai?
3. O kuom ta kava bloga

Mes kaip tik čia prizmoj Vilniuj ieškom kavos su 1 skrudinimo laipsniu, daug tokių megėjų pažystu...

, ar del to bloga, nesupratau....
1. Kiek girdėjau - nėra.
2. Galima tik kelis mėn. Bandžiau pati išsiaiškinti, kaip su mašinos registracija būtų, bet nelabai ką išsiaiškinau, nors prirašiau krūvą konkrečių klausimų muitinei. Prisiuntė krūvą įstatymų ir formų, dalis tik suomiškai

Bet jeigu esi mašinos savininkė daugiau kaip 6 mėn. prieš įsiregistruojant Suomijoje, gausi didelę nuolaidą importo muitui registruojant mašiną Suomijoje, jeigu padarysi tai laiku (atrodo, kad per 6 mėn. reikia įregistruoti). O importo muitas žiauriai didelis, priklauso nuo mašinos tipo, degalų ir pan. Man būtų tekę mokėti kokius 3000 eur, kai pačią mašiną už 4300 eur pardaviau paskiau Lietuvoje

Bet man ta nuolaida nebūtų taikoma, nes aš lizingą tik mėnuo prieš atvažiavimą išsimokėjau. Šiaip neteko girdėti, kad ką būtų pričiupę ir liepę baudą mokėti. Manęs per 3 mėn. niekas nestabdė. Bet jie daro reidus ir stabdo mašinas su užsienietiškais (pagrinde estiškais) numeriais.
Mašiną turėti gan brangu FI - brangus draudimas ir mokesčiai. Beje, jeigu visgi važiuosit su lietuviškais numeriais, nepamirškit, kad lietuviškas civilinės atsakomybės draudimas galioja tik tuo atveju, jeigu užsienyje praleisi ne daugiau 30 dienų. Aš prieš atvažiuodama pasikeičiau draudimą į visus metus užsienyje galiojantį (savaime suprantama - žymiai brangesnį). Neaišku, kaip draudimo kompanijos įrodytų, jog tavo mašina jau daugiau nei 30 dienų užsienyje, bet man brokeris patarė nejuokauti, ypač kai mašinos numeriai registruojami keliantis keltu...
3. Ai, čia gi skonio reikalas.