O aš pasakysiu savo nuomonę - kad mokykloje ta gramatika bent jau man elementari atrodo ir nėr ten ko nemokėt, o va literatūrą gerai dėstyti - aukštasis pilotažas
O aš pasakysiu savo nuomonę - kad mokykloje ta gramatika bent jau man elementari atrodo ir nėr ten ko nemokėt, o va literatūrą gerai dėstyti - aukštasis pilotažas
O aš pasakysiu savo nuomonę - kad mokykloje ta gramatika bent jau man elementari atrodo ir nėr ten ko nemokėt, o va literatūrą gerai dėstyti - aukštasis pilotažas
Taip, pritariu, kad literatūrą aukštesnėse klasėse dėstyti sunku. O kai dar klasėje nėra didelių mokslininkų, pamokoje vyksta tik mano monologas, pamoka visiškai ,sumauta". Įdomu, kokius metodus naudojate literatūros pamokose. Kaip supažindinate mokinius su epocha, literatūros kryptimi? Ar pasakojat pati, ar paskirstote užduotis, kad mokiniai patys ieškotų medžiagos, o paskui pristatytų klasei?
Prašymas: Gal turit ko nors gražaus apie Hansą Kristianą Anderseną?
Ir dar reikėtų klausimų, kuriais galima būtų patikrinti, ar mok. perskaitė knygą. Žadu nuo 2 pusmečio keisti užklasinio skaitymo taktiką, nes matau, kad 8-okai meluoja.
Č. Dikensas OLIVERIS TVISTAS S. Šaltenis RIEŠUTŲ DUONA K. Boruta BALTARAGIO MALŪNAS V. Šekspytas ROMEO IR DŽULJETA